Omroep Flevoland helpt bij een vliegende start. Introductie Timo Jepkema, Yvette van Ek Eline Hoffman en Sven Jach Televisieformat Lelystad Airport Werkgelegenheid.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
….een blik achter de schermen van “BedenkTV”
Advertisements

Format voor Nederlandse Tv Sander ter Haar CE1C. Pitch • ‘’On The Road’’ • Per aflevering andere artiest/act • Worden gevolgd door cameracrew en presentator.
Presentatie Van ons.
Even voorstellen... Gertjan Zevenbergen Zuidland
Project Webontwikkeling IWT-TV Groep 5. Inhoud  Overlopen van de fasen  Live Demo  Vragen?
Nieuws, activiteiten en meer. Wat is •Dorpsportaal •Informatie •Nieuws •Reportages •Aankondigingen •Dorpsagenda •Vermaak •Vereniging!
Week 7 > weer thuis weer thuis 7.  zingen  bidden  terugblik: feest van genade  vooruitblik  groepjes week 7 > weer thuis.
Delen van kennis Interactie Social Media TED Print 2.0 De trend 2.0 Print Het Concept Duurzame verandering.
BUSSINSSPLAN Anabel D’hulster Sophie Tavernier Eline Vandenberge
Uitbreiding Lelystad Airport Voortgang 26 november 2008.
Uitbreiding Lelystad Airport Voortgang 3 december 2008.
Uitbreiding Lelystad Airport
Hans Siepel, 28 maart  Antwoorden geven  Ongebruikelijk onderzoeksmethodiek  Vraagt iets van jullie?  Luisteren zonder mening!
BEZOEK EEN TV-PROGRAMMA Take me out. Algemeen Datingprogramma 30 dames 1 man Dames moeten de man in verschillende rondes wegdrukken of houden als ze met.
Wij gaan op reis met ……… Lot.
Wat als… Door Kenzo, Marcel en Menno. Product: History/Discovery channel programma (circa 35 minuten)
Almere in vogelvlucht!. Doel v/d les? Voorkennis activeren over Almere/Flevoland.
Introductie Introspectie Margreet Dolman Interview wethouder Maria Zaal Informatie Hans Hulswit en Dirk Docter Interactie (forum) Programma.
DE GROTE REGIOBEURS Stadskanaal. TRENDS Vergrijzing Vergrijzing Social media Social media Mobiele telefonie Mobiele telefonie.
3 terugkomende trends en hoe worden deze toegepast?
WAAROM SCHOOLRADIO? LEUK TIJDVERDRIJF COMMUNICATIEKANAAL.
Judit, Joseba, Dilan en Fieke
Uitzending bijgewoond van een tv programma.
Kijk een week lang het NOS Journaal. Strengths NOS journaal vertelt je al het actuele nieuws. NOS herhaalt uitzendingen meerdere malen per dag. Het NOS.
* FHK Docent Dans * Media: - TV, internet, smartphone, radio * Social Media: Facebook, WordPress, Whatsapp, Skype.
Kinderen op social media: hoe ga je daar als ouder mee om?
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 2, Winter 2008 Co-creatie Experience Economy Ayman van Bregt.
ARTIEST 2.0. ATIESTEN Pete Philly Dennie Christian MC Biggah.
Social media presentatie
Hét nieuwe programma van. In het kort Voor elke stukje rood moet een stukje groen komen in Flevoland. Hoe moet een verzorgingstehuis dat aanpakken? En.
Strijd Zonder Strijd geen ontwikkeling Onze redactie.
De hangar. Het team Eelco Honingh Marian Alons Jesse Taat Ron Schonewille.
Meer interactie tussen de OCMW’s en de POD MI Social media Provinciale Ontmoetingsdagen Lente 2015.
TEAM TASTE Phillip Hannaart – Jesse Pesulima - Roy Osterholt - Jip van Zoest – Frans Jogchems – Anouck Steenken – Annieke den Boer.
Crossmediaal mediaconcept Kyra Dirksen Thomas van der Haar Anne Verdurmen.
Milieu Defensie Campagne
Digitale media Rotterdam, 00 januari 2007 Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Inleiding digitale media Rotterdam, 00 januari 2007.
Sectorwerkstuk Onderzoek en presentatie in het kader van het centraal eindexamen 4 mavo Achtergrond: jullie bouwen al een hele tijd aan je toekomst, dat.
Bevlogen “Zes Flevolanders typerend voor een groep, ieder met hun eigen beleving van de uitbreiding van het vliegveld. Maar één ding hebben ze gemeen:
Dag van de Franse taal 12 november 2015 Maaike Koffeman en Yvonne Schoolmeesters Ronde Tafel Frans.
Het perspectief van de oudere
PR & Communicatie BIG Challenge BIG Challenge deelnemers uit de veehouderij en andere agrarische sectoren die samen fietsen en strijden tegen kanker.
Tik en Tel © Uitgeverij De Klankkast, W. Boots Kenneth Wiersum KMW-Media
Verkiezingen Beste Strandpaviljoen Doelstelling De strandpaviljoens langs de Nederlandse kust te promoten en het imago te versterken.
Omvang werkloosheid 1-jan-131-jan-141-okt-14 1-dec-14 WWB/BBZ IOAW IOAZ 576 Subtotaal bijstandTotaal Subtotaal WWWW
Terreur in de klas. Eerst een minuut stilte. Tips van Klasse: leerlingen-over-terreur-en-geweld/
Team Communicatie 6 enthousiaste vrijwilligers Eind 2012 gestart Persvoorlichting, sociale media, evenementen, Kampong TV, interne communicatie, evenementen.
Fairtrade Gemeente [naam presentator invullen] [datum invullen]
Waarom InDrenthe? Wie kijkt er naar een livestream? Wat betekent InDrenthe voor uw evenement? Wat kost InDrenthe? Welke andere mogelijkheden biedt InDrenthe?
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Horeca, Bakkerij en Recreatie Vernieuwing VMBO. Profieldelen Gastheerschap Keuken Bakkerij Recreatie.
Digitale dienstverlening gemeente Oss Resultaten van het digitaal Burgerpanel September 2012 Team Onderzoek & Statistiek.
PR & Communicatie BIG Challenge 2017
Aanvliegroutes Vliegveld Lelystad Korte historie ontwikkelingen Vechtdal en recente ontwikkelingen Jan Rooijakkers Dalfsen, 2 april 2017.
Van Dordt, voor Dordt.
Communicatie 3e les.
Wie is wie? Roze = Ik ben Laura Ophof – Bosch, Marketing- en communicatiemanager NPO Zapp en Zappelin Geel = Ik ben Liesbeth Demmenie – Lergner, Productmanager.
Welkom bij GO.
Fairtradegemeente Schijndel
Communicatie Christel
TIMER STARTEN DE TIJD IS OM! TIJDSLIMIET: 30 seconden
3L week 16: ‘Wij kijken naar de natuur op tv’ © JL
H2 Soorten media.
PR & Communicatie BIG Challenge 2018
RÜYA Bijeenkomst 1 Meiden.
Les 1 7 Mei Werkveldoriëntatie Les 1 7 Mei 2018
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Levensbeschouwing Ideale school Kwartiel Bijeenkomst 1.
Welkom! Kennisbijeenkomst ‘Free publicity en social media’
Transcript van de presentatie:

Omroep Flevoland helpt bij een vliegende start

Introductie Timo Jepkema, Yvette van Ek Eline Hoffman en Sven Jach Televisieformat Lelystad Airport Werkgelegenheid door uitbreiding Lelystad Airport

Format ‘Een Vliegende Start’ Frustraties op Facebook Presentator (Aernout Pleket) Presentator bezoekt hoofdpersoon Uitzendbureau Hanzewerk Bedrijfsbezoek Kans op een baan?!

Doel Persoonlijk verhaal van de hoofdpersoon Identificatie Inzicht geven Werkgelegenheid

Sfeer Infotainment Motiverend en vertrouwd Positieve gevoel oproepen

Details Drie afleveringen – 8.30 / 9 minuten Verschillende hoofdpersonen (leeftijd, sekse en afkomst) Verschillende sectoren (recreatie, horeca en toeleveranciers) Toezegging Hajé Restaurant Hoofdpersoon via Hanzewerk

Presentator Aernout Pleket Mannelijk Empatisch, kritisch, luchtig en grappig Betrouwbaarheid Dicht bij de Flevolander

Crossmediaal Radio (Vooruitblik tv-uitzending) Website (Uitgebreidere reportages, interviews en sollicitatietips) Social media #FlevolandWerkt (Promoten, forum en banennieuws)

Kortom Wij verbinden Flevolanders Stimulans Werkgelegenheid Omroep Flevoland helpt bij een vliegende start

Slaan jullie samen met ons je vleugels uit voor een vliegende start van dit programma?