Wie van ons wist op zijn 15de met welke partner hij/zij door het leven zou gaan? Wie van ons wist op zijn 20ste wie zijn huidige werkgever zou zijn? 3.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Voorstelling van de afstudeerrichting Marketing Management.
Advertisements

Onze kernwaarden.
Sociaal emotionele ontwikkeling en groepsgedrag
Marketing strategy that earns your company money! Find You Consultancy Nederland - Curaçao.
1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Waarvoor Werken aan vindbaarheid Doelgroep.
Welkom. Verwachtingen Hoe groeien WELKOM ! VANDAAG >De beste distributeurs uit 50 landen zijn samen om een nieuw hoofdstuk in de Welding Industrial Distribution.
Samen bouwen aan zelfvertrouwen
Dialoogdag Ouderswerking Vlaams-Brabant
Coaching, hefboom voor leiderschapsontwikkeling?
ERASMUS+. Waarom nieuw programma? Begrotingen EU: zevenjaarlijks : Een Leven Lang Leren : Erasmus+
Vierde ervaringsuitwisseling “Competent van kop tot teen!” 8 april 2010 Lieselore Beckers & Isabelle De Wispeleir VIVO vzw ompetent van kop tot teen !
Interne Communicatie Masterclass NFK 24 november 2012 Marjan Engelen.
Doorbreekt de impasse “ontwikkeling vergt focus, moed en motivatie”   Dit is een presentatie van Transcend Advies & Coaching.
Onze Innovatieve Arbeidsorganisatie
Hoofdstuk 13 Marketing van diensten
Hoofdstuk 1 - Inleiding Wat is een organisatie? mensen middelen
Valbonne Commercial Agency Denken in versnellingen Commercial agent – Sales en klantcreatie Dirigent - Creatie regie Strategist - Advisering en coaching.
NETWERK: 2000 bedrijven met MVO-ambitie
Inactiviteit onwil of onvermogen?
Peter Brouwer Onderzoek naar de maatschappelijke meerwaarde van WZSW WZSW – Waar Zit Sociale Waarde?
Hoe kan het jou veranderen?
THEMA: Gods naam is….
But … I don’t find employees !. 5% zoekt actief naar een nieuwe job 32% zoekt passief naar een nieuwe job 36% staat open voor een nieuwe job.
Media en creativiteit module 6 Identiteit
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 4 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
PRESENTATIE: IRIS KUSTER EN MARTE TRA DATUM: 22 OKTOBER 2009 Wat Zou Google Doen?
Overzicht SHW Gent De cirkel van het straathoekwerk
De ICT-sector heeft nood aan uw profiel en kennis!
Marketing 1 Marketing is te belangrijk om aan een Marketing afdeling te geven!
Dia 1 van 12 Mensen binden aan Balls. dia 2 van 12 Inhoud Hoe groot is het verloop? Waarom is dit een probleem? Wat zijn de oorzaken van het verloop?
Uitkomsten ledenenquête Toekomst van preventie 8 februari 2007.
CRM Laura Nunes Carvalho, Jonathan Mathyssen, Jens Van den Driessche en Ruben Junius.
Preek thema: Zeker weten?.
Competent van kop tot teen! Studiedag 8 juni 2010 Competenties en VTO beleid Een degustatie van instrumenten Joke Sweygers Patricia Van Dessel VIVO vzw.
SPANNINGSVELD Standaardisatie versus klantverwachtingen.
Presentatie Reisbranchecampagne Reisagentensymposium 20 april 2009, Hoofddorp.
Europalaan 24 | 6199 AB Maastricht-Airport | T | www
Redactionele content Lily Knibbeler, 27 maart 2013.
Helder denken over sociale diensten in de toekomst Een verkenning in vier werelden Frank Kalshoven De Argumentenfabriek, maart 2013.
Hoe denken bedrijven & hoe werkt een merk?
Coachen Maandag 14 juni 2006.
Organisatiecultuur in OCMW en gemeente A clash of civilisations?
The Quality Businesses Network Ruud Vlek en Kees van Oosterhout.
Succesvol Partnerschap bij Duurzame Bouwprojecten
College 5 Video Kotler (10 min) Bespreken video (10 min)
Van werk naar werk trajecten
Exceptioneel leiderschap Author: Hans Business Consultancy.
Hard/t voor IS Het PI: Een actor in ontwikkeling 13 oktober 2008 Delft Sara Kinsbergen.
Heeft u het vermogen om met uw vermogen om te kunnen gaan? Jaap Koelewijn Mei/juni 2014.
Exceptioneel Business Consultancy Author: Hans Groen.
Welkom op het Virtualisatie Seminar Hotel Mitland, 8 Oktober 2009.
Major DesignThis! Daniel Eusebio Roque CMD 4A Internal Branding.
MADE IN SURINAME.
Van waarde; van betekenis zijn SBCM opleidingsdag 23 september 2015 Tom de Haas.
Op weg naar een Samenlevingsgerichte School De [naam school] wil ………………………
ZIN!JA ANTWERPEN 29 OKTOBER 2015 Coaching in de Vlaamse Overheid.
Marketing voor de IPRO: wat brengt de toekomst?. 10 STELLINGEN.
Voelsprieten Informatieavond
Kennismaking M&O “Een eerste indruk”. Onderwerpen.  Persoonlijke ervaringen.  Motivatie  Beweegredenen.  Verwachtingen  Leervraag.
Infodag Bisdom Antwerpen 15 oktober 2008 Bisdom Antwerpen Vicariaat voor het Onderwijs.
Coördinatie van de hulp Workshop 4. Voorstellingsrondje Maatschappelijke evoluties Perspectief van de cliënt Casusoverleg Ervaring delen Cliëntoverleg.
Matching ideals stichting laluz & logo IO invoegen!! Contactgegevens account manager.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Hoofdstuk 13 Marketing van diensten
Onderzoek naar de maatschappelijke meerwaarde van WZSW
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Elvie Pepper 29 maart 2019.
Doelen, verlangens, behoeftes en drijfveren
en biedt uw bedrijf voordelen!
Transcript van de presentatie:

Wie van ons wist op zijn 15de met welke partner hij/zij door het leven zou gaan? Wie van ons wist op zijn 20ste wie zijn huidige werkgever zou zijn? 3 jaar geleden kende ik de meeste mensen die hier vandaag aan tafel zitten niet.

Rechter hersenhelft Linker hersenhelft Toch werken we vandaag samen Waarom? Voelen, intuïtie, … Denken, nadenken, kennis opdoen, … Think Touch

Think Behoefte / staat open voor Selectiecriteria Zoekt of laat op u afkomen Touch Goed gevoel Verwachtingen ‘Het klikt’ –Stijl –Persoonlijkheid –Waarden –… Het ‘Cupido’-effect

Elkaar beter leren kennen –Investeren in groei –Positieve ervaringen –Negatieve ervaringen –Meerwaarde | comfort

Anrico AZ Sint-Maarten BOIC (Punta Linea) DVV Verzekeringen Fairtec Human Challenge Inner Change Kluwer Kluwer Opleidingen Mederi Portima (Gramma) Pro-Pay PS_Testware Qcs|rewarding Result Securex VS&P WTCM-CRIF (Gramma)

3 jaar Think and Touch Lessons learned

Streven naar Olympisch minimum Ervaring Kennis en vaardigheden –Advies –Creatie –Projectmanagement –Training Partner voor marketing, interne en externe communicatie Niet onderscheidend

Wat typeert Think and Touch? Sterke focus –Bedrijven en organisaties uit de dienstverlenende sector –Bedrijven en organisaties die bijdragen tot persoonlijke of bedrijfsefficiëntie All-round –Behoeften -> oplossing -> media

Wat typeert Think and Touch? Betrokkenheid –Sector –Doelstellingen –Meedenken | spiegel voorhouden Respect –Klant en mezelf –Klant en zijn/haar klant

Enthousiast Pragmatisch Kennis delen

Het doel: –Via een verhoogde marketing- en communicatie-efficiëntie bijdragen tot de realisatie van uw organisatiedoelstellingen De weg: –Think and Touch … your customer