 Buren  Nieuw product  Bouw  Varkenshouders  Afnemers Waar staan we nu ?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
In ons land is er steeds meer weerstand tegen de vee-industrie. Het moet anders, maar hoe? In deze discussie spelen verschillende meningen en verschillende.
Advertisements

Workshop 2: Innovatieve trends Deel A.
Business mapping Business model canvas.
De Groene Heuvel “Hof van heden en de toekomst”. Schetsen voor de toekomst.
Kwantificeren van milieuprestaties van gebouwen.
MEXX Presentatie MIX Nationale DHZ Sessie NOOS
Vera Dalm Directeur Milieu Centraal.
Inleiding Rene de Kwaadsteniet Krachtenbundeling door samenwerking.
Globalisering en supply chain innovatie Een pleidooi voor Nederland supply chain land… Walther Ploos van Amstel NLDA Breda Juni.
Blue Turtle Business Partners Samen bouwen aan een sterkere en betere onderneming.
Ruimte voor Ruimte Noord-Holland LTO NOORD ADVIES EN LTO VASTGOED WERKEN SAMEN AAN EEN NIEUW PRODUCT.
Werkconferentie Duurzaam vlees herkenbaar en betrouwbaar in het schap
Het erf van de toekomst Jan Broos Brooswater B.V..
Duurzaamheid: ‘Een ‘duur’ woord, of zijn er ook kansen?’
Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing VZW Waarom streekproducten op de kaart zetten? Jo Van Caenegem 22 oktober 2007 Sint-Genesius-Rode.
Biologische catering Milieu platform zorgsector 13 november 2007 Marjolein Engelen-Esman Ketenmanager Catering Task Force Marktontwikkeling Biologische.
“Bedrijfsnaam/Logo”. “Foto product” Logo Technologiebeschreibung Tekst in Duits Max. 5 regels Evt. met beeld dat inhoud ondersteunt Denk aan gouden regels!
De Zorgvraag centraal De Wijkzuster Terug
Ondernemen na je studie!
In samenwerking met de wereldwinkel informeert de werkgroep DUURZAAMHEID van pkn de weide u over fairtrade handel.
Marketing presentatie
Liefhebben Het is niet moeilijk,                                              om lief te hebben .
De toekomst van het vmbo
Creatie « Cheyenne ».
Groep Colruyt en ‘participatie’
Joint Industry Projects Energiebesparing in de Industrie
en mooie plekjes in Bokrijk
Een jongeman komt bij de kapper kapperenvraagt: Hoelang zal het duren voor dat ge mijn haar kunt knippen ?
THEMADAG MULTIFUNCTIONELE LANDBOUW 29 JANUARI januari 2015Van vandaag naar overmorgen.
Presentaties – 6x7 minuten
§ 1.2 Sta je samen sterker? Om de consument te beschermen is er niet alleen de Consumentenbond. Er zijn ook wetten en regels waar de aanbieder zich aan.
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
Verduurzaming pluimveeketen Floor Uitterhoeve 24 oktober 2012.
Visie op Duurzaamheid  .
Van idee naar resultaat in 20 weken
Als consument breng je schade toe aan het milieu. Dat is niet te voorkomen. Maar je kunt de schade wel beperken door verantwoord gedrag. © Noordhoff Uitgevers.
Hoofdstuk 1 Lisa & Janne.  Draait om klanten  Opbouwen van klantenrelaties op basis van klantwaarde en klanttevredenheid.  Klanten behoeften bevredigen.
Hoe werkt ProfielKluis? Profiel Kluis ProfielKluis is een on-line systeem, bedoeld voor u als Clareo-gebruiker en uw klant (consument) ClareoConsument.
De noodzaak van kenniscoproductie Edwin Horlings 2 juni 2014.
8.4 Eerlijk zullen we alles delen?
Op zoek naar een cadeau voor iemand die alles al heeft? Schenk hem of haar een cadeau van onschatbare waarde en help kinderen in nood. HappyPack Het geschenk.
Haal het beste uit jezelf en anderen! Toekomstbestendige Bloei.
Versneller Innovatieve Ambities (VIA) Deze subsidieregeling wordt mogelijk gemaakt door het Europees Fonds voor Regionale Ontwikkeling en de provincies.
Buy Your Pin | Why do it yourself? |. Koop de DIYs die je nooit zou maken Bij Buy your Pin kan je eindelijk al die leuke pins die je opgeslagen hebt maar.
Geef voor gezond eten! Veel kinderen zijn ondervoed door eenzijdig voedsel: rijst.
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
Een start van jouw groene idee In de duurzaamheidsweek klas 11 Een start van jouw groene idee In de duurzaamheidsweek klas 11 Februari 2016Jan Paul ter.
Versneld van Proof of Concept naar Volwassen Product Wrap-up: doelen terugblik evaluatie vooruitblik.
Dit is Dorcas Dorcas komt in actie voor mensen in nood en diepe armoede, ongeacht hun religie, ras, geslacht of politieke overtuiging.
Geef voor gezond eten! Veel kinderen zijn ondervoed door eenzijdig voedsel: rijst.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Dienstverlening & Producten: een nieuw profiel op het VMBO ondernemend duurzaam innovatief.
Urban Smart Farm Planten, vissen en schaaldieren kweken in de stad Intensief maar duurzaam Hi-tech + natuurlijke productiemehoden Gezonde, duurzame.
Klantrelevantie Product
POP3.
Factsheet Voedingscentrum
In een tijd waarin voedselschandalen een gevolg zijn van onze voedselketen. Waarin de boer geen contact meer heeft met zijn consumenten en diezelfde consument.
Wat staat er op een etiket?
Het discussiespel In ons land is er steeds meer weerstand tegen de vee-industrie. Het moet anders, maar hoe? In deze discussie spelen verschillende.
WELKOM bij de workshop van team Economie & Ondernemen (E&O)
We hebben minder managers nodig en meer leiders.
WELKOM.
Diervriendelijke muizenval
Steun landloze arbeiders in Pakistan
Niet alleen op de wereld
Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten
Fairtrade Gemeente Regiobijeenkomst Noord 19 april 2018
Fairtrade Gemeente Regiobijeenkomst Zuid 12 april 2018
Duurzaamheid C en D Hoofdstuk 2 People.
Duurzaamheid C en D Hoofdstuk 4 Profit.
Transcript van de presentatie:

 Buren  Nieuw product  Bouw  Varkenshouders  Afnemers Waar staan we nu ?

 Huisverkoop  Out of home  Workshops “Pig your Own”  Onderzoek varkenstoilet

 Klanten  Ruimte in regels voor omschakelen

 Welzijn en milieu kunnen wél samen  Door regels en keurmerken remming vernieuwing  Laat boeren weer ondernemers worden vanuit eigen kracht duurzaam ondernemen, consument kiest wat hem/haar past  Marketingstrategie volgens merkenbouw  Innovaties gericht op stalsysteem en niet op consument  Funding voor nieuwe concepten  Ook u kunt helpen verduurzaming landbouw: koop duurzame producten !

Dank voor uw aandacht en tot in het Vair Varkenshuis !