22 november Geschiedenis 2.Trud’Or en zijn doelstellingen 3.Toekomstvisie
Geschiedenis Versnipperd landschap Verenigde handelaars Unizo Horeca Marktkramers Stadsbestuur
Geschiedenis Versnipperd budget Zomerbraderie Herfstbraderie Kerstconcept Open zondagen
Geschiedenis Gevolg Vrijwilligers zitten muurvast …
22 november Geschiedenis 2.Trud’Or en zijn doelstellingen 3.Toekomstvisie
Trud’Or en zijn doelstellingen = VZW opgericht door de Verenigde Handelaars, Unizo, de marktkramers, de horeca en met steun van de stad Trud’Or - Trudo - Goud (or in het Frans) => Truiens gouden handelshart
Trud’Or en zijn doelstellingen DOEL: -INTERN Samenwerking bevorderen tussen middenstand, marktkramers, horeca en stad -EXTERN Sint-Truiden op evenementieel, organisatorisch en city-marketing vlak als winkel- en evenementenstad promoten
Trud’Or en zijn doelstellingen
EENVORMIGHEID in communicatie: - Afstemming van reclamecampagnes * Namen evenementen * Grafische vormgeving *... - Aankleding evenementen,...
Trud’Or en zijn doelstellingen Trud’Or manager Manager communicatie & event
Trud’Or en zijn doelstellingen
Activiteiten / evenementen Ladies City Day La Braderie du Soleil Spiegeltentfeesten en VTM Buitengewoon Herfstsferen: Unizo DvdK en modeshow Halloween Sales Trud’Or cadeaucheques December Feestmaand
Trud’Or en zijn doelstellingen Taak stad Sint-Truiden Samenwerking stadsdiensten 1/1 realiseren Versnipperde budgetten gebundeld Logistiek Centrummanagement en ideeën 2/12 lid van vzw
Trud’Or en zijn doelstellingen Accenten Communicatie Herkenbaarheid Kwaliteit WIN WIN naar partners toe Totaalvisie
Start vzw Trud’Or
Trud’Or en zijn doelstellingen Accenten Belang van middenstander –Interne communicatie uiterst belangrijk! –Dossier cadeaucheques –Dossier December Feestmaand –Werking shoppingcenter?
22 november Geschiedenis 2.Trud’Or en zijn doelstellingen 3.Toekomstvisie
Toekomstvisie Evenaring en verbetering jaar 1 Budget verhogen Stadsdiensten Visie op parking en verkeer Werking