Een expeditie waarin Social Media worden ingezet om U beter te presenteren EN gevonden te worden.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
sociale media: de nieuwe realiteit
Advertisements

Heerlijk Wonen marketing
Gebruik sociale media voor Personal Branding en om werk te zoeken
Hoe ga je om met LinkedIn?
SEO Social Media. Facebook  Zorg voor activiteit op je pagina (likes, shares & reacties)  Verwerk je keywords in je infopagina en met name in het over.
2.0-tools summerschool. 2.0-tools summerschool.
Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
Sociale wijkmedia 19 en 28 maart 2013 wijkteams Nieuw Lokaal Akkoord Gilbert Sewnandan.
Social media gebruiken om een baan te vinden
Naam: Mijn info : Klik op “Naam”. Vul je naam in. Doe hetzelfde met “sport” Hier kun je een foto / tekening Invoegen.
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
Invullen e-profiel Ga naar
Hoe doe je dat? Actief Zendingswerk
Jezelf waarmaken Laat je ZIEN in je sollicitatiebrief Lezing voor Meppel United, 30 oktober 2013.
Versterk het rendement van je onderwijs met T-PACK
Social media voor (ouderen)organisaties Scholingsochtend SBOG ‘Kennismaken met social media’ Maandag 5 maart 2012.
Alles draait om geld. Tv = internet = films = youtube=
Strategie Social Media.  Waarom iets met Social Media gaan doen?  Waarom is het belangrijk eerst een strategie te ontwikkelen?  Schakel een deskundige.
Facebook Zie de kansen!.
Handleiding Cency.nl Versie april De openingspagina toont foto’s van mogelijke voornemens.
HET CURRICULUM VITAE = VISTEKAARTJE NUMMER 2
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Ondernemendheid Persoonlijke en sociale vaardigheden van de commerciële professional 1.
Het kruisbestuivingsspel Ervaar de kracht van netwerken
Meer bekendheid via Linkedin Stella Maaswinkel Verseau trainingen.
September Linkbuilding anno 2011  Interessante websites vinden voor linkbuilding.linkbuilding  Bloggen altijd goed voor je linkbuilding strategie.
Ken je kracht…Deel je kracht…
Het nieuwe solliciteren:
GOOGLE & YOUTUBE MADE BY MARC VLENDRÉ Z1D
Social Media – Topic 1 Originalosboys. Wat is Social Media Verzamelbegrip Het ontstaan van Social Media Invloeden van Social Media.
Een nieuwe arbeidsmarkt Social media Marcel Burger van Burger Support.
#kennisdelen | #samenwerken | #durftevragen
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
UVW LinkedIn Presentatie
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
Mapping the field. ALEX KLAASEN Eigen website Beginpagina is stijlvol en nodigt uit om verder te kijken op de site. Helaas is de inhoud.
Praktische handleiding voor De digitale community op Part-up.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Hoe maak ik een PowerPoint presentatie?
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
Introductie Ik ben….. – Marguerite Klinkers – Social Media enthousiasteling – Vind het interessant en belangrijk om ouders voor te lichten op het gebied.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Aan de slag met haarlemmermeervoorelkaar.nl een praktische handleiding Stap 1. Aanmelden Ga naar
Sociale Media als hulpmiddel voor communicatie binnen en buiten de Reuzenfederatie.
Profileren via sociale media Anita Boerema. Sociale media is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst.
Talent in Ontwikkeling
Aanwijzingen voor een bezinning in kleine of grote kring.
Workshop Baukelien van Minnen. LinkedIn  LinkedIn – 5,9 mio profielen in Nederland op een beroepsbevolking van 6,1 mio (mbo+)  78% van de mensen op.
6/3/ Waarom Facebook? Wie zit er op? Grootste sociale netwerk in België Bijna 4,5 miljoen accounts in België Sneeuwbaleffect Opleiding: Facebook.
Training voor beginners. Agenda Waarvoor LinkedIn gebruiken? Hoe maak je een aansprekend profiel? Digitaal netwerken: hoe doe je dat? De interactie aangaan.
1. Stap 1 Samenstellen portfolio 2. Stap 2 Samenstellen netwerk 3. Stap 3 Social Media selecteren 4. Stap 4 Aanmaken profielen 5. Stap 5 Optimaliseren.
Les 1. die ik met vallen en opstaan leerde: Als je iets wilt bereiken, moet je je focussen, keuzes maken én doorzetten.
Laat jezelf ZIEN bij je sollicitatie
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Introductie social media
‘Boost je Business met LinkedIn’
Social Media & Sport Deel I
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
What will you do to change the
Eventmanager: Gerdine Teerhuis
LinkedIn Wat moet ik ermee?.
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
SCOUTING OP JE CV Masterclass Scouting op je CV.
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Social media voor statenleden/politici
Zichtbaarheid Creëren
PERSONAL BRANDING HET NUT VAN .. HOE? TIPS
Transcript van de presentatie:

Een expeditie waarin Social Media worden ingezet om U beter te presenteren EN gevonden te worden.

Maarten van Eck

Doel Wat wilt u bereiken ? Basiskamp Wat en wie neemt u mee ? Route Welke weg bewandelt u ? Top Juiste moment, juiste tijd

Doel Wat wilt u bereiken ? Top K2 Functie/baan

Team Welke mensen en instrumenten heeft U nodig om uw doel te bereiken?

Route Top K2 Functie/baan

Voorbereiding Het komt niet van zelf. Zo spoedig mogelijk beginnen en stap voor stap alles voorbereiden. Richt je basiskamp in !

 Heeeeeeeel veeeeel keuzes.  Kies wat bij je past.  Beter 1 goed, dan 10 maar half.  Focus, focus, focus. Basisset LinkedIn, werkt.nl, revl, pinterest, twitter, facebook, youtube.

 Zorg voor een goede foto.  Maak een profiel en vul het helemaal in.  Vul zoveel mogelijk contactmogelijkheden in.  Claim altijd je ‘vanity’ URL.  Een eenduidig beeld over alle kanalen.  Wees oprecht en eerlijk.  Let op de keywords !

 Vul alle contactmogelijkheden in.  Steekwoorden zijn essentieel.  Geef aan wat je hebt bereikt. Geld,groei,mensen  Denk om taalverschillen (boekhouder/bookkeeper- accountant)  TIP LinkedIn helpt !

Basiskamp is ingericht. Uw profiel(en) zijn compleet. We gaan verder met het TEAM. Profiel is belangrijk, maar is niet alles. Naast het basisprofiel zijn er andere kanalen die u kunt gebruiken om uw profiel verder te promoten, beter vindbaar te maken, meer gewicht te geven. Twitter…..Ik ben nu hier mee bezig en/of dit is ook interessant Youtube… Visuele ondersteuning. Presentatie, productvideo. Flickr……… Fotomateriaal Facebook.. Goede keuze maken tussen privé en zakelijk. Evt. 2 accounts Blogs………. Analyses, gedachten, discussies ter ondersteuning expertise

 Kanalen moeten elkaar versterken.  Leuke alternatieven zijn weliswaar leuk, maar het moet ook passen. (en zijn slecht vindbaar) pinterest cv + apart cv  Guerrilla tactiek kan, maar dan moet het ook echt briljant zijn ! (voorbeeld $ 60 campagne)

$ 60

 Stap voor stap  Niet alles in een keer en telkens terugkeren  Het ene kanaal versterkt het andere kanaal  Let op voor noise reduction !  Netwerk uitbreiden, deelnemen aan groepen en discussies. Toon uw expertise en verwijs naar basiskamp. Basiskamp is ingericht. Uw profiel(en) zijn compleet. De aanvullende kanalen (het team) staan ook klaar We gaan verder met de ROUTE.

 U bent er bijna. U wordt uitgenodigd.  Wederom focus.  Gebruik uw netwerk voor informatie over bedrijf en functie.  Pas eventueel uw profiel nog wat aan.  Juiste moment juist tijdstip  Niet gelukt is GEEN failure !!!!!

Top Everest

Top K2

 Baan gevonden  Blijf uw profiel onderhouden  Blijf uw kanalen onderhouden  Voeg opnieuw personen toe aan uw netwerk  Heroverweeg regelmatig of u nog alle kanalen nodig heeft, of wellicht is er weer iets nieuws  Deel, discussieer, blijf communiceren in uw ‘oude’, maar ook in uw nieuwe netwerk.

Linkedin: