The Next Web conferentie 25 en 26 april. Hoofdvraag Wat zijn de meest inspirerende bedrijven die tot de verbeelding spreken en hoe komt dit?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Het verhaal van de twee keien.
Advertisements

Monitoring. Monitoring  Wat ‘zegt’ men over je website?  In blogs, op twitter, op een website, in een andere applicatie  Gebruik software om dat op.
Bloggen is Net werken WELKOM bij de opleiding Sanoma Academy Ndl 1.
14 april 2008Symposium reisagenten You gotta move!
All Media are SOCIAL Eenleven zonder media, is dat mogelijk? Media spelen een belangrijke rol in ons sociale leven en zijn een primaire levensbehoefte.
Van uitleggen leer je het meest
Storyboards & Surplus + Yes Men
Volkoren Wat (w)eet de consument?
Appreciative Inquiry & Leiderschap
1 Overdragen van Informatica-Onderzoek Ad Feelders Blok 4, 2010/11.
1 Nieuwe (on)mogelijkheden webzoekmachines Jeroen Bosman VOGIN, 16 november 2009 Wageningen.
1 Nieuwe (on)mogelijkheden zoekmachines Jeroen Bosman VOGIN, 4 juni 2009 Wageningen.
Nieuw relatiemanagement, SCRM
Brainstorm sociale media in het onderwijs
Who are stakeholders? Financiele gegevens? Omroep?
DE CHAOS VOORBIJ… NIBI CONFERENTIE PROGRAMMA 1. Opening ovoorstellen owat willen we? 1. HET verhaal (Rob) 2. Vragen/opmerkingen? 3. Aanvullingen.
Gemaakt door: Cas van de Pol, Joost Blitterswijk, Amber Janssens & Tessa Gumbs.
Sessie: realiseren van doelwaarden 25 november 2013.
Games bij werving Campagne AA-worden 27 november 2008.
Gaming, herinneringseducatie & WOI Dinsdag 23 april 2013 / Forumdag "De Groote Oorlog in de klas“, Brussel Gregory Vercauteren, Bram Wiercx, FARO. Vlaams.
Interactie oftewel: wat met wie? Eerst eens analytisch...
Als vrijwilligerswerk bij mij in de wijk heb ik geholpen bij de organisatie van Woensel Westival. Een wijkfestival waar we alle bewoners van deze ontwikkelingswijk.
“Samen verder voor een wereld zonder aids.” Strategieplan Stop Aids Now!
Varkens Vandaag Het echte verhaal in de media. Zo maar wat voorbeelden John van Paassen, varkenshouder in Deurne.
Speechen Naam__________
Sneeuwbal Festival. Opdracht Observeer het publiek tijdens je bezoek.
Ciara ‘The Sand’. Opdracht Observeer het publiek tijdens je bezoek.
Met Stakeholders Gedeelde Visie
WELKOM publiek in control, draai de rollen om Anneke van der Vaart Account manager CJP Thijs Sprangers CEO Live on Demand CJP Cultuurkaart.
Doel van het boek Een beeld geven van hoe de wetenschap en het publiek elkaar bekijken en met elkaar omgaan Een duidelijker beeld te geven van de sociale.
Een mooi verhaal voor ons als mens, van verdraagzaamheid…
Peter Klosse, Emily Teunissen & Tom Keller Kennis in Bedrijf, 27 november 2014.
Herinneringskamp Westerbork
Fijne Feestdagen! Klik om verder te gaan.
Internet Standaarden WG5 “ Examinations are formidable even to the best prepared, for the greatest fool may ask more than the wisest man can answer. ”
Cassandra Vergote 1BaSW B
Aquarellen van Marcel REYNAERT.
Vormingplus regio Antwerpen Klokstraat 12, 2600 Berchem tel
Steven van Belleghem. - Inspirator bij B-Conversational - Frequente spreker op congressen en binnen bedrijven. - Business coach en geeft advies omtrent.
LARS SEGERS CKV 3KC. PROFIEL  Lars Segers   Breda.
LARS SEGERS CKV 3KC. PROFIEL  Lars Segers   Breda  Scala Breda 3KC.
How to love GOD back. Deuteronomium 6:5 Heb daarom de HEER, uw God, lief met hart en ziel en met inzet van al uw krachten. Mattheüs 22:36-37 Farizeeën:
Social media.
Themasessie Making Sence of Change Management Web Survey Tool: Surveymonkey.com Periode: juli/aug 2010 Verstuurd aan #leden: 59 Gestarte enquetes: 30 Volledig.
Virtual attraction Gastvrij met beacons en narrowcasting.
Twente, de meest ondernemende hightech regio van Nederland.
Kennismaking M&O “Een eerste indruk”. Onderwerpen.  Persoonlijke ervaringen.  Motivatie  Beweegredenen.  Verwachtingen  Leervraag.
Werkgroep Communicatie/BioPassie Willemien van den Broek, WB.. Stylist Food Henk Gerben, consument Evelyn Muller, Estafette/Odin Daniëlle Schols, projectmanager.
Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.
Ontwikkelen van vakmanschap in veranderende tijden. HR netwerkbijeenkomst Tineke de Visser In voor zorg!Merel van der Ham 13 april 2016Aafje Academie.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
MONITORING the Future of our Food project. Herkenbaar? Monitoren is vooral voor donoren Data verzamelen is saai en zonde van de tijd Intuitie werkt beter.
Sneak Preview Het nieuws van vandaag op de manier van morgen.
1. 2 “Ik sprak laatst met een voorzitter van een hockeyclub bij ons in de regio, die een prachtig plan had ontwikkeld voor het werven van vrijwilligers.
Witboek innovatie van de publieke dienstverlening Brainstorm! De innovatieve bende.
Presentatie Nederlands Over 4 stellingen Naam: xx Klas: 4vmbo bk Datum:
Inbound marketing en bloggen
Cultuureducatie, W&T en wereldoriëntatie
Vrije ruimte Leerjaar 2.
Naam Quiz Free Powerpoint Templates.
Kluwer The end of Publishing
8 TIPS & TRICKS VERBETEREN IMPLEMENTATIE TZB
Vaeshartelt - Maastricht April 2018
dagboekfragment Etosha NP, Namibië
Disclosure belangen (Potentiële) belangenverstrengeling Geen
Afkoppelen hemelwater bedrijven Noord- en Midden-Limburg Bijeenkomst 25 januari 2018 Presentatie onderzoek ‘afkoppelen hemelwater bedrijven Noord- en.
week 2.8 Pragmatiek + conversatieanalyse
Semantisatieverhaal: Jullie hadden het vast al wel gehoord
Bibliotheek en erfgoed
Welkom! Kennisbijeenkomst ‘Free publicity en social media’
Transcript van de presentatie:

The Next Web conferentie 25 en 26 april

Hoofdvraag Wat zijn de meest inspirerende bedrijven die tot de verbeelding spreken en hoe komt dit?

Een greep uit de lijst met bedrijven Amazon Google (glasses) American Apparel Wolfram Alpha The huffington Post En vele andere

Beste verhaal American Apparel How to manipulate the media Een jonge spreker met al heel veel ervaring Verhaal over hoe de marketingmanager free publicity genereert – Neppe verhalen / journalistiek – Eigen banners slopen

Antwoord hoofdvraag De meest inspirerende bedrijven waren de grotere die vanuit een passie, gedrevenheid en kennis zijn gaan werken. De twee die het meest tot de verbeelding spraken waren American Apparel en Wolfram Alpha. Deze bedrijven hadden sprekers die met gemak een groot publiek konden vermaken. Daarnaast werkten ze voor mooie bedrijven die ze op innovatieve wijze managen. Als laatst maakten ze stof die soms best ingewikkeld is begrijpelijk voor een groot publiek.