Natural mineral water.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Analyse Adidas F50 Campagne
Advertisements

Beleidsplan sc Victoria ’04
Inhoud Algemene Bedrijfsvoorstelling Producten Marketing strategie
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
Storecheck en consumentenonderzoek
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
BUSSINSSPLAN Anabel D’hulster Sophie Tavernier Eline Vandenberge
Commercialisatie Fietsen
SWOT-ANALYSE SEIZOEN 1 The Big Bang Theory
Van social media naar social CRM Social media audit Strategie Implementatie Plan.
Stap 1. Waarom een marketingplan?
Arteveldehogeschool Office management
Door Nik Van Looy & Pieter Jan Proost
CROSS MEDIA Wat lever je 15 oktober op? Cross Media plan voor Museumnacht (hardcopy) –Medialandschap –Doelgroep (en) –Communicatiedoelstelling –Communicatiestrategie.
Nieuw relatiemanagement, SCRM
Social Media Audit.
Nieuw relatiemanagement / scrm
Herpositionering Renault
Stefaan De Ruyck. POSITiONERING Historisch overzicht vanaf ’98, fusie BMCie/KNS tot op heden.
MARKETING-COMMUNICATIE
Basisboek marketingcommunicatie
De Toekomst Marketing.
EMEG Presentatie. Zeer komische serie over een onzeker puberend meisje genaamd AWKWARD.
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Marketingproject-communicatieplan
3voor12.nl.
Detailhandelsmarketing
Outdoorpark Reusel.
Nieuw relatiemanagement SCRM Nieuw relatiemanagement SCRM.
Van ICT-tool naar ICT-leerlijn.  : invoering leergebied overschrijdende eindtermen  : ICT-tool in onze SG met jaarlijkse ‘check-up’
§ 1.1 Waar kies je voor? De keuzes die je maakt als consument worden beïnvloed door de marketing van bedrijven die producten en diensten aanbieden. © Noordhoff.
Inge Jansen – CDM3a. Afbakening op basis van social media concepting  Doelgroep: Nederlandse studenten  Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden.
Definitief concept GG. Doelgroep 1 Singles Mannen en vrouwen Opzoek naar een serieuze relatie Tussen de 25 en de 35 jaar oud Weten wat ze willen Staan.
Loyaliteit begint met een warm welkom
Marketingcommunicatie
Aanleiding van het evenement - Promotiefilm voor Essentmedewerkers.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Het project. Vandaag Tussenstand projecten Hoofdstuk 3 Projectvoorstel SWOT begin.
Presentatie titel BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 1
Positionering Den Beiaard How-project door Kateryna Glushak.
Opening Crossfit Marketingtoepassingen Vincent Jasper Thomas.
Groeiprojecten identificeren ‘stap 7’ Welke projecten hebben het potentieel om de groeiambities waar te maken? -> laatste stap van de oriëntatiefase.
Opening Crossfit Vincent Jasper Thomas. Inhoud Wat is crossfit Debriefing Missie Visie Doelgroep Concurrentie analyse ( omgeving) SMART 4p’s Promotie.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Evaluatie campagne “Twaalfde Man” Agenda Twaalfde man in vorm –Media (Mindshare) –Concept en plan –Budget –Timing –Partners Campagne 2015.
Positionering SEACRET SPA Catherine, Janne & Tessa.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Hoofdstuk 2 Ontwikkelen marketingstrategie § 2.1Wat houdt marketingplanning in? § 2.2Analyse van de marketingomgeving § 2.3Formuleren van marketingdoelstellingen.
Team Communicatie 6 enthousiaste vrijwilligers Eind 2012 gestart Persvoorlichting, sociale media, evenementen, Kampong TV, interne communicatie, evenementen.
Fan beleving Hink Jan Apotheker
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Ara & Social Media.... Debriefing Probleemstelling 1.Hoe zou social media effectief ingezet kunnen worden voor ARA als merk? 2.Welke netwerken zijn voor.
Marketingstrategie.
SPONSORPLAN POLAR TRIATHLON 2017
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
Steeds meer leerlingen van Jezus
Direct 2. Marketing 1.0, 2.0 en /07/2018 Direct 2. Marketing 1.0, 2.0 en 3.0.
Direct 2. Marketing 1.0, 2.0 en /07/2018 Direct 2. Marketing 1.0, 2.0 en 3.0.
Marketingstrategie J. Kamphuis AOC –Oost 2017
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Minor Digital Marketing
Hoofdstuk 4 Promotiebeleid
Marketing Week 5 Het promotieplan Les 1.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Bob D’hondt, Laura Van Endert & Alessandro Royens
Hoofdstuk 3 Waarom ondernemen?
Transcript van de presentatie:

Natural mineral water

Missie “Good Food, Good Life” Beste voedingsproducten

Visie Creating Shared Value Leiderschap -> Gedrag Duurzame waarde Meerwaarde creëren

Product 1 L 1,5L

Prijs €/1L Contrex Evian Spa Chaudfontaine Vittel Plat €0,75 €0,64 €0,51 €0,45 €0,53 Bruisend / €0,60 €0,62

Plaats Wereldwijd Grootwarenhuizen 1L flessen op ooghoogte 1,5L flessen op de grond Bij andere Nestléwaters

Promotie Waardevermeerdering Tv-spots Advertenties

Marketingdoelstelling #1 blijven in afslankwaters MVO: beperken grondstoffenverbruik Veel recyclage Vermindert gewicht verpakking

Marketingdoelgroep Vrouwen Baby’s Extra Calcium en Magnesium

Marketingstrategie Gamma uitbreiden Gearomatiseerd water

Communicatiedoelstelling Naambekendheid vergroten Argumenteren

Communicatiedoelgroep Zwangere vrouwen Sportieve vrouwen Vrouwen die willen afslanken

Communicatiestrategie Rationele boodschap: aanvoer mineralen en afvoer afvalstoffen Emotionele boodschap: het is gezond

Media analyse Tv

Media analyse Tv

Media analyse Magazines Doelgroep

Media analyse Website

Media analyse Facebook

Media analyse Facebook

Concurrentie Monopolist in afslankwater ~ Evian Plat water Zelfde doelgroep

Evian Bekende Tv-spot T-shirts

Evian Billboards Bushokjes

Evian Sponsoring Wimbledon US Open

Evian Website Interactief Overzichtelijk

Evian Sociale media Zeer actief Facebook: 1 388 220 likes

Evian Youtube Tv-spots Heel populair

Swot Strengths #1 in dieetwaters Bekend in heel europa + daarbuiten Specifieke doelgroep Weaknesses Geen frequente reclames Hoge productiekost Weinig interactie met consument Opportunities Luxeverpakking Extra smaken Threats Concurrentie experimenteert met mineralen

Aanbeveling Website verbeteren Wedstrijden organiseren Sponsoring Interactie met consument Facebook Nestlé Wedstrijden organiseren Inlosbare code X in de dop Sponsoring Smartphone app