I like UNICEF Eefje Arts. Cijfers Facebook Wereldwijd: 1,23 miljard maandelijks actief Nederland: 9 miljoen accounts UNICEF Nederland ruim 38.000 fans.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Campagne ‘Roken kan echt niet meer’ Roy Meerburg, projectleider RookvrijNL NCVGZ 4 april 2013.
Advertisements

Sponsorpakketten PAKKET A Centraal €15.000,-  Eilandstand 4 zijden open standnummers A5, A6, A8, A14, A16, A17  Pakket idem aan pakket A Sponsorpakketten.
Communicatie door de NVVN: meer digitaal Eenvoudiger, meer informatie, meer toegang, meer verbinding, beter bereikbaar Paula Harte, 27 maart 2014.
SMC078+ Facebook The Adult Version. Meer resultaat met Facebook Inspireren, motiveren, cases & praktische tips Met z’n allen!
Programma – Voorstellen & verwachtingen
Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. •Strategie en advies. •Uitvoeren middelen, persberichten.
Sociale wijkmedia 19 en 28 maart 2013 wijkteams Nieuw Lokaal Akkoord Gilbert Sewnandan.
Billboard.com Wat zijn de trends op de website
Nieuws, activiteiten en meer. Wat is •Dorpsportaal •Informatie •Nieuws •Reportages •Aankondigingen •Dorpsagenda •Vermaak •Vereniging!
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
Marnix Suilen – Niek Giesen – Noes Aaltink – Ties Liedekerken
Jan van Goch. Waarom loyalty? Hoe… • Loyalty moet leuk en simpel zijn • Deelnemers willen iets krijgen • Het moet iets opleveren • Gratis is belangrijk.
Sociale Netwerksites Summerschool Social Media – Augustus 2010.
Active ageing en social media Evert jan de Voogt.
Social Media (Wat is dat & Wat kan de kerk daar mee?)
Arteveldehogeschool Office management
SANOMA MEDIA en de SOCIAL CUSTOMER: praktijkcases dinsdag 11 december 2012.
Facebook Zie de kansen!.
Nieuw relatiemanagement / scrm
S OCIALE M EDIA Joke Hoogendijk Maart SOCIALE MEDIA: WAT IS DAT? Social media is een verzamelnaam voor alle internettoepassingen waarmee het mogelijk.
Michael Elbers – Webcare Troonswisseling Webcare Luisteren, Vertellen & Gesprek Michael Elbers Communitymanager Troonswisseling / Koninginnnedag 2013.
-140 tekens berichten sturen -Je deelt deze berichten met je volgers -Deze berichten heten een ‘Tweet’ -Volgers zijn twitteraars die zich hebben aangemeld.
Pgb in de AWBZ en Wmo nieuws en ontwikkelingen
Programma – 13.55Voorstellen & verwachtingen – 14.15Jongerenstrategie – Jongerenprojecten – 14.45Voorbeelden uit de praktijk.
Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. Strategie en advies. Uitvoeren middelen, persberichten schrijven,
1 Social Media in de klas Film gebruik social media onderwijs 18 januari 2011.
EMEG-LIJST BEZOEK DE SITE WAT IS Een site waar je allerlei informatie kan vinden overal alles wat ook maar een beetje.
DÉ SUCCESFACTOR… BILLBOARD.COM. ONDERZOEKSVRAAG: WAT IS DE SUCCESFACTOR? Dat ben ik gaan onderzoeken…
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
10 redenen om facebook zakelijk in te zetten Anne Raaymakers.
Social Media Audit. Deel 3 Concurrenten – XXXLutz Group.
Welke acties ondernemen Groningers om voorzieningen te behouden? Carola Simon 26 mei 2014, werkconferentie Innovaties in het sociale domein.
Get 5 Get Rich Get 5 Rich. © 2001 Goovaerts & Menick Wat Zou u Doen of Kopen Als u Zoveel Geld Zou Hebben en Niet Op De Prijzen Zou Hoeven Letten?
Programma – 14.10Voorstellen & verwachtingen – 14.25Jongerenstrategie – Jongerenprojecten – 14.50Voorbeelden uit de praktijk.
Twitter wat is het? wat kun je er mee doen? clubmiddag 18 november © R.P.Vloeimans, Amstelveen, Netherlands.
Digitale samenwerking Hummelo (digitaal dorpsplein) Harold Pelgrom Jan Klein Kranenburg Hummelo, 3 juni 2013.
Hoe zet ik social media in
Les 3 – Zullen we delen?.
Wie kent niet? Partners Na 2011 Focus op doelgroepen.
Een kwetterende pionier in Limburg
Tot 10 tellen in geloof -samen oefenen om leerling van Jezus te zijn-
Waarom zou jij vrijwilliger worden in een vredesbeweging?
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
Zo doen we dat op De Wissel. Inhoud  Onze visie  Onze doelen  Afspraken  Tips  Facebook  Twitter  Youtube  Tot slot.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Zakelijk twitter inzetten Zakelijk Twitter inzetten.
TopTalent Dressage Het platform voor jonge dressuur talenten in Nederland & België.
6/3/ Waarom Facebook? Wie zit er op? Grootste sociale netwerk in België Bijna 4,5 miljoen accounts in België Sneeuwbaleffect Opleiding: Facebook.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Facebook. Agenda Cijfers Facebook Facebook pagina – Likes & checkins – Resultaten – Tips Facebook berichten – Afbeeldingen / video’s – Evenementen / aanbiedingen.
Operationeel plan DIMAGINI
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Sociale media inzetten
Social media plan Gemaakt door : Dorien van der Gugten Klas: B-MMC4-1a
Training facebook voor gevorderden
Opdracht communicatie week 3
Promoting the candidate
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Sociaal media DESIGN BY TALHA.
DESIGN BY TALHA Klas j1a Docent P. Broekhuizen
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Mediawijsheid Netiquette.
Social interaction Meile Houtsma
Power up your fundraising
Transcript van de presentatie:

I like UNICEF Eefje Arts

Cijfers Facebook Wereldwijd: 1,23 miljard maandelijks actief Nederland: 9 miljoen accounts UNICEF Nederland ruim fans

Likes don’t save lives

Inspireren, luisteren, betrekken

Inspireren

Luisteren

Betrekken (engage)

Groei Facebook page likes (fans)

Bereik Facebook 2014: 11,9 miljoen mensen 2013: 5,1 miljoen mensen

Nummer 10

Nummer 9

Nummer 8

Nummer 7

Nummer 6

Nummer 5

Nummer 4

Nummer 3

Nummer 2

Nummer 1

Cijfers Twitter Wereldwijd: 923 miljoen accounts (241 miljoen maandelijks actief) Nederland: 5 miljoen accounts (ruim 1,3 miljoen maandelijks Ruim volgers

UNICEF Nederland op Twitter

Contentkalender

Twitter webcare Vragen/klachten beantwoorden Onjuistheden rechtzetten Bedanken & toejuichen Retweeten Volgen/terugvolgen

Hoe het niet moet

Andere social m edia

Facebook voor UNICEF-vrijwilligers Besloten Facebook-groep (292 vrijwilligers) Facebook page Nederland4UNICEF (138 likes)

Besloten Facebook-groep

Nederland4UNICEF

Twitter voor UNICEF-vrijwilligers RCU-twitteraccount of persoonlijk twitteraccount Regionaal nieuws Dichtbij.nl

Opdracht Bedenk voor 3 activiteiten van uw RCU een Facebook- post voor op de Facebook page Nederland4UNICEF. Beschrijf ook de foto of de video die u erbij zou plaatsen. Welke 3 activiteiten van uw RCU zijn geschikt voor een bericht op Dichtbij.nl? Wat zou u graag willen delen of vragen in de besloten Facebook-groep voor UNICEF-vrijwilligers?