Incentive days the perfect key value to return-on-message.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
BUREAU VOOR i-COMMERCE
Advertisements

“Hoe kom ik aan klanten?”
Vincent en Fetske naar Namibië!. Onze plannen  Training OM Zuid Afrika (6 maanden)  Christ’s Hope Namibië (2 jaar)
14 april 2008Symposium reisagenten You gotta move!
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Hoofdstuk 17 Persoonlijke verkoop en sales promotion
Strategische vernieuwing door propositieontwikkeling
Facility Management & Ideamanagement A PERFECT MATCH René Blok
Commercialisatie Fietsen
Een startersgids voor innovatie
SamenLoop voor Hoop Inspiratiedag 2 oktober 2010 Workshop Bedrijfsvoering Rina Noorlander, KWF Kankerbestrijding.
WOON Op weg naar een gezonde bevolking, schonere randstad, minder files, creatievere werknemers en een gelukkigere samenleving WERK FIETS.
19 november 2007 Hanneke Vos Gedeelde smart is halve smart? Het wie, wat, waar en waarom van Hyves.
Presentatie NGI BI Bijeenkomst
Dag lieve medemens. Muziek: Tol & Tol.
Implementatie van Netwerk Outsourcing in Vodafone NL
Onthaal op evenementen Organisatie van evenementen OPR studiedag Antwerpen, 21 februari 2005.
College 4, jaar 2, Winter 2009 Inzoomen op Businessmodellen Aangepast programma Deeltijd Jaar 2 Docent Toine Nagel.
Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova.
Pilot: Blijvend bekwamen: werken aan eigen professie
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing (sms, mms, mobiel internet, bluetooth)
Dagelijkse Manier van Werken & Time-Management
 Laura Elsman  E-see Video  Bedrijfsvideo zakenvrouwen  Camera Coaching  Styling, visagie, haar  Authentiek, aantrekkelijk, geloofwaardig.
Ondernemen Uit eigen ervaring. Agenda Introductie Het begin Het succes De andere kant En nu Geleerd/Valkuilen Wat te lezen Vragen.
Introductie De Hoop, 1975 (2015: 40 jaar!) Missie Particulieren, bedrijven, kerken, vermogensfondsen, vrijwilligers Fonds wervende evenementen.
WORKSHOP MARKETING VOOR STARTERS. Agenda: 1………………………………………. 2………………………………………. 3………………………………………. 4………………………………………. 1. WIE IS FREEK? 2. DE BASIS VAN JE.
Deltion College Engels B1 Lezen [no. 001] can-do : 2 products compared.
 Gegeven door Patricia Cools › Ervaren in communicatie en social media  Deelnemers: max 20 personen › Zelfde niveau op social mediavlak › Persoonlijke.
Community 55+ CMD 1B - Team 2: Jordy, Esther, Tim, Kris & Anouck.
Welkom op het Virtualisatie Seminar Hotel Mitland, 8 Oktober 2009.
APP Platform Rivium, 5 maart 2013 Rik Vietsch.
Porsche 911. geschiedenis Ferdinand ‘Butzi’ Porsche 12 september cillinder 2.0L 130 pk in 8,9 sec.
Copyright met toestemming gebruikt van Stichting Licentie © 1996 Integrity's Hosanna! Music 1/4 AND THAT MY SOUL KNOWS VERY WELL (Russel Fragar & Darlene.
Hoe stel ik een ondernemingsplan op? Joost Verbeest 11u15 – 12u.
MODE EN DESIGN & PRESENTEREN EN STYLING
Game ON!. Wat gaan we doen: Introductie: wie ben ik? Inspiratiebronnen Game On! 2008.
EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
John, Tara, Fanisca, Johan.. Inhoud van de Pitch.. 1.Voorstelronde 2.Opdracht- formulering 3.Wie zijn wij, als bedrijf… 4.Doel 5.Productinformatie 6.Einddoel.
Insights & Essentials Willem van Putten
FEDIPRO PowerEvent Brussel, 29 oktober 2015 #FEDIPRO #FEDIPRO.
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 4 Waar is het gat in de markt?
Wat is Plaza Challenge? ● Een economisch georiënteerd interactief spel ( deelnemers). ● Spelenderwijs kennis maken met het runnen van een onderneming.
Natuurmonumenten test Jeroen ‘s-Gravendijk (The New Media Factory)
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Innovatie komt uit mensen Michel De Bosschere President Nashuatec/NRG Benelux Vice-President Ricoh company NINTES-experience.
De WKR in de zorg: zorg voor belastingvoordeel Datum:6 juni 2014 Door:Martijn Thissen – Commercieel Manager.
Marketing, Marktonderzoek & Marketing Onderzoek Door Maarten Hageman Tourism Inspiration & Marketing Inspiration.
10/01/2012. Partner voor dit proces MTI 2 (the Marketing, Technology, and Innovation Institute) Netwerk van universiteitsacademici met bedrijfservaring.
Komt dit beeld u bekend voor? Quality Manager Of dit?
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Masterclass Marketing voor kleinere zorgorganisaties 2013 Jan Verschuren BTN Saskia ter Kuile In voor zorg!
Agentschap Ondernemen. Vlaanderen in Actie wil ervoor zorgen dat er in 2020 meer snelgroeiende, internationaal georiënteerde bedrijven zijn. Dat is.
Matching ideals stichting laluz & logo IO invoegen!! Contactgegevens account manager.
1 Platform Rotterdam / A13 Woensdag 15 februari 2012.
28 maart 2012 Innovatie voor een gezonde levensstijl Activity & Food for Regional Economies Supporting Health.
Social Return Inzet van inkoop t.b.v. sociale doelstellingen Patrick de Lange Senior Adviseur RadarAdvies.
Daarvoor moet je opvallen! MEER OMZET?.  Waarom heb ik een reclame bureau nodig / schoenmaker blijf bij je leest  Wie zijn Reclamebureau Lansingerland.
Met Walking Dinner Party voor nog meer persoonlijk contact!
Leren is ‘uit’ – leveren is ‘in’ Leren & presteren in één adem
WirelessEnterprise Ontdek de mogelijkheden van HP Wireless
Monitoren & Verbeteren
HOE sponsorS VINDEN EN BEREIKEN?
KNOWING ME, KNOWING YOU Een unieke conferentie ijsbreker nodig? Dan is Knowing me, Knowing you hét ideale concept. Leer elkaar op een leuke manier beter.
Een succesvolle e-bikeproef
Agro Data Cube: Big Data faciliteit voor open innovatie
Veiligheidsprogramma’s toen…
Presentatie van: Logo van je bedrijf.
Transcript van de presentatie:

incentive days the perfect key value to return-on-message

incentive day powered by team members team manager Alex Parmentier administratie Hilde Heirbaut communicatie Patrick Verheyden team leider Johan Stals logistiek Maarten Parmentier

the perfect key value to return-on-message incentive days waarom? (real time-niet scrollen) - slaagkansen verhogen van uw investering (marktaandeel/aanbod) - marketing is meer dan reclame (actief deelnemen/betrokkenheid) - innovatie is geen “nice to have” - hopen op nieuwe uitkomsten met steeds dezelfde aanpak is zinloos - kruisbestuiving tussen spanning en ontspanning - unieke belevenis in een racewagen naast een ervaren piloot (BTCS) - als pre event van uw opendeur-weekends - als voorbereiding op de voorstelling van uw nieuw product - als schakel van uw teambuilding sessie - als “stop and go” van jouw workshop - als bedrijfs “Family Day”

the perfect key value to return-on-message incentive days wie? (doelgroepen) zakelijk (binnen uw bedrijf) het management team werknemers zakelijk (buiten uw bedrijf) bestaande klanten potentiële klanten leveranciers privé familie, vrienden, kennissen, …

the perfect key value to return-on-message incentive days waar? wanneer? vanaf april tot en met september

the perfect key value to return-on-message incentive days dashboard (basis) huur circuit en box in de paddock wagen:Renault Clio 3 cup RS – 210 pk team: management, piloot, 2 mechaniekers catering:ontvangst met hapje en drankje race:min. 3u. en max 6u./wagen (max. 3 wagens) 1 rit/persoon = 15’ (ong. 7 laps) aandenken:een kleine attentie is voorzien voor alle deelnemers

the perfect key value to return-on-message incentive days dashboard (supplies) meetingroom catering ontspanning overnachtingen

the perfect key value to return-on-message incentive days dashboard (supplies) wagen in de kleuren van uw bedrijf tijdens de incentive day inkleding van de box (paddock) Overdekte stand voor uw product(en) 12m 2 tot 120 m 2

“Morgen is geen belofte maar een kans, om te werken aan overmorgen”