Aanpassingen software

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Welzijnsoverleg Regio Gent vzw – 20 februari 2009 Cliëntoverleg Integrale Jeugdhulp Deinze-Gent 1 Opstart- en informatievergadering Cliëntoverleg.
Advertisements

LCMS 1.3 Kort samenvatting “Wat is het verschil met CEDRIC?”
Ingave via het scherm Algemene beschrijving van de toepassing De toepassing is opgebouwd uit drie niveaus : Niveau 1 : verzending en afzender Niveau 2.
Sollicitanten - Wat / Waarom? - Algemene werking - Mogelijkheden sollicitanten - Mogelijkheden directies.
Introductie POP-applicatie (MLB) Loopbaanbegeleiding
On-line toevoeging, annulering en wijziging van fiches. Algemene beschrijving van de functionaliteit Als er wijzigingen moeten aangebracht worden aan fiches.
Alleen voor Alleen werkers
Functionaliteit voor de manager Beoordelingen Afspraken & Notities
Informatie en gebruikershandleiding versie 3.0 Mei 2010 Arthur Kleijn
EDSO Software. Wat is de nmegids?  Een online catalogus van uw producten en lessen.  De mogelijkheid voor scholen om in te schrijven:
Presentatie van het online groeidocument
  Beginpagina Introductiescherm met informatie over de gebruiker, de organisatie- onderdelen waar de gebruiker lid van is en de openstaande acties. Menustructuur.
Automatic Delivery Rewards Tutorial. Wat is ADR? Automatic Delivery Rewards (ADR) is voor u de gemakkelijkste manier om uw favoriete producten te ontvangen.
Invullen e-profiel Ga naar
Informatie en gebruikershandleiding versie 2 April 2009 Arthur Kleijn
EPortfolio Arbeidsmarktregio Friesland Datum: 12 mei 2014.
& STAGEREGISTRATIE INFOSESSIE STAGE
TALENT SCORION Handleiding Scorion Peer Evaluatie
Project : Bestelbonnen Automatisering van het verzenden van bestelbonnen via Outlook.
Informatiebad sociaal infopunt Demo portaalsite. Lokaal Sociaal Beleidsplan – sociaal infopunt 2 Demo portaalsite Je vindt de portaalsite door te surfen.
Digitale Bibliotheek Zoekresultaten bewaren Universiteitsbibliotheek verder = klikken.
Deze demo geeft u een kijkje in het zelfdiagnose-instrument voor de jeugdzorg. Een zelfdiagnose-instrument wordt op maat gemaakt voor de betreffende sector.
Verzuimmeldingcorrespondentiepoortwachter Ik wil zien processturingdossiermatchingrapportage.
Internet het wereldwijde web ontdekken dag 3. Vandaag : e-card versturen (deel 2) oefenen en vragen stellen.
Belgacom Bizmail ONEway voor Leveranciers
Exposantentool Handleiding. Stap 1: Start ! Ga naar de link die u via ontving van Sylvie Buydaert. Login met uw: Gebruikersnaam Wachtwoord.
Order IT v1.03 (01/03/2005) Order IT V Order IT v1.03 (01/03/2005) Opstarten De client applet wordt opgestart vanuit een html pagina in een browser.
Consult IT v1.5 (07/2005) Consult IT V 1.5. Consult IT v1.5 (07/2005) Aanloggen Geef gebruikersnaam en paswoord in. Gebruikersprofielen beheerd in LAB400.
Digitale urenverwerking voor leerbedrijven
Aan de slag met de BETERapp
DepanneBlogt 29/06/06 Informatievergadering 1 Huidige situatie.
Werken in K.U.Loket Syllabi. 1 ZoekmogelijkhedenVolledige lijst opvragen is ook mogelijk, maar kan lang duren Start in K.U.Loket de toepassing “mijn syllabi”
Klikdemo: CRM maken en wijzigen van afspraken in de agenda Versie: Academie Werkbedrijf Doel klikdemo In deze klikdemo leer je hoe je afspraken.
Welkom! Klik hier om te beginnen
Klikdemo: CRM registreren acties Versie: Academie Werkbedrijf Doel klikdemo In deze klikdemo leer je hoe je bij een werkgever acties kunt registreren,
Klikdemo 4: CRM Casus Topclean (met navigatiehulp) Versie: Academie Werkbedrijf Doel klikdemo In deze klikdemo leer je hoe en wat je moet registreren.
© 2012 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Een contactpersoon toevoegen Via uw lijst met contactpersonen kunt u gemakkelijker communiceren.
Welkom bij digiDUIF! Jouw school heeft gekozen om gebruik te maken van digiDUIF. Deze korte animatie helpt je met het aanmaken van jouw account en het.
Subsidie individueel vervoer:
Magister voor ouders.
De 360° feedback = insteek voor persoonlijke ontwikkeling niet voor de formele evaluatie Wat wel kan meespelen in de evaluatie van de kaderfuncties,
Invullen van de tevredenheidspeiling door ouders via het Ouderportaal.
Uitleg Umbraco - Powerpoint Presentatie
Glenn Vanthournouthttp:// VV-Solliciteren - Wat / Waarom? - Algemene werking - Voordelen - Mogelijkheden sollicitanten - Mogelijkheden.
2 Online registratietool Handleiding 3 Inhoudstafel Als individu aansluiten bij een groep p 4p 4 Een nieuwe groep aanmaken en beheren p 13p 13 Personen.
Thomas Cook - BTN Wintersport. BTN boekingsprocedure wintersport Thomas Cook - BTN: wintersport.
BTN4U Boekingen beheren wordt nu pas echt eenvoudig.
Office 2010 Word 2010 Algemeen. Het lint: tabbladen, groepen en opdrachten 1. Tabbladen. Langs de bovenkant bevinden zich acht basistabbladen. Elk tabblad.
Usermanagement ondernemingen en organisaties Auteur / section: Toegangsbeheer.
STRATEGISCH ADVIES SA. Stappenplan SA 1.Een kmo dient een subsidieaanvraag in en vult in stap 5 de projectfiche in (= waarom beroep doen op SA?) 2.De.
Agenda-slide. Starten met het Figlo Platform Figlo Manager instellingen.
TICKETMANAGEMENTPLAT FORM NEWCO BVBA GENERAAL DE WITTELAAN MECHELEN
Instructie Shakespeak Powerpoint
Renault Merchandise Webshop – Gebruiksaanwijzing
RadQuest 2.0 In samenwerking met ASolutions presenteert de
Gebruik van Video en het Prospectrapport
Recht op leerlingenvervoer:
Training: Cliëntsessies
On-line toevoeging, annulering en wijziging van fiches.
Algemene beschrijving van de toepassing
IWIO – Blok/Toets evaluatie
Digitale methode activeren
ROM binnen Pro Persona Margot Kloos.
MBO-dag: Gebruik Digitaal Doorstroomdossier Regio Rijnmond
Instructie om een afspraken te plannen
Training: Cliëntsessies
Subsidie individueel vervoer:
Gebruikerstraining Digitaal Doorstroomdossier Regio Rijnmond
Handleiding Interactief Aankoop systeem (IAS)
Handleiding NODR Schade App
Transcript van de presentatie:

Aanpassingen software Koning Albertlaan 104 – 3010 Kessel-Lo www.qitonline.be Ondernemingsnummer 0525.829.575 Aanpassingen software

Cyclus van monitoring Cliënt Hulpverlener Nodigt cliënt systematisch uit om vragenlijsten in te vullen Hulpverlener Vult vragenlijsten in Geeft feedback over belangrijke therapie-aspecten Cliënt Ontvangt feedbackrapport Koppelt feedback terug naar cliënt

Cyclus van monitoring Cliënt Hulpverlener Nodigt cliënt systematisch uit om vragenlijsten in te vullen Hulpverlener Vult vragenlijsten in Geeft feedback over belangrijke therapie-aspecten Cliënt Ontvangt feedbackrapport Koppelt feedback terug naar cliënt Stap 1

Cyclus van monitoring Cliënt Hulpverlener Nodigt cliënt systematisch uit om vragenlijsten in te vullen Hulpverlener Vult vragenlijsten in Geeft feedback over belangrijke therapie-aspecten Cliënt Ontvangt feedbackrapport Koppelt feedback terug naar cliënt Stap 1 Stap 2

Cyclus van monitoring Cliënt Hulpverlener Nodigt cliënt systematisch uit om vragenlijsten in te vullen Hulpverlener Vult vragenlijsten in Geeft feedback over belangrijke therapie-aspecten Cliënt Ontvangt feedbackrapport Koppelt feedback terug naar cliënt Stap 3 Stap 1 Stap 2

STAP 1: Hulpverlener vraagt feedback De hulpverlener vraagt de cliënt systematisch naar feedback over het verloop van de therapie.

STAP 1: Hulpverlener vraagt feedback De hulpverlener vraagt de cliënt systematisch naar feedback over het verloop van de therapie. Dit gebeurt door de cliënt uit te nodigen om in de loop van het therapietraject bepaalde vragenlijsten in te vullen. Het gaat om een combinatie van proces-, effect- en klimaatmetingen.

STAP 1: Hulpverlener vraagt feedback De hulpverlener vraagt de cliënt systematisch naar feedback over het verloop van de therapie. Dit gebeurt door de cliënt uit te nodigen om in de loop van het therapietraject bepaalde vragenlijsten in te vullen. Het gaat om een combinatie van proces-, effect- en klimaatmetingen.

STAP 1: Hulpverlener vraagt feedback De keuze van de vragenlijsten en de afnamefrequentie is ingesteld op basis van een standaardprotocol. Dit werd ontwikkeld op basis van onderzoeksbevindingen, klinische ervaringen en praktische overwegingen.

STAP 1: Hulpverlener vraagt feedback De keuze van de vragenlijsten en de afnamefrequentie is ingesteld op basis van een standaardprotocol. Dit werd ontwikkeld op basis van onderzoeksbevindingen, klinische ervaringen en praktische overwegingen. De hulpverlener kan manueel bepaalde veranderingen aanbrengen aan het standaardprotocol (vragenlijsten toevoegen of weglaten, afnamefrequentie wijzigen).

STAP 1: Hulpverlener vraagt feedback De keuze van de vragenlijsten en de afnamefrequentie is ingesteld op basis van een standaardprotocol. Dit werd ontwikkeld op basis van onderzoeksbevindingen, klinische ervaringen en praktische overwegingen. De hulpverlener kan manueel bepaalde veranderingen aanbrengen aan het standaardprotocol (vragenlijsten toevoegen of weglaten, afnamefrequentie wijzigen).

STAP 1: concrete stappen De hulpverlener logt in op een beveiligde website (tool.qitonline.be) m.b.v. een gepersonaliseerde gebruikersnaam en paswoord:

STAP 1: concrete stappen De hulpverlener logt in op een beveiligde website (tool.qitonline.be) m.b.v. een gepersonaliseerde gebruikersnaam en paswoord:

STAP 1: concrete stappen De hulpverlener krijgt onmiddellijk toegang tot zijn/haar TRAJECTOVERZICHT. Het gaat om een overzicht van alle cliënten die momenteel gemonitord worden.

STAP 1: concrete stappen De hulpverlener krijgt onmiddellijk toegang tot zijn/haar TRAJECTOVERZICHT. Het gaat om een overzicht van alle cliënten die momenteel gemonitord worden.

De kleuren geven de monitoring-status van de sessies aan

Nieuwe trajecten kunnen eenvoudig worden opgestart.

Afgesloten trajecten kunnen makkelijk worden opgezocht in het archief Of via de zoekfunctie

De trajecten kunnen volgens verschillende criteria worden gesorteerd

Deze wordt automatisch verzonden op de ingestelde datum. Bij het beëindigen van een traject, kan de reden van afsluiting worden vermeld en kan tevens een follow-up meting worden ingesteld. Deze wordt automatisch verzonden op de ingestelde datum.

STAP 1: concrete stappen Bij het opstarten van een NIEUW TRAJECT, vult de hulpverlener eerst een cliëntfiche in. Deze fiche wordt onmiddellijk geopend als de hulpverlener op ‘Traject toevoegen’ klikt.

STAP 1: concrete stappen Bij het opstarten van een NIEUW TRAJECT, vult de hulpverlener eerst een cliëntfiche in. Deze fiche wordt onmiddellijk geopend als de hulpverlener op ‘Traject toevoegen’ klikt.

In de cliëntfiche worden enkele belangrijke persoons- en contactgegevens opgeslagen.

Ook het trajectoverzicht van de betreffende cliënt wordt weergegeven In de cliëntfiche worden enkele belangrijke persoons- en contactgegevens opgeslagen. Ook het trajectoverzicht van de betreffende cliënt wordt weergegeven

STAP 1: concrete stappen Door in het trajectoverzicht te klikken op het individueel traject van een cliënt, ontvouwt dit traject zich meer gedetailleerd.

STAP 1: concrete stappen Door in het trajectoverzicht te klikken op het individueel traject van een cliënt, ontvouwt dit traject zich meer gedetailleerd.

De oranje kleur geeft aan dat de derde sessie net heeft plaats gevonden.

De oranje kleur geeft aan dat de derde sessie net heeft plaats gevonden. Door op het envelopje te klikken, worden de vragenlijsten, die voor deze sessie geprogrammeerd zijn, automatisch naar de cliënt verzonden.

De oranje kleur geeft aan dat de derde sessie net heeft plaats gevonden. Door op het envelopje te klikken, worden de vragenlijsten, die voor deze sessie geprogrammeerd zijn, automatisch naar de cliënt verzonden. Onder het envelopje staan de verschillende vragenlijsten weergegeven die ‘onderweg’ zijn.

Naast het online versturen kan ook gekozen worden om de vragenlijsten onmiddellijk af te nemen (vb. in de wachtzaal of therapiekamer), of om deze af te drukken.

De rode kleur geeft aan dat de sessie staat ingepland en dat de vragenlijsten nog dienen verzonden te worden. Automatisch wordt de huidige datum weergegeven, maar de hulpverlener kan deze manueel aanpassen in functie van de datum waarop de sessie werkelijk plaats vindt.

Boven het rode balkje staan de vragenlijsten weergegeven die standaard voor de betreffende sessie geprogrammeerd staan.

Er kunnen extra vragenlijsten worden toegevoegd door op het ‘à la carte’- koffertje te klikken Boven het rode balkje staan de vragenlijsten weergegeven die standaard voor de betreffende sessie geprogrammeerd staan.

Bij deze cliënt werd in de vierde sessie de ‘DAPP-SF’ geselecteerd uit het ‘à la carte’- koffertje en aan het standaardpakket toegevoegd.

Bij deze cliënt werd in de vierde sessie de ‘DAPP-SF’ geselecteerd uit het ‘à la carte’- koffertje en aan het standaardpakket toegevoegd. Er kunnen ook vragenlijsten uit het standaardpakket worden weggelaten, door deze uit te vinken.

STAP 2: Cliënt geeft feedback Als de hulpverlener de vragenlijsten heeft verstuurd, ontvangt de cliënt via mail een uitnodiging om deze vragenlijsten in te vullen.

STAP 2: Cliënt geeft feedback Als de hulpverlener de vragenlijsten heeft verstuurd, ontvangt de cliënt via mail een uitnodiging om deze vragenlijsten in te vullen.

STAP 2: Cliënt geeft feedback Als de hulpverlener de vragenlijsten heeft verstuurd, ontvangt de cliënt via mail een uitnodiging om deze vragenlijsten in te vullen. Door op de link op deze mail te klikken, krijgt de cliënt onmiddellijk toegang tot de geprogrammeerde vragenlijsten.

STAP 2: Concrete stappen

STAP 2: Concrete stappen In dit voorbeeld krijgt de cliënt een vragenlijst over het relationeel klimaat aangeboden. Eerst wordt een beknopte omschrijving gegeven van de vragenlijst en daarna volgen de instructies.

STAP 2: Concrete stappen In dit voorbeeld krijgt de cliënt een vragenlijst over het relationeel klimaat aangeboden. Eerst wordt een beknopte omschrijving gegeven van de vragenlijst en daarna volgen de instructies. Als de cliënt op ‘Volgende’ klikt, worden de opeenvolgende vragen aangeboden.

STAP 2: Concrete stappen

STAP 2: Concrete stappen Als de cliënt op ‘Volgende’ klikt, wordt hij/zij automatisch uitgelogd uit de software-omgeving. Door op ‘Terug’ te klikken, kunnen de vragen herbekeken worden.

STAP 3: Hulpverlener ontvangt feedback Nadat de cliënt de vragenlijst heeft ingevuld, wordt er automatisch een feedbackrapport van de betreffende vragenlijst gegenereerd.

STAP 3: Hulpverlener ontvangt feedback Nadat de cliënt de vragenlijst heeft ingevuld, wordt er automatisch een feedbackrapport van de betreffende vragenlijst gegenereerd. Dit wordt onmiddellijk naar de hulpverlener verstuurd.

STAP 3: Hulpverlener ontvangt feedback Nadat de cliënt de vragenlijst heeft ingevuld, wordt er automatisch een feedbackrapport van de betreffende vragenlijst gegenereerd. Dit wordt onmiddellijk naar de hulpverlener verstuurd. De hulpverlener kan ervoor opteren om via mail op de hoogte te worden gesteld van het feit dat een feedbackrapport ter inzage beschikbaar is.

STAP 3: Hulpverlener ontvangt feedback Nadat de cliënt de vragenlijst heeft ingevuld, wordt er automatisch een feedbackrapport van de betreffende vragenlijst gegenereerd. Dit wordt onmiddellijk naar de hulpverlener verstuurd. De hulpverlener kan ervoor opteren om via mail op de hoogte te worden gesteld van het feit dat een feedbackrapport ter inzage beschikbaar is. De hulpverlener kan het feedbackrapport ook in de beveiligde netwerkomgeving (tool.qitonline.be) bekijken.

STAP 3: CONCRETE STAPPEN De groene sessie geeft aan dat de sessie achter de rug is en dat de geprogrammeerde vragenlijsten werden ingevuld door de cliënt.

STAP 3: CONCRETE STAPPEN De groene sessie geeft aan dat de sessie achter de rug is en dat de geprogrammeerde vragenlijsten werden ingevuld door de cliënt. Door op het ‘rapport-icoontje’ te klikken, worden ALLE feedbackrapporten van de betreffende sessie getoond.

STAP 3: CONCRETE STAPPEN De groene sessie geeft aan dat de sessie achter de rug is en dat de geprogrammeerde vragenlijsten werden ingevuld door de cliënt. Door op het ‘rapport-icoontje’ te klikken, worden ALLE feedbackrapporten van de betreffende sessie getoond. Onder het ‘rapport-icoontje’ worden de ingevulde vragenlijsten getoond. Door op deze vragenlijsten te klikken, worden de AFZONDERLIJKE feedbackrapporten getoond.

Het feedbackrapport geeft op een heldere en overzichtelijke manier informatie over de huidige totaalscore en subschaalscores, en de evolutie doorheen het therapietraject.

Het feedbackrapport geeft op een heldere en overzichtelijke manier informatie over de huidige totaalscore en subschaalscores, en de evolutie doorheen het therapietraject. Voor de verschillende vragenlijsten zijn specifieke feedbackrapporten ontwikkeld. Het beoogde doel is steeds hetzelfde: de hulpverlener op een heldere en overzichtelijke manier feedback verschaffen.

vragen of bedenkingen? tool.qitonline.be: FAQ of info@qitonline.be

Hartelijk dank voor je aandacht! Koning Albertlaan 104 – 3010 Kessel-Lo www.qitonline.be Ondernemingsnummer 0525.829.575 Hartelijk dank voor je aandacht!