BLOG PRESENTATIE 14 OKTOBER 2014RICK SEVERS. A/B TEST Ook voor midden/klein bedrijf Voorbeeld Bol.com: Homepage A en Homepage B.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
RECLAME OP INTERNET ASCC Clubmiddag 15 april 2014.
Advertisements

Online strategie - Websites in 2012 Info dag - 15 Maart 2012.
Les 4 Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit.
Wiki’s in het Hoger Onderwijs Pierre Gorissen Fontys Hogescholen
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Onderdeel van de workshop
Internet fun & veilig! titeldia.
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Marketing strategy that earns your company money! Find You Consultancy Nederland - Curaçao.
Websites maken Waarom? Voor Wie? Hoe?
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
De zin en onzin van social media SNF JAARDAG 7 NOVEMBER 2011.
Online Marketing voor het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 2: Doelen en doelgroepen.
 Online marketing Affiliatie = filiaal samenwerkingsverband Adverteerder geeft vergoeding aan affiliate (uitgever / publisher) voor elke bezoeker, lead.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 6: Kijken en vergelijken.
Online Marketing voor het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
Medmec 1 Herfst Les 5.
Handleiding Interactieve versie mbv DSB Onderwerp 7 – Gilden.
Interactieve versie mbv DSB
Medmec04 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen modulewijzer.
MEDMEC Les 2 Presentaties opdracht 1.1 =mindmap (of anders) onderwerp IK. 3 min. P.P. Startformulering HoeKanIk > bedenk = keuze. Uitleg research.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Sneak Preview Socious Neem een kijkje in de nieuwe community van Ngi-NGN.
3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 factoren die de Ranking bepalen: “ Goede content “ 2. Duur op website + social media knoppen 3.
Wauw!!! Google Panda update WAUW !!!!. Google Panda update Plots geen bezoekers en/of omzet meer? In de US had deze update een impact op bijna 12% van.
Hoe wordt de ranking bepaald?. 3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 hoofdfactoren die de Ranking bepalen 2. Duur op website + social.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 1: Wat is Google Analytics?
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 1: Wat is Google Analytics?
Science projectvak. Opzet SCIENCE projectvak: diverse onderwerpen vooral proeven doen en dingen uitzoeken onderzoeken en ontwerpen (bouwen/testen) dossiers,
Tips voor de blogger in spé.
Samen met Schuttevaer Omzet scoren met Google Welkom op de workshop Koersen op uw doelgroep!
Rendement uit online.. Link naar nieuwe profibus website, staat nog niet echt live.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
LEREN LEREN & PAL.
A6 – ONLINE CONVERSIE Blog presentatie gemaakt door: Guus Vonk E-Marketing & Social Media Sayna de Voogd.
“Wat staat in de dikke van Dalen”
Minor Digital Marketing Wat gaan we doen? Inleiding Tio Leren en ervaren hoe de online technologie bijdraagt aan een succesvolle bedrijfsvoering. Vorm:
Blog Presentatie 30 september Rick Severs.
B1 – CROSS CHANNEL: OFFLINE NAAR ONLINE Blog presentatie gemaakt door: Guus Vonk E-Marketing & Social Media Sayna de Voogd.
Inbound Marketing Plan
Vakdidactiek 2 – Les 10.
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
Online marketing Expert (in een week)
Activiteiten ANWB online e- commerce 1. 2 Algemene bij te houden zaken Relevante nieuwsitems plaatsen op blog m.b.v. Wordpress Persoonlijke ontwikkeling:
Medmec04 Engagement.
4. Online strategie Internet scorecard
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
Kijkje in the Classroom Een andere kijk op (hoger) onderwijs: Het huiswerk samen maken in de klas en het bestuderen van de theorie met ICT buiten de les.
Presenteren en communiceren
Minor Internet Marketing
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 5. Social Media II.
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
Minor digital marketing Esmé van der Klei Laura Niessen Hotel-eventmanagent TIO Amsterdam.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Internetmarketing in de toeristische sector TORECO
Maak je website beter vindbaar!
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Beginnen met SEO SEO webinar Alon Bromet & Robbert Kleijwegt
Online Marketing Basis
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Les 2: Van productie tot verkoop
Transcript van de presentatie:

BLOG PRESENTATIE 14 OKTOBER 2014RICK SEVERS

A/B TEST Ook voor midden/klein bedrijf Voorbeeld Bol.com: Homepage A en Homepage B

A/B TEST - TIPS Je bent nooit uitgetest Met A/B test leer je je bezoeker goed kennen Belangrijk is om van tevoren goed de duur van de A/B test te bepalen Pas het formaat van conversie button aan Lay-out: verwijderen afleidingen, tijdens afrekenen

A/B TEST – DE VOORBEREIDING Onderzoek opzetten Vastleggen in Google Analytics: conversie Conclusies trekken na 10 bezoekers?

A/B TEST – MOGELIJKE FOUTEN Voor té kleine bedrijven niet handig Teveel verschillende factoren pagina A en B Interessant onderwerp en wil je meer weten? Lees dan onze andere blogs over online-marketing en social media!