Kick off e-learning JorisZorg

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Digital Playground Programma workshop 4 april
Advertisements

Verbinden van Onderwijs en Onderzoek Inleiding in de methode
Informatica Gecombineerd leren. Vereiste voorkennis: • Vlotte PC-basisvaardigheden • Basis werken met internet • Nodige zelfdiscipline voor uitvoeren.
Digitale toetsen op afstand Bregatha de Gooijer
De innovatie-matrix De veranderende rol van docenten
Aansluiting van het Hoger Onderwijs bij MedischOnderwijs.nl 2 november 2007 Aansluiting van het Hoger Onderwijs bij MedischOnderwijs.nl P.M.Bloemendaal.
Record Linkage: Simulatie Resultaten Adelaide Ariel Biolink NL 28 maart 2014.
Kom verder. Saxion. Geautomatiseerde feedback Caroline Timmers 4 juni 2014.
Inleefsessie ‘anders bekeken’ voor leidinggevenden.
presentatie Zorgacademie
Voorbereiden en gebruiken: Het verleden Het heden De toekomst
E-learning module Palliatieve zorg
Bijeenkomst 8 Summatieve toetsing
Engagement MEDMEC 04 Les 8 Welkomstwoord Voor CMI-MEDIA 1.
Voor CMI-MEDIA Engagement MEDMEC 04 Les 7 Engagement MEDMEC 04 Les 7.
Verbinden van Onderwijs en Onderzoek Inleiding in de methode
Wat is de meerwaarde van een elektronische leeromgeving?
Bert Lichtenberg - NIOC 2002
Grenzen aan evidence-based werken in de lokale public health praktijk
WPS Groen Werkplekken Structuur
De huidige opleiding. Persoonlijke leerroutes, verantwoordelijk voor eigen leerproces en betekenisvolle ervaringen opdoen.
Keten contracten Diabetes Mellitus type 2 Opbouw ketenprgramma Module 1: zorgplan NP en beh&begeleiding Nieuw: fundus evt 1x/2jaar Module 2: instellen.
Ervaringen en enige kritische kanttekeningen L.M.F. Dejong
1 Praktijkopleiderscyclus Cursussessie 1 Begeleiden en beoordelen.
Netwerk deeltijd / Blended learning
S.G. Sint Ursula – Horn Oktober 2008 J. Stollman – Coördinator ICT De Brugklas en ICT.
Presentatie UKB Digitale Toets informatievaardigheden Marjolein Drent en Bert Boxem Bibliotheek & Archief, Universiteit Twente.
Eindtermen ICT 1. De leerlingen hebben een positieve houding tegenover ICT en zijn bereid ICT te gebruiken om hen te ondersteunen bij het leren. 2. De.
Het individueel zorgplan Vitale Vaten
Werken met een individueel zorgplan Werkbijeenkomst Coördinatieplatform zorgstandaarden 27 juni 2012 Stannie Driessen.
Het LWOO op de HJZ De kinderen Doelstelling Inrichting onderwijs
Een jaar verder Vernieuwing examenprogramma CKV
Ondernemenincool Groepsbijeenkomst 2 juli. Voorstellen Liz Pelupessy John Autar Vertel in het kort: - Wie je bent - waarom je ondernemer wilt worden -
Keuzevak in de Tweede Fase HAVO en VWO
Startcollege B2 Psychologie
Programmeren Spreekbeurt Joris.
Wie ben ik? Jan Zuur 51 jaar Docent-Coach Applicatie ontwikkeling en ICT-B Regisseur examinering In afrondende fase van Master Learning and Innovation.
Blended Learning Hoe realiseer je dat op instellingsniveau? Making a supertanker change its course Pieter Cornelissen
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
INFORMATIEAVOND 25 FEBRUARI Onderwijs dat leeft!.
Socrative 1 Wat is Socrative? 2 Ervaren van de tool als student 3 Maken van een quiz: stappenplan 4 Bruikbaarheid 5 Reflectie bij assessment 6 Kader UDL.
John Hanswijk Theater Paars | 29 januari 2015 Mediawijs met Digiveiligheid en Social Media (VO & MBO)
Welkom! Installeer je aan een tafel en start je laptop al op. Log in op het draadloos ku leuven-netwerk: *log-in naam = *paswoord.
Elektronische Leer Omgeving “de rode draad in het onderwijs” bron: A. Van der Hoeff.
Toelichting op het ontwikkelen van digitale content.
SLC Assessment RUBEN SOL. Inhoud  Wie ik ben  Leerdoelen  Afsluiting.
Startcollege B2 Psychologie september 2016 Laura Holsbeeke – onderwijscoördinator Psychologie Manon te Vaarwerk – studieadviseur Psychologie.
Fotosynthese en verbranding lichtenergie ↓ Fotosynthese …………………………………………………. Verbranding ↓ Verbrandingse nergie.
Programmeren met kinderen
Anders kijken, anders doen
TopOndernemers op de Springplank
Een nieuw concept voor de ICT-leerplannen
Aanbesteding Storage, servers en Back up
Bijeenkomst ‘Blended Learning’ 22 maart 2016
Het Shared Service Center (ssc) is een goede Hybride leeromgeving
Voorstellen docent, namen, aan en afwezigheidscontrole
Virtuele labs bij natuurkunde en scheikunde onderwijs
Toetsen? Doe het zelf!.
Schooljaar Lesmethode Lesmiddelen Lesprogramma
Algemene uitleg en opdracht 10
Lectora als ontwikkeltool voor interactieve multimedia programma’s
Individueel competentietraject
Internationalisering en ICT Mogelijkheden en (nieuwe) initiatieven op de EUR Karen Jager.
Onderzoek door en voor LVO Een nieuw aanbod Joris Ghysels TIER.
Ontwikkelingspsychologie 1.1 Periode 1. Les 1 Introductie
Kennisclip Web toepassingen
EEN PLAATJE VAN Het wat, hoe en waarom van je les als startpunt voor het onderzoeken van je eigen lespraktijk 31 jan ROSA Conferentie Hanna Westbroek.
Arrangeren en Leermiddelenbeleid Utrecht, 13 december
Geschiedenis 2011 Masterplan ICT
Verpleegtechnische Handelingen
Transcript van de presentatie:

Kick off e-learning JorisZorg

Programma Eerste fase Ervaring opdoen Ervaringen van anderen Praktische uitleg Vragen

Eerste fase ervaring opdoen Ervaring opdoen met leren achter een computer leren op afstand leren op zelfgekozen tijdstip leren op zelfgekozen plaats leren op eigen tempo leren op eigen manier individueel leren digitaal toetsen

Evaluatie

Joris Zorg Gekozen is voor volgende modules: Brandveiligheid en ontruiming Insuline toedienen Medicatie toedienen 4) Blaaskatheterisatie vrouw 5) COPD

hoge kwaliteit e-learning evidence based Vilans

Elke module begint met inleiding

Toetsvragen Let op button: opmerking plaatsen

Naar de leeromgeving LINK?