Wie van ons wist op zijn 15de met welke partner hij/zij door het leven zou gaan? Wie van ons wist op zijn 20ste wie zijn huidige werkgever zou zijn? 3 jaar geleden kende ik de meeste mensen die hier vandaag aan tafel zitten niet.
Rechter hersenhelft Linker hersenhelft Toch werken we vandaag samen Waarom? Voelen, intuïtie, … Denken, nadenken, kennis opdoen, … Think Touch
Think Behoefte / staat open voor Selectiecriteria Zoekt of laat op u afkomen Touch Goed gevoel Verwachtingen ‘Het klikt’ –Stijl –Persoonlijkheid –Waarden –… Het ‘Cupido’-effect
Elkaar beter leren kennen –Investeren in groei –Positieve ervaringen –Negatieve ervaringen –Meerwaarde | comfort
Anrico AZ Sint-Maarten BOIC (Punta Linea) DVV Verzekeringen Fairtec Human Challenge Inner Change Kluwer Kluwer Opleidingen Mederi Portima (Gramma) Pro-Pay PS_Testware Qcs|rewarding Result Securex VS&P WTCM-CRIF (Gramma)
3 jaar Think and Touch Lessons learned
Streven naar Olympisch minimum Ervaring Kennis en vaardigheden –Advies –Creatie –Projectmanagement –Training Partner voor marketing, interne en externe communicatie Niet onderscheidend
Wat typeert Think and Touch? Sterke focus –Bedrijven en organisaties uit de dienstverlenende sector –Bedrijven en organisaties die bijdragen tot persoonlijke of bedrijfsefficiëntie All-round –Behoeften -> oplossing -> media
Wat typeert Think and Touch? Betrokkenheid –Sector –Doelstellingen –Meedenken | spiegel voorhouden Respect –Klant en mezelf –Klant en zijn/haar klant
Enthousiast Pragmatisch Kennis delen
Het doel: –Via een verhoogde marketing- en communicatie-efficiëntie bijdragen tot de realisatie van uw organisatiedoelstellingen De weg: –Think and Touch … your customer