EINDEVALUATIE KAMPEER TV VOORJAAR 2015
Uitzenddag zondag, tijdstip 16:53 Zender RTL 4 Periode 04-01-2015 t/m 14-03-2015 10 reguliere uitzending Uitzenddag zondag, tijdstip 16:53 Zender RTL 4 10 herhalingen Uitzenddag zaterdag, tijdstip 14:55 Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: 04-01-2015 t/m 14-03-2015
Profiel Kampeer Tv 59% 41% 37% 42% Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: 04-01-2015 t/m 14-03-2015
Gemiddelde kijkdichtheid Kampeer Tv Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: 04-01-2015 t/m 14-03-2015
Gemiddelde kijkdichtheid reguliere afleveringen 1,2% bij Boodschappers 20-49 jaar Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: 04-01-2015 t/m 14-03-2015
Netto bereik en GCF Kampeer Tv 19,6% 1,6 19,6% 1,6 3.350.000 (6+) 16,0% 2,1 Netto bereik seizoen 3: 10.243.000 (6+) 4.480.000 (20-49 jaar) 2.505.000 (Bds 20-49) 1.460.000 (Bds+k) Netto bereik seizoen 2: (ook 9 afleveringen) Periode: 21 december 2012 t/m 17 februari 2012 10.447.000 / 67,8% (6+) 4.625.000 / 68,5% (20-49 jaar) (GCF 4,2) 2.606.000 / 70,1% (Bds 20-49) 1.339.000 / 72,3% (Bds+k) Netto bereik seizoen 1: The voice kids Periode: 27 januari t/m 28 maart 2012 11,3 miljoen kijkers bereikt (6+) (73,9%) Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: 04-01-2015 t/m 14-03-2015
Umfeld Kampeer Tv Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: 04-01-2015 t/m 14-03-2015
7,6% Kampeer Tv behaalt een zenderaandeel van 7,6% in Bds 20-49 jaar Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: 04-01-2015 t/m 14-03-2015
Ruim 36.000 playlist starts voor Kampeer TV 42% 12% 47% Benchmark lastig/niet mogelijk omdat invloed van eventuele acties op de site grote verschillen maken. Bij Divorce had sleutelspel VW waardoor interessant was om naar de site toe te gaan. Ook is aanbod van videocontent niet altijd gelijk. Gratis vs betaald Moordvrouw 840.000 videoviews jan/feb/mrt 2012 (betaald) Bron: comScore, periode: periode: 04-01-2015 t/m 21-03-2015
BIJLAGEN
3.360.000 (6+) 235.000 (6+) 37% 59% 41% Resultaten Kampeer Tv Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: 04-01-2015 t/m 14-03-2015
Performance Kampeer Tv Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: 04-01-2015 t/m 14-03-2015
Performance Kampeer Tv Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: 04-01-2015 t/m 14-03-2015
Kijkdichtheid per uitzending (regulier en herhaling) Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: 04-01-2015 t/m 14-03-2015
Kijkdichtheid per uitzending (regulier en herhaling) Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: 04-01-2015 t/m 14-03-2015
Zenderaandeel per reguliere uitzendingen Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: 04-01-2015 t/m 14-03-2015
Bijlagen mediabegrippen Zenderaandeel: Aantal personen uit de doelgroep dat naar een zender/programma heeft gekeken, uitgedrukt in een percentage van het totaal aantal kijkers van die doelgroep op dat moment. Kijkdichtheid: Aantal personen dat naar een uitzending heeft gekeken (programma, reclameblok of spot), uitgedrukt in een percentage van het totaal aantal personen in de doelgroep. Netto bereik: Aantal personen uit de doelgroep dat tenminste 1x naar het programma (of een deel ervan) heeft gekeken. Gemiddelde contactfrequentie: Getal dat aangeeft hoe vaak personen uit de doelgroep naar het programma hebben gekeken. Selectiviteit: Een verhoudingscijfers (index) dat aangeeft in welke mate een specifieke doelgroep naar een zender/programma heeft gekeken t.o.v. doelgroep 13+. Netto fractie: Netto fractie is dat deel van het programma dat door de kijkers gemiddeld van een programma is gezien, waarbij netto fractie = 100 betekent dat alle kijkers het programma in zijn geheel hebben gezien.