EINDEVALUATIE KAMPEER TV

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
TV-kijkgedrag per provincie Amersfoort, 13 mei 2011 schokkende resultaten! (marktaandelen en bereik) speciaal voor de Kabelraden.
Advertisements

Tracking onderzoek Mandemakers Keukens
Format voor Nederlandse Tv Sander ter Haar CE1C. Pitch • ‘’On The Road’’ • Per aflevering andere artiest/act • Worden gevolgd door cameracrew en presentator.
WEET IK VEEL?!.
BFB-bier-krat Q
Communicatie en draagvlak
Zenderprofiel De enige echte mannenzender van Nederland Core doelgroep: Mannen jaar Work hard, play hard: Overdag RTL Z, ‘s avonds ontspanning.
Project Webontwikkeling IWT-TV Groep 5. Inhoud  Overlopen van de fasen  Live Demo  Vragen?
“GEEN VOGELGRIEP, MAAR BIOSCOOPGRIEP”.  “Bioscopen hebben het zwaar”  “Bioscoopjaar begint dramatisch slecht” slecht”  “Bioscoopbezoek in vrije val”
Studio-opname ‘Weet ik veel’. Opdracht Benoem 3 trends die je ziet.
BEZOEK EEN TV-OPNAME Marc Haver & Oliver Lobhard.
Verzorgingsstaat Wie moeten we verzorgen?. De ideale verzorgingsstaat Hoe beïnvloedt de media onze mening over de verzorgingsstaat? 2 voorwaarden zodat.
Reis rond de wereld in 80 Certificaten Behavioral Targeting TMG: Awareness, Kennisoverdracht & Respons.
EXCURSIE “WEET IK VEEL” S TUDIECOACHING ITEM 6 S ARAH B ARTHOLOMÉ CO2B Opnames 6 maart 2013.
Basis communicatieplan
Kijk een week lang het NOS Journaal. Strengths NOS journaal vertelt je al het actuele nieuws. NOS herhaalt uitzendingen meerdere malen per dag. Het NOS.
Herhaling opgave 1 a) b) c) d) e) f) g) h) i)
Van Kavel tot Kasteel. Copyright Networks Unlimited 2002 Format en propositie 2006 Voor de 4e maal in successie.
Social Return.
Financiering en inkoop
Algemene ouderavond Mavo 1 naar 2.
Met de complimenten van Lien
Wat is FB? FB staat voor FlashBack FB gaat programma’s van vroeger uitzenden FB is commercieel FB is een B.V.
Kijken naar wat de klant wel kan!
Startpunt  Het hbo kent opleidingen  Er zijn twee routes naar de Bachelor  1 - Het vierjarige Bachelorprogramma  2 - Het programma dat is opgebouwd.
Wesley van Hout, aiotho VUmc
1© GfK | De Nederlandse Investeringsmonitor | November 2015 De Nederlandse Investeringsmonitor © GfK | November 2015.
Toepassingen 5L week 11: ‘Reclame’ een breuk of een procent nemen van een getal 5L week 11: ‘Reclame’
5% rente Enkelvoudige interest berekening Tijdstip 0Na 1 jaarNa 2 jaarNa 3 jaar € 200,- 5% rente Enkelvoudige interest berekening.
Communicatie is de basis
Betaalbaar wonen de inzet van Leidse Prestatieafspraken.
© GfK 2014 | AFM Consumentenmonitor | Juni AFM Consumentenmonitor voorjaar 2014 Beleggers Juni 2014.
1 Hoofdstuk 6 Investeringsselectie. 2 Bepalen investeringsbedrag Kasstroom = cashflow Kasstroom = winst + afschrijvingen Of Ontvangsten – uitgaven (vanwege.
VOORLICHTINGSAVOND TL 3. PROGRAMMA PLENAIR EXAMENPROGRAMMA PTA VOORBEELDEN VAN PTA VRAGEN VAN OUDERS MENTOREN BEGELEIDING CONTACTEN INDIVIDUELE VRAGEN.
Kees Toering, Zendermanager Radio 2 en Radio 5 Datum: februari Muziek als succesformule.
Distributie- kengetallen: Informatie voor ‘n fabrikant omtrent product en verkooppunten; 1)Numerieke distributie ND 2)Gewogen distributie GD 3)Selectie-indicator.
Welkom op de netwerkbijeenkomst crisiscommunicatie Dagvoorzitter: Peter van der Maat WIFI: bezoeker WACHTWOORD: 1000 #VGN.
Vlaamse NME-dag Natuur- en milieueducatie (NME) in Vlaanderen: een druppel op een hete planeet? Brussel, 20 oktober 2009.
Kosten sociaal domein 2015 COMMISSIE SAMENLEVING 29 MAART 2016.
4L week 18: ‘‘Boeken kopen, lezen, versturen,lenen...’ © JL.
Maatschappelijke waarde en vrijwilligers
Vandaag: Restant les 3 Verhoudingen
Belangrijkste conclusie impactstudies
Sara Leegwater, Jordy Gerritsma en Kim Zijlstra
Doelgroepen: STER & LINDA
+ professionele commercial REGIOCOMMERCIAL Op maat gemaakte & professionele commercial Adverteren op websites als + REGIONAAL ADVERTEREN met een landelijke.
Marktanalyse voor fysiotherapeuten. Marktanalyse voor fysiotherapeuten.
Ouder- en leerlingavond
Een serie over het leven van Instagram Influencers.
Rekenen periode 2: Verhoudingen
Sara Leegwater, Jordy Gerritsma en Kim Zijlstra
3L week 17: ‘Kopen … in alle maten en gewichten’ © JL
H2 Soorten media.
Rekenen Les 5: rekenen met grafieken, diagrammen en tabellen
Les 2: Rekenen met procenten in dagelijkse situaties
Marketing Week 6 Het mediaplan Les 1.
Rekenen periode 2: Verhoudingen
Het aantal inwoners in Nederland is 16,8 miljoen.
Achtergrond Wat hebben we geleerd uit de bevraging van de handelaars:
Rekenen MZ4.
Rekenen Les 5: rekenen met grafieken, diagrammen en tabellen
Rekenen periode 4: Verbanden
Bijzondere verhoudingen
Kansrijk met Entree naar vervolg mbo of werk!
Lange-Afstand-Wandelen Feiten & cijfers over LAW-wandelingen (+15 km)
Hoofdstuk 10 Procenten basis. Hoofdstuk 10 Procenten basis.
Media.
Transcript van de presentatie:

EINDEVALUATIE KAMPEER TV VOORJAAR 2015

Uitzenddag zondag, tijdstip 16:53 Zender RTL 4 Periode 04-01-2015 t/m 14-03-2015 10 reguliere uitzending Uitzenddag zondag, tijdstip 16:53 Zender RTL 4 10 herhalingen Uitzenddag zaterdag, tijdstip 14:55 Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: 04-01-2015 t/m 14-03-2015

Profiel Kampeer Tv 59% 41% 37% 42% Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: 04-01-2015 t/m 14-03-2015

Gemiddelde kijkdichtheid Kampeer Tv Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: 04-01-2015 t/m 14-03-2015

Gemiddelde kijkdichtheid reguliere afleveringen 1,2% bij Boodschappers 20-49 jaar Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: 04-01-2015 t/m 14-03-2015

Netto bereik en GCF Kampeer Tv 19,6% 1,6 19,6% 1,6 3.350.000 (6+) 16,0% 2,1 Netto bereik seizoen 3: 10.243.000 (6+) 4.480.000 (20-49 jaar) 2.505.000 (Bds 20-49) 1.460.000 (Bds+k) Netto bereik seizoen 2: (ook 9 afleveringen) Periode: 21 december 2012 t/m 17 februari 2012 10.447.000 / 67,8% (6+) 4.625.000 / 68,5% (20-49 jaar) (GCF 4,2) 2.606.000 / 70,1% (Bds 20-49) 1.339.000 / 72,3% (Bds+k) Netto bereik seizoen 1: The voice kids Periode: 27 januari t/m 28 maart 2012 11,3 miljoen kijkers bereikt (6+) (73,9%) Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: 04-01-2015 t/m 14-03-2015

Umfeld Kampeer Tv Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: 04-01-2015 t/m 14-03-2015

7,6% Kampeer Tv behaalt een zenderaandeel van 7,6% in Bds 20-49 jaar Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: 04-01-2015 t/m 14-03-2015

Ruim 36.000 playlist starts voor Kampeer TV 42% 12% 47% Benchmark lastig/niet mogelijk omdat invloed van eventuele acties op de site grote verschillen maken. Bij Divorce had sleutelspel VW waardoor interessant was om naar de site toe te gaan. Ook is aanbod van videocontent niet altijd gelijk. Gratis vs betaald Moordvrouw 840.000 videoviews jan/feb/mrt 2012 (betaald) Bron: comScore, periode: periode: 04-01-2015 t/m 21-03-2015

BIJLAGEN

3.360.000 (6+) 235.000 (6+) 37% 59% 41% Resultaten Kampeer Tv Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: 04-01-2015 t/m 14-03-2015

Performance Kampeer Tv Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: 04-01-2015 t/m 14-03-2015

Performance Kampeer Tv Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: 04-01-2015 t/m 14-03-2015

Kijkdichtheid per uitzending (regulier en herhaling) Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: 04-01-2015 t/m 14-03-2015

Kijkdichtheid per uitzending (regulier en herhaling) Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: 04-01-2015 t/m 14-03-2015

Zenderaandeel per reguliere uitzendingen Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: 04-01-2015 t/m 14-03-2015

Bijlagen mediabegrippen Zenderaandeel: Aantal personen uit de doelgroep dat naar een zender/programma heeft gekeken, uitgedrukt in een percentage van het totaal aantal kijkers van die doelgroep op dat moment. Kijkdichtheid: Aantal personen dat naar een uitzending heeft gekeken (programma, reclameblok of spot), uitgedrukt in een percentage van het totaal aantal personen in de doelgroep. Netto bereik: Aantal personen uit de doelgroep dat tenminste 1x naar het programma (of een deel ervan) heeft gekeken. Gemiddelde contactfrequentie: Getal dat aangeeft hoe vaak personen uit de doelgroep naar het programma hebben gekeken. Selectiviteit: Een verhoudingscijfers (index) dat aangeeft in welke mate een specifieke doelgroep naar een zender/programma heeft gekeken t.o.v. doelgroep 13+. Netto fractie: Netto fractie is dat deel van het programma dat door de kijkers gemiddeld van een programma is gezien, waarbij netto fractie = 100 betekent dat alle kijkers het programma in zijn geheel hebben gezien.