R E S E A R C H. Doel - Je weet waarom research doen nuttig en noodzakelijk is - Je hebt (in overleg) een onderwerp gekozen voor jouw immersive space.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Het tweede werkstuk.
Advertisements

PROFIELWERKSTUK Hoe kunnen wij je helpen?.
Beeld  -> woord 4 lessen beam van waardenberg beeld  -> woord 4 lessen beam van waardenberg.
Doe meer met … Language Learning Histories Saskia Visser Wetenschapswinkel Taal, Cultuur en Communicatie/Alfasteunpunt.
Thinkquest2 versie 2013 info: vanaf februari 2013.
De overstap naar het voorgezet onderwijs!
VOORSTELLEN Wie ben ik?.
Het geven van een workshop
Docenten: Willem Ruijsbroek Les 1,
Marketing Werkgroep 6.
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
MedMec01-2 Les schema per week Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit. Les 2. presentaties opdracht 1.1 = mindmap (of anders) ik en startformulering.
MEDMEC Les 2 Presentaties opdracht 1.1 =mindmap (of anders) onderwerp IK. 3 min. P.P. Startformulering HoeKanIk > bedenk = keuze. Uitleg research.
Medmec03 les 1 Co-creatie.
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 8.
Media & Creativiteit Pia Terstroet wikipagina:
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
MEDMEC02 Media en creativiteit les 6 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Media en creativiteit 6* Privacy, reputation and control (*voorheen identiteit, kwartaal 2) Elske Revelman de Vries
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH Elske Revelman de.
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools
Voor CMI-MEDIA Engagement MEDMEC 08 Les 7 Engagement MEDMEC 08 Les 7.
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Media & Creativiteit Pia Terstroet wikipagina:
les 12 - tekstplan, wikispaces
Geld verdienen met trends Les 1. Start Daniella Hefter
AO 2 december 2009 Voorfase en startfase AO & Op weg naar ons eigen AO en Ons eigen ontwerp.
Presentatie op datum - De wereld van … Wat is jouw onderwerp?
R E S E A R C H klas vragen, noteren op het bord, waarom doe je research?
Ideeen voor immersive spaces. Kan alle kanten op. Beklemmend
Media & Creativiteit.
Convergeren en selecteren
Welkom bij de dialoogbijeenkomst Introductie gastvrijheid
Het nieuwe solliciteren:
OFC28 mediawijsheid les 7 leren door te maken
PRAKTIJK ONDERDEEL TOEGEPASTE KUNST.
Mobile.
Opdracht 2 – Objecten in een ruimte.
Medmec04 Engagement.
MedMec01-2 Les schema per week Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit. Les 2. presentaties opdracht 1.1 = mindmap (of anders) ik en startformulering.
Informeel Leren Hoe breng je dit in kaart? Door: Kathleen Schlusmans en Jo Boon.
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
Identiteit MedMec02 les 6 (8) Mail: Wiki: vakgroep: Media.
Identiteit 2.0 Bron afbeelding:
Week 7 Jacqueline Koopmans Docentenkamer PH 01.12
Artis.
Project 3 Pedagogisch werken in de wijk Bijeenkomst 3, week 1.5, Schooljaar Klas: VQR2C Docent: Madeleine Meurs.
OUDERBETROKKENHEID Bijeenkomst 1. OUDERBETROKKENHEID 
1 Sociologie en Diversiteit werkcollege 1 Corstin Dieterich
Pemwjk3. Programma tafeltjesronde over ruimte en materiaal Bespreek de inzichten die naar aanleiding van de tafeltjesronde over ruimte en materialen hebt.
Op naar een STER bestuur… Avond 1: De meerwaarde van een Bestuur. Avond 2: Hoe organiseren we een Scouting Vereniging. Avond 3: Vinden, Binden, Boeien.
Spreekbeurt in groep 4.
23 november  Doelen  Ophalen voorkennis Samenwerkend Leren  Jouw lessen: Activerende Didactiek  Opdracht verwerken theorie  Afronding ◦ Huiswerk.
Project: Romy Bhoelai Furkan Öncü Datum: Klas: 4KB Eindproject
Divergeren Deze powerpoint ga je aan de slag met verschillende divergerende technieken. Hierbij bedenk je zoveel mogelijk ideeën. Bij een brainstormsessie.
CKO werkdag Halverwege de cyclus Kijken naar eigen werk en werk van anderen Aanpak uitwisselen Werkbladen maken in mixgroepen.
Duurzaamheid in Gennep
1. Wat gaan we vandaag doen ?
Spreekbeurt in groep 4.
Stappenplan film project-4H/V
Havo-4 Les 1 Wie ben ik? Keuzebegeleiding.
Spreekbeurt in groep 4 en 5
What will you do to change the
© UNIEK IN DE KLAS.
Nee Zeggen!.
1. Kan je alleen aan wetenschap doen of heb je anderen nodig?
Spreekbeurt in groep 4 en 5
Schoolwide Positive Behavior Support (SWPBS)
Vakdidactiek en Onderwijskunde 2
Wat leer je allemaal op school?
Transcript van de presentatie:

R E S E A R C H

Doel - Je weet waarom research doen nuttig en noodzakelijk is - Je hebt (in overleg) een onderwerp gekozen voor jouw immersive space - Nieuwe opdracht: start research

Agenda - Introductie research - Voorbeelden - Korte pauze - Nieuwe opdracht - Werken in de klas - Individuele besprekingen

Verzamelen van materiaal om: Op ideeën te komen

Verzamelen van materiaal om: Op ideeën te komen Je visie op het onderwerp te verbreden

Verzamelen van materiaal om: Op ideeën te komen Je visie op het onderwerp te verbreden Ervoor te zorgen dat je origineel bent

Verzamelen van materiaal om: Op ideeën te komen Je visie op het onderwerp te verbreden Ervoor te zorgen dat je origineel bent Dingen van anderen leren / afkijken (is niet hetzelfde als jatten)

Verzamelen van materiaal om: Op ideeën te komen Je visie op het onderwerp te verbreden Ervoor te zorgen dat je origineel bent Dingen van anderen leren / afkijken Je verder te helpen als je ‘vast’ zit

Verzamelen van materiaal om: Op ideeën te komen Je visie op het onderwerp te verbreden Ervoor te zorgen dat je origineel bent Dingen van anderen leren / afkijken Je verder te helpen als je ‘vast’ zit Te zorgen dat je werk ‘klopt’

Verzamelen van materiaal om: Op ideeën te komen Je visie op het onderwerp te verbreden Ervoor te zorgen dat je origineel bent Dingen van anderen leren / afkijken Je verder te helpen als je ‘vast’ zit Te zorgen dat je werk ‘klopt’

Verzamelen van materiaal om: Op ideeën te komen Je visie op het onderwerp te verbreden Ervoor te zorgen dat je origineel bent Dingen van anderen leren / afkijken Je verder te helpen als je ‘vast’ zit Te zorgen dat je werk ‘klopt’ Je opdrachtgever te overtuigen van je grondige aanpak

Verzamelen van materiaal om: Op ideeën te komen Je visie op het onderwerp te verbreden Ervoor te zorgen dat je origineel bent Dingen van anderen leren / afkijken Je verder te helpen als je ‘vast’ zit Te zorgen dat je werk ‘klopt’ Je opdrachtgever te overtuigen van je grondige aanpak Bruikbaar materiaal te hebben

Gebruik bij je research … je mindmap(s) … je ABC brainstorm … search engines … social media (ken je storify.com?) … bladen, films, literatuur, etc.

Bezoek: winkels mediacentra tentoonstellingen / musea / galeries Raadpleeg: deskundigen

Verzamel: Afbeeldingen Beschrijvingen Visies (bijv. uit artikelen, interviews, etc.) Spullen Geluiden álles wat er maar mee te maken heeft

moodboard