English for Human Resources

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Methoden en technieken/veldwerk tweede jaar sociale geografie
Advertisements

Feedback • Wat – Feedback betekent "terugkoppelen" en is onlosmakelijk verbonden aan leerprocessen: het is bedoeld om cursisten inzicht in hun eigen leerproces.
6 sleutelbegrippen lesopbouw
Functionele leesvaardigheid in de lerarenopleidingen in Nederland
Voldoende dekking Nieuwsbegrip
Feedback Wat Soorten Door wie
Teamleren, hoe werkt dat?
Aandachtspunten Voldoende en duidelijke informatie
Toelating tot Geneeskunde in Nijmegen
Dit is de start- en eindpagina
Les 7: het voorbereiden van een les
2IO05: OGO 1.1 Informatiesystemen. OGO – ontwerpgericht onderwijs Hoe leer je ontwerpen? doen: stap voor stap + terugkijken Telkens: modelleren: probleem.
INFORMATICA C. Daemen.
2IO05: OGO 1.1 Informatiesystemen Ed OGO Hoe leer je ontwerpen? –doen: stap voor stap + terugkijken Telkens: –modelleren: probleem terugbrengen.
Deltion College Engels
© Osito 2004 Door Barbara Obst Enkele integratiescenario's ter illustratie van de mogelijkheden van Wimba voor het taalonderwijs.
Voortgangsgesprek fase 1
Onderwijssymposium D66 4 oktober 2014 Rotterdam Workshop Afstandsonderwijs Steffi Waslander - programmamanager LOI Oscar Helfferich – business development.
Kwesties rond ict verbonden
CE / IBL Slb Jaar 1, les 2 (1.4).
Een positieve studiehouding bij de bovenbouwleerling
Programma ‘Gebruik ICT in de les’ 1. Eigen ervaring met gebruik ICT in de les 2. Inzet ELO voor tekstbespreking 3. Inzet ELO voor grammatica-oefening 4.
Welkom Welkom op de ouderavond van klas 2. Welkom Dienstverlening & Commercie Vakkenpakketkeuze Maatschappijleer CKV Programma.
Studiebegeleidingen huisvestingdentenfinanciën en
eMerge pesentatie: Tussentijds toetsen in Blackboard bij CA/OS
Praktische afspraken. 1) verder bouwen op tweede graad 2) voorbereiden op hoger onderwijs.
Opzetten itembank Voeding en Diëtetiek HHS
Docent: Ans Sarianamual - oktober 2014
Evaluatie Leerlijnen.
Introductie Typ hier de titel van uw opleidingsonderdeel.
Feedback vragen Studiemiddag Bacherlor College 29 januari 2015
Informatie Informatie-explosie –Elektronische bronnen –Internet, het web, www Wetenschappelijke informatie –Zoekmachines –Bibliografische databases.
Tip 7: wissel je werkvormen af
De nieuwe digitale leeromgeving van Biologie voor Jou
De Moderne Onderwijsmedia
SKILLS KWARTAAL 4 Kwartaal 4 les 1. Indeling kwartaal 4 WeekInhoud les Week 1Canvas business model en oefenen Week 2Theorie over schrijven technisch paper.
SLC Bijeenkomst H. El- Gharbaoui med.hro.nl/gharh.
Bijeenkomst September 2015
Visie Blended leren Blended leren is een doordachte integratie van face-to-face onderwijs met e-leren.
Elektronische Leer Omgeving “de rode draad in het onderwijs” bron: A. Van der Hoeff.
VAKDIDACTIEK PEDAGOGIEK Bijeenkomst 2.1 Kopopleiding – Vakdidactiek Docent: Sanne van Kessel.
Kenmerk: 24 juni Kenmerk: 24 juni Marian Kat-de Jong Kenmerk: 24 juni Spelling op bestelling Gebruik van Hogeschooltaal in de Helpdesk.
De opleiding helpende zorg en welzijn in een notendop.
Leerling- kenmerken Motivatie (2) Thema januari 2016.
Wat ons algemeen opviel
Photoshop, Indesign en Illustrator
Pilot Wiskunde voor Technici
Docentvaardigheden ICT Mediawijsheid
Periode 4 Voor H5 en V6.
Gameprogrammeren: Introductie
Communicatie 6e les.
Informatica-Actief Thema: Informatie en communicatie Hoofdstuk:
Toetsen? Doe het zelf!.
Lunchbijeenkomst EA2X Daphne Keller
Opstart leernetwerk vaardigheidsontwikkeling
Diepteverwerking P2 (onderdeel van EA4X0)
Chromebooks in lessituaties
Technische Bedrijfskunde
Workshop “de coachende praktijkopleider”
PROEVERIJ.
Praktijktoets Eind LP 1 VP17U.
Daphne Keller 29 augustus 2018
Portfolio, Logboek en Casus
Inspelen op Innovaties
Doorstroomminor OS/HRS/MCD/EBO
Lunchbijeenkomst EA2X Daphne Keller
Hoofdstuk 2: Wat vind jij en wat weet jij?
Welkom STEFANIE SPIJKER ALLES OVER DIERVERZORGING LEER JE IN BARNEVELD.

The Future Teacher 3.0.
Transcript van de presentatie:

English for Human Resources Digitale toetsen voor English for HRM 3: Sustainable Employment 2nd Year, 1st Quarter 2014 - 2015

Opzet toepassing digitaal toetsen Aanleiding: (van lesvoorbereiding tot eindtoets) Studenten onvoorbereid de les in; Motivatie tijdens de les Activiteiten tijdens de les Voorbereiding op toetsen

Wat doe ik? Studenten onvoorbereid de les in: Verplichte actieve participatie; Pre-class quiz via Blackboard = toegang; Lesonderwerpen/teksten in wekelijkse quiz; Motivatie tijdens de les: Vakspecifieke activiteiten (opdrachten = toets stof); Vakoverstijgende activiteiten (thema & casus); Grammatica ge-outsourced (Hogeschooltaal); Blended lessen; Activiteiten tijdens de les: Toepassing van theorieën; Wie het al kan, mag gaan = wie het nodig heeft, blijft = meer tijd; One-on-one; groepswerk; opnames; Inleveren via Blackboard Voorbereiding op toetsen: Quiz = deel van toetsen; Onderwerpen en Skills oefeningen = voor de mondelinge/schriftelijke toetsen Final exam = digitaal

Weekly Quizzes

Opdrachten

Waarom? Verplichte actieve participatie= eigen verantwoordelijkheid Pre-class quiz via Blackboard = Digitaal bewijs van participatie Lesonderwerpen/teksten in wekelijkse quiz= hulp bij voorbereiding Vakspecifieke activiteiten (opdrachten = toets stof)= geen tijdverspilling Vakoverstijgende activiteiten (thema & casus)= creates immediacy Grammatica ge-outsourced (Hogeschooltaal)= focus is communicatie, niet grammatica Blended lessen= 21e eeuw! Toepassing van theorieën= resultaten na de les Wie het al kan, mag gaan = wie het nodig heeft, blijft = meer tijd One-on-one; groepswerk; opnames = individuele aandacht Inleveren via Blackboard = administratie (bewijs) en logistiek Quiz = deel van toetsen; Onderwerpen en Skills oefeningen = voor de mondelinge/schriftelijke toetsen Final exam = digitaal

DO’s Creëer een veilige leeromgeving; Wees gul met info; Altijd terugkoppelen in de les hoe makkelijk het ook is; Stof, oefeningen, voorbeelden, etc., altijd toegankelijk; Deelnemen aan de les moet toegevoegde waarde hebben; Plan B hebben voor instabiele systeem; Check of faciliteiten voldoende/gereed zijn; Vraag om continue feedback (systeem/stof); Gebruik FeedbackFruits voor real/time feedback; Jouw core business is nog altijd lesgeven.

DON`Ts Niet voorbereid = absent, maar mag meedoen; Onduidelijkheid niet lang laten zweven;

Vragenronde