Gepresenteerd doorMarcello, Casper, Annet. INHOUD Voorwoord Doelgroep Ontwerp Media print Campagne & producten Media online Veiligheid Game Vragen?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Fietsverlichtingscampagne 2011
Advertisements

•Groei in smartphone gebruik •Smartphone altijd bij de hand •Steeds sneller mobiel internet •Eenvoudige en snelle communicatie.
De betere duiker, de voorlichting
Waarom Edu-gaming? Presentatie over Edu-gaming door MAD multimedia.
SSI Duikinstructor worden op de SBO/SGB
De rol van RI&E/ARBO begeleide duik (3* duiker)
Netwerkbijeenkomst ICT en onderwijs Digitale leslokaal van de toekomst : een goed idee? Rotterdam, 8 maart 2013 Caspar Ewals en Marie-José Lampe.
AV de Liemers heeft een nieuwe website Een drie minuten durende presentatie over de nieuwe website 1.
LinkedIn, KennisCafe en Twitter Rens de Graaff. Inhoud LinkedIn  Algemene Info  Demo Video  Print Screen  Voordelen binnen de IC KennisCafe  Algemene.
‘Groot ICT project’ Een leerlijn mediawijsheid.
6e Nationaal Platform E-Health Chaos voorbij; structuur begint?
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
SaMBO ICT Conferentie 19 januari 2012 Vertrouwelijk.
Topic 1: Social Media Innovative Generations © Innovative Generations.
Gent, 4 mei 2010 Wat denken de Belgische vakantiegangers vandaag van sociale media? Anne Verhaeghe.
Nitrox basis – les 2 De aftrap De terugblik Zuurstof % meten
jullie houden wel van duiken, he?
Gaming Bezoek een LAN-party.  De reclames werden duidelijk in kaart gebracht. Op de hekken waarmee de verschillende ruimtes werden afgezet hingen spandoeken.
Cross Mediacampagne Opdracht gever: KLM
Een marketing concept geboren uit reclame doeleinden
Het Vodafone Augmented Reality Speurspel Een innovatief spel met als doel het vinden van de ‘schatkist’. De schat is ergens bij jou in de buurt verborgen,
Naam: HUPKES Mijn hobby : GAME Klik op “Naam”. Vul je naam in. Doe hetzelfde met “hobby” Hier kun je een foto / tekening Invoegen.
Hoofdstuk 1: De 3* duiker aan de leiding
Hoofdstuk 3: Duikleider, en dan?
in onderwatersport Snijders was lid van duikteam Aqua Son en een
Welkom! 11* Instructeur Tiel & Oss De eerste dag De aftrap Doelstellingen Wij / Zij & de anderen Zelfsturing / Hoe wij leren Eisen aan een instructeur.
Kennis - Intelligentie
Marieke Verdonk, hoofdredacteur EventsDigitaalPrint Cursus- sen.
Facebook Skype Instagram Google+ Twitter Whatsapp Snapchat Messenger
1 Social Media in de klas Film gebruik social media onderwijs 18 januari 2011.
Rotary in Nederland LinkedIn Group Wat is het ? Wat kan ik ermee ? Hoe meld ik me aan ?
CMAS/NOB brevetopleiding Samenstelling Rob Kool I120
Grip op IT.
De dag van het solliciteren - introductie
CMAS/NOB brevetopleiding Samenstelling Rob Kool I120
NEMO vakdidactische opdracht
Presentatie Agrio ‘’Verrijk jezelf & klanten van meer kennis over online”
 Interactieve mediaproducten Yoeri, Jelmer, Maarten, Stijn en Chris.
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
Games en Burgerschap Joyce Neys, MSc Erasmus Universiteit Rotterdam
Phone Challenge Workshop Mbo niveau l Jouw telefoonkosten l Film ‘Een dag vol data’ l Dataquiz l Abonnementen vergelijken l De Mobiel Profiel.
1 1 Phone Challenge Workshop Mbo niveau 3-4. l Jouw telefoonkosten l Film ‘Een dag vol data’ l Dataquiz l Abonnementen vergelijken l De Mobiel Profiel.
Team Creja. Wie zijn wij? Renske BorstProjectleider Amber QualmVormgever Jill de LeeuwVormgever Christopher PendersMarketingman Eliel VicenteProgrammeur.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Mobiele Telefoons. Corné en Maurice 4FA Informatica 2012/2013.
1 Phone Challenge Workshop 2015 Niveau 1+2 mbo. Introductie.
NIEUW: Doorlopende leerlijn Klik hier voor de lessen. Doorlopende leerlijn Mediawijsheid voor groep 1 t/m 8 Gratis toegang tot materiaal na aanmelding.
Ouderavond Mediawijsheid Basisschool ‘t Rendal 20 januari 2014.
Onze school is zich ervan bewust dat sociale media een onlosmakelijk onderdeel zijn van de huidige samenleving en de leefomgeving van haar leerlingen,
Het kwetsbare vertrouwen van ouders in de jgz Justine Pardoen Ouders Online.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
3 t/m 14 oktober Inhoud  Alert Online 2016  Thema  Communicatie en Onderzoek  Hoe meedoen?
Experiment 3: Stimulering museumbezoek via social media en games.
Wat is een Theory of Change? ‘Iedere interventie is gebaseerd op veronderstellingen over wat die interventie teweeg zal brengen’ Het plaatje: welke interventie.
2 Dé trend voor de toekomst: biebonderzoek met een smartphone ProBiblio: Daniëlle Koning Ruigrok NetPanel: Kjell Massen.
Innovatie in Juridische Dienstverlening Jelle van Veenen.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Copyright 2008 – Morningstar Systems – All rights reserved 1.
Fotografie. Waarom deze werkplek Basis voor fotobewerking is een goede foto. Zelf in staat zijn om de functies aan te passen. Bewust die foto maken. Klantgericht.
Digitale dienstverlening gemeente Oss Resultaten van het digitaal Burgerpanel September 2012 Team Onderzoek & Statistiek.
Whatsapp Hey there! I am using WhatsApp 29 januari 2017.
NAAM DOCENT | CURSUSNUMMER
Direct 1. Marketing /08/2018 Direct 1. Marketing 2.0.
Internetmarketing en oefentoets
Waarde(n)vol werk in uitvoering
Consumenten-gedrag Mondige consument
Sneak Preview voor CV&V Yvonne de Boer
<naam bedrijf> & <naam school>
Als elke seconde telt HartslagNu
Transcript van de presentatie:

Gepresenteerd doorMarcello, Casper, Annet

INHOUD Voorwoord Doelgroep Ontwerp Media print Campagne & producten Media online Veiligheid Game Vragen?

Ontwerp een product voor opdrachtgever Sanoma Wij denken aan: Multiplatform (casual) game Campagne & producten Killerapp (android/apple) Ons product….

* Duikblad Duiken, duikmagazine * Heel veel duikverenigingen. * Grote nadeel, te hoogdrempelig, lidmaatschap.

PADI, SSI, NOB, NAUI, CMAS, IDD GEBREVETEERDE DUIKERS DUIKVERENIGINGEN

NIET GEBREVETEERDE DUIKERS Een Open Water Diver cursus bestaat uit theorie(online, of klassikaal als je dat liever hebt), zwembad- en open water training sessies (buitenwater zoals in een meer of de zee

In de zomer : de Scuba Rangers training !!! Hier leren de kinderen met veel plezier de kennis en vaardigheden die ze nodig hebben om veilig te duiken. Op hetzelfde moment, ervaren de kinderen het belang van de team geest. * KINDEREN BEPALEN DE DUIK BESTEMMING

Het sociale netwerk voor scuba duikers Leden, foto’s, recente duiklokaties

* Duikblad Dive Buddy *Bij alle duikverenigingen een bekendheid zijn door links, advertenties en webpagina bekend te maken DIVE BUDDY

SOCIAL MEDIA

Duiklocaties Iphone,Ninten do,wii games Killer app divebuddy

 DUIKSPORT CURSUSMATERIAAL Online manuals van Open Water tot Dive Instructor  SMS- WEERSERVICE SMS: duiklocatie + spatie + plaatsnaam (50ct p.o.b)  DIGITALE WATERKAARTEN Op Iphone of I pad met getijden tabellen.  PERSLUCHT STATIONS Waar kan ik snel mijn perslucht halen?  VERVOERSMIDDELLEN Met wie kan ik meerijden naar Zeeland?  DUIKVERZEKERINGEN  DIVE BUDDY EQUIPMENT NIEUW EN TWEEDE HANDS  DIVE BUDDY RESCUETEAM

Dive Planning Rescue Weather online Dive manuals Food & Beverage Dive equipment & other Dive stores and air Divers in water Dive travel DIVEBUDDY (LOG IN)

DUIKPLANNING Om duikplekken in kaart te brengen

DUIK UITLEZEN (DUIK PROFIEL) Van duik computer naar App

'Duikers te laat opgeroepen' Bij de botsing tussen een speedboot en vrachtschip op de Maas hadden duikers tien minuten eerder ter plekke kunnen zijn als de samenwerking tussen de Veiligheidsregio's beter was geweest. Bij het ongeval kwamen vier mensen om. Onder welke veiligheidsregio valt dit?

 Laatste update: 15 maart 2010 DEN HAAG - Bij vrijwel alle brandweerkorpsen met een duikteam heeft de Arbeidsinspectie na controles overtredingen geconstateerd. De inspecteurs stuitten vaak op een gebrek aan noodzakelijke kennis over duiken.  De Nederlandse Vereniging voor Brandweerzorg en Rampenbestrijding (NVBR) erkent dat de korpsen nog veel moeten verbeteren.  Minder duikteams bij brandweer Rotterdam RESCUE

Kunnen we eraan verdienen? duikers in Nederland 300 duik vereningingen Duikplan App genomineerd kost 7.99 euro Lidmaatschap incl. alle Apps +/_ 10 euro Plaatselijke adverteerders Food & beverage op lokatie Duikverenigingen Duikshops verkoop van materialen Duikblad Duikreizen

Cross-mediaal DIVEBUDDY Duikreizen Duik forum Duikverenigingen Contactgegevens Mededuikers Mobiele telefoon Internet computer Duikblad Duik bericht (veiligheid)

Wat biedt het voor de omgeving? Direct contact met mededuikers Rescue kan sneller worden gestart (in samenwerking met brandweer) Duiklokaties zijn beter in kaart gebracht Goede reclame mogelijkheden

Toekomstbeeld Iedere duiker heeft een DIVEBUDDY APP Breed toepasbaar op alle duikverenigingen Minder administratie voor instructeurs Meer aandacht voor digitale leeromgeving en daardoor aantrekkelijker. Veiligheid voor duikers wordt beter en overzichtelijker