Bovenschoolse aanpak: Samenwerken en kansen benutten
Bovenschoolse aanpak SWV Centrale inkoop Centraal faciliteren Centraal beheren Lexima Kurzweil /Sprint Raamovereenkomst Continuïteit Doorlopende leerlijnen
Kritische succesfactoren Zorgplan Dyslexieprotocol Dyslexiearrangement Plan van Aanpak ICT (hardware en keuze hulpmiddel) Content (gescand materiaal)
Raamovereenkomst SWV “Expertisecentrum Dyslexie” Raamovereenkomst SWV & Lexima Raamovereenkomst SWV & Lexima Netwerkbeheer = Lexima Licentiebeheer Implementatieplan Projectleiders Training Scannen + Mediatheek Pilot + Evaluatie Uitrol + Evaluatie Refresher Training Train de trainer Ond./Beheer en Ondersteuning Y Leerlingen Y Leerlingen X scholen Lexima
Licentienetwerkserver + documentenserver
Resultaten pilots na 3 mnd. Begrijpend lezen is vervelend:33% 13% Meer dan normaal hulp nodig hebben:31% 12% Boeken lezen is vervelend:30% 16% Zelfvertrouwen: 3% 27% Zelfstandig werken: 7% 31%
Bovenschoolse aanpak: Samenwerken en kansen benutten