1 Spiegelinformatie voor kraamcentrum KTO vragenlijst 33008707 Bureau Kraamzorg Extra KTO resultaat Ronde II 2014 – landelijke cijfers KTO resultaat Ronde.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Tevredenheid met behandelaar en behandeling.
Advertisements

Cliëntwaarderingsonderzoek september - oktober 2011.
KLANTTEVREDENHEIDSONDERZOEK PM BELASTINGADVISEURS
Tevredenheids onderzoek Door Lizanne Jespers HBO-V studente Maart 2014
Welkom op de informatieavond
Tevredenheidonderzoek Maatjesproject
Inhoud •Algemene info •Quiz •Mogelijkheid tot stellen van vragen.
Kennispoort Verloskunde 2009
Landelijke Open Imkerijdag 13 en 14 juli 2013 Enquêteverslag De informatie in deze presentatie is samengesteld op basis van de Ingezonden enquêtes. Ze.
Resultaten tevredenheidsmeting van gebruikers Lokale Dienstencentra Kortrijk m.b.t. tot de onthaalmedewerkers.
Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.
KTO Telefonie Oordeel telefonische bereikbaarheid algemeen.
1 -Voorbeeldrapportage intermediair benchmarkonderzoek klanttevredenheid- Selectie uit een totaal rapportage.
Welkom Bij deze gelegenheid
1 Samenvatting Een onderzoek is uitgevoerd naar de tevredenheid van de decanen van VMBO-scholen over de dienstverlening van het ID College. Niet alleen.
Titel van de presentatie
Passend Onderwijs Noord-Limburg November 2013
Tevredenheidsonderzoek 2007
Herkennen en omgaan met levensvragen door verzorgenden
Meten bij marktonderzoek
Tevredenheidsonderzoek 2009 Sinte-Maartenschool, Meise.
Ppt voor trainer Gabrielle Bos
meten - weten - verbeteren - meten - weten -
Welkom. Teamleider HAVO / VWO Even voorstellen: De heer C. Bentlage.
INFORMATIE AVOND VWO 6 MAANDAG 9 SEPTEMBER. WELKOM INFORMATIE EXAMENJAAR INFORMATIE VERVOLGONDERWIJS.
Wat willen we vandaag doen?
OCMW S AMEN NAAR B OKRIJK : R ESULTATEN VAN DE TEVREDENHEIDSMETING BIJ L IMBURGSE OCMW- CLIËNTEN.
Resultaten BPV-evaluatie
Arboteam 13 oktober 2009 Karen de Groot Agis en stressmanagement.
Lessen 17 / 40 De mensen die recent lessen hebben gevolgd hebben deze beoordeeld op 4 aspecten. In de getoonde grafiek steekt 1 aspect negatief af t.o.v.
Spiegelinformatie voor kraamcentrum
Landelijke Open Imkerijdag 12 en 13 juli 2014 Enquêteverslag De informatie in deze presentatie is samengesteld op basis van de ingezonden enquêtes. Ze.
Klanttevredenheidsonderzoek 2012
PROFIELKEUZE & LOB IN KLAS 3A
Nieuwsbrief Januari 2014 De cijfers Koppeling met Landelijk Register Orthopaedische Implantaten Stand van zaken: onderzoek met stappenteller Contact Volgende.
Vragenlijst groepje 3 Wiki.
Klanttevredenheid: 8,6 Eerste halfjaar 2015 Op basis van 174 respondenten.
Informatieavond leerjaar 4. Vervolgopleiding Mevrouw Slagboom Decaan.
Website Kwaliteit Cliëntenraadpleging 2014 en 2015 De Zorggroep laat onderzoek doen naar de ervaringen van haar cliënten met de zorg- en dienstverlening.
Onafhankelijk Gefinancierd door de provincies, stadsprovincies, ministerie voor jeugdzorgPlus en landelijk werkende instellingen LJ&R en WSG Wet op de.
Social media.
Monitor aansluiting onderwijs en jeugdhulp Bas Wijnen (NJi) Tweedaagse passend onderwijs oktober 2015.
Hostmanship Wat is het? Waar gaat het om?
Cliënttevredenheidsonderzoek 2013 Praktijk van Iersel Gemaakt door: Drs. J.H. van ’t Hoog 15 november 2013.
COACHEN; zelf aan het werk! HELICON MBO Den Bosch W43
Opbouw van de enquête 1. Tevredenheid over bureau extern en het raadplegen van de website van bureau extern 2. De start van het werkplekleren op de school.
Onderzoek beeldvorming Smart-Coach Cliënten & medewerkers Oktober 2012.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
WonenBreburg Energie Januari I.Achtergrond & het telt! Panel II.Profiel panelleden III.Resultaten onderzoek Inhoud rapport 2.
Werkconferentie `... Respijt op maat Drenthe’ Uitkomsten onderzoek Respijtzorg.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Sociale participatie en MSS Bladel Harry Michon - projectleider zorgvoorbetertraject Sociale Participatie Trimbos-instituut
Uitkomsten van de enquête van ouders Februari 2016.
KLANTWAARDERING Gabrielle Luhrman 21 maart 2016.
Tevredenheidsonderzoek 2017
Wmo 2015 Ingrid Hildenbrant, Marianne de Kok, beleidsmedewerkers Zorg.
Programma ouderavond Opening/welkom Oudertevredenheidonderzoek
Kraamzorg op maat met GIZ-methodiek Remy Vink
Rapportage Kwaliteitsmeting huishoudelijke ondersteuning
Vertrouwen in zorgorganisaties
Bevorderingsrichtlijnen van de Bernardus: soepel of streng
Klanttevreden-heidsonderzoek Regiotaxi Flevoland 2013
Klantentevredenheidsbevraging Partena Kinderopvang
Olympiades in het PTA.
Tijd voor registratie in de strijd voor kwaliteit
Aanmeldingen schooljaar
De Zorgstandaard Integrale Geboortezorg
De resultaten van de projecten die in deze presentatie worden getoond, zijn enkel ter info en mogen niet verder worden gedeeld.
MANAGEMENT RAPPORTAGE
Transcript van de presentatie:

1 Spiegelinformatie voor kraamcentrum KTO vragenlijst Bureau Kraamzorg Extra KTO resultaat Ronde II 2014 – landelijke cijfers KTO resultaat Ronde II 2014 – per vraag KTO resultaat Ronde II 2014 – vorige periode Kraamzorguren Partusassistentie en Intake Net Promotor Score4

2 Klant Tevredenheids Onderzoek - Vragenlijst VraagWelk rapportcijfer zou u geven voor (1 = zeer slecht; 10 = uitmuntend):Weging * 1)de (telefonische) bereikbaarheid van het kraamcentrum? 2 2)de manier waarop u te woord bent gestaan door het kraamcentrum? 1 3)de verstrekte informatie door het kraamcentrum?1 4)de klantvriendelijkheid van de kraamverzorg(st)er? 2 5)de geleverde kraamzorg op het door u gewenste tijdstip? 2 6)het naleven van de met u gemaakte afspraken door het kraamcentrum?1 7)de kwaliteit van de geleverde kraamzorg?6 In welke mate (1 = in het geheel niet; 10 = in zeer sterke mate): 8)heeft u uw mening over de geleverde kraamzorg kunnen geven aan het kraamcentrum?1 9)zijn u en, voor zover van toepassing, uw gezinsleden, respectvol bejegend?4 10)zou u dit kraamcentrum aanbevelen bij goede vrienden of kennissen? Net Promotor Score *hoe zwaar het cijfer van deze vraag meeweegt voor het KTO cijfer

3 KTO – Resultaat Ronde II 2014 per vraag Rapportcijfer voor… Bureau Kraamzorg Extra kwaliteit geleverde kraamzorg verdeling uren over kraamzorgperiode klantvriendelijkheid kraamverzorg(st)er verstrekte informatie door kraamcentrum (telefonische) bereikbaarheid kraamcentrum manier waarop u te woord bent gestaan naleven van afspraken door kraamcentrum

4 KTO – Resultaat Ronde II 2014 per vraag zou u dit kraamcentrum aanbevelen* zijn u en uw gezinsleden respectvol bejegend mening kunnen geven aan het kraamcentrum Bureau Kraamzorg Extra In welke mate… Net Promotor Score Bureau Kraamzorg Extra Landelijke NPS *score vraag 10, aanbeveling kraamcentrum telt mee voor NPS en niet voor KTO cijfer.

5 Resultaten vergeleken met landelijke cijfers Landelijk Bureau Kraamzorg Extra 8,6 9,0 1 8,6 8,9 27 8,9 6 8,8 8,8 5 8,9 8,7 4 9,0 9,5 3 8,5 9,1 Rapportcijfer voor…

6 Resultaten vergeleken met landelijke cijfers In welke mate… 10 9,0 9,1 9 9,2 9,3 8 8,7 9,2 Landelijk Bureau Kraamzorg Extra

7 KTO cijfer KTO cijfer – vergeleken met vorige periode Landelijk gemiddelde Bureau Kraamzorg Extra 9,0 9,1 0,0 Ronde II 2014Ronde II 2014Ronde II ,9 9,1 vorige periode 8,9 9,0

8 Kraamzorguren Gemiddeld aantal uren kraamzorg per cliënt in 2014 Gemiddeld aantal uren zorg Landelijk Verschil5,0 Bureau Kraamzorg Extra

9 Partusassistentie en Intake Intake telefonisch 12 (18%) Intake thuis 56 (82%) Partusassistentie Landelijk22,9% Verschil14,1% Bureau Kraamzorg Extra Partusassistentie 2014 Intake aantallen 2014