Detailhandelsmarketing

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Marketing voor ZZP-ers
Advertisements

Nivo 2 Kerntaak 2 Bladzijde 21
4 P´s en 3 R-en MK01.
§4.3 Wat ik koop beslis ik zelf?
Kennismaking NCOI Wie ben je, wat doe je, wat wil je leren?
Commercieel beleid 2 H1 Assortimentbeleid Filiaalmanager.
Fase 1 Ken de (detail)handel
Marketing H3 Marketingmix Commercieel medewerker.
Fase 1 Ken de (detail)handel
Detailhandelsmarketing
Commercieel beleid 1 H1 Marketing voor de winkelformule en retailmix
[Productnaam] Marketingplan
retailmarketing paragraaf 2.6 winkelformule ken de formule
Marketing College 8 Hoe zat het ook al weer?. Deze week Herhaling stof tot nu toe Aanvullen “Test je kennis” Vragen Antwoorden “Test je kennis”
Commercieel beleid 2 H1 Assortimentbeleid Ondernemer detailhandel.
Detailhandel algemeen
Detailhandel algemeen
Detailhandel algemeen
Detailhandel algemeen
Marketing H2 Marketingmix Junior Accountmanager.
Marketing College 3 Het marketingnetwerk.
Hoofdstuk 1 Lisa & Janne.  Draait om klanten  Opbouwen van klantenrelaties op basis van klantwaarde en klanttevredenheid.  Klanten behoeften bevredigen.
Commercieel beleid 1 Filiaalmanager
MARKETINGMIX.
ken de detailhandel paragraaf 1.6 verkoopsystemen spring in
Commercieel beleid en recht
Commercieel beleid 2 H4 Presentatie- en promotiebeleid Filiaalmanager.
Verkoop en service H1 Assortiment- en artikelkennis Assistent verkoopmedewerker.
prijs- en servicemarkt
Basisboek Marketing Hoofdstuk 12 Promotie.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 8 Marketing.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 13 Plaats.
Periode 1 Detail en marketing Kerntaak: optimaliseren verkoop en assortiment Hoofdstuk: Visual merchandising Par: 2.2 Blz. 562 t/m 567.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 14 Personeel. Paragraaf 14.1: Personeel en product (1) Personeel = visitekaartje van het bedrijf Eisen aan personeel klantgericht.
ken de detailhandel paragraaf 1.6 verkoopsystemen systeem in verkoop
Verkoop en service Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen.
Hoofdstuk 4 Distributie (plaats)
Wat is Plaza Challenge? ● Een economisch georiënteerd interactief spel ( deelnemers). ● Spelenderwijs kennis maken met het runnen van een onderneming.
Periode 4 Kassawerkzaamheden Kerntaak: kassatransacties afhandelen en/of deze leiden Hoofdstuk: Gebruiksklaarmaken van het afrekenpunt/ -systeem Par: 1.1.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 5 Winkelformule.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 2 Verkoop. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop Hoofdstuk 2 Klanten ontvangen en benaderen.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 6 Retailmix. samengevat 1 ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Het presenteren van artikelen.
Verkoop en advies Hoofdstuk 1 Verkoopgesprekken. ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Verkoopgesprekken ► Verkoopsystemen ►
Hoofdstuk 1: Marketing, winkelformule en retailmix 1.1: Marketing
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
Een goed product maken is niet genoeg …
Alle inspanningen die het bedrijf doet, noem je ook wel marketing
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
[Productnaam] Marketingplan
Hoofdstuk 11 (12) Distributiebeleid
Doelen Leerlingen kunnen benoemen wat USP’s zijn Leerlingen gaan in groepsverband actief aan de slag met het de uitwerking van hun productconcept. Periode.
Sellogram J. Kamphuis AOC Oost 2018
Verkoopt en handelt verkoop af
Verkoopt en handelt verkoop af
Presentatie en marketing
Hoofdstuk 1 Verkoopgesprekken
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
Verkoopt en handelt verkoop af
Presentatie en marketing
Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen
Wat is Plaza Challenge? Oorsprong: Plaza = winkelcentrum
Verkoopt en handelt verkoop af
Hoofdstuk 5 Het marketingplan
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Supermarkt De supermarktbranche.
Supermarkt De supermarktbranche.
Verkoopt en handelt verkoop af
Hoofdstuk 1 Verkoopgesprekken
Transcript van de presentatie:

Detailhandelsmarketing H2 winkelformule en retailmix Eerste verkoper

Winkelformule en retailmix Manier waarop een winkel of winkelketen zijn producten aanbiedt aan de klant Retailmix Middelen die een winkel kiest om producten op de markt te brengen Detailhandelsmarketing | Eerste verkoper

Winkelformule Detailhandelsmarketing | Eerste verkoper

Assortimenten Detailhandelsmarketing | Eerste verkoper

Marktpositie Wensen van de doelgroep Beeld dat de doelgroep heeft van de winkelformule Beeld dat de doelgroep heeft van de concurrent Detailhandelsmarketing | Eerste verkoper

Verkoopsysteem zelfbediening bediening zelfkeuze semi-zelfbediening online-shoppen Detailhandelsmarketing | Eerste verkoper

Retailmix Detailhandelsmarketing | Eerste verkoper

Plaats Detailhandelsmarketing | Eerste verkoper

Product Detailhandelsmarketing | Eerste verkoper

Prijsbepaling Detailhandelsmarketing | Eerste verkoper

Promotie Reclame Persoonlijke verkoop Promotions publiciteit Detailhandelsmarketing | Eerste verkoper

Personeel Kennis Vaardigheden Houding Detailhandelsmarketing | Eerste verkoper

Eerste indruk personeel Detailhandelsmarketing | Eerste verkoper