Blog Presentatie 30 september 2014 Rick Severs.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Groen Proeven doet ook aan PDCA Lessen geleerd van monitoring van 36 pilots.
Advertisements

Online strategie - Websites in 2012 Info dag - 15 Maart 2012.
Besturing van (bedrijf)processen
Methodisch werken met creatief-agogische middelen
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 2: Doelen en doelgroepen.
LEAN Management in Parker
Kennis maken met Opbrengstgericht werken
September 2012 Waarom bedrijven en school samenwerken binnen de Stichting Engineering Noord.
Kwaliteitshandboek CLB Genk-Maasland.
Het veld en de beterweters
Kwaliteit met beleid Petra Verhagen
Van Zwak naar Beter Jij maakt het verschil!!!. Quickwinst - MT stuurt aan, maakt een plan van aanpak - Confrontatie team met de feiten, volledige transparantie.
LEAN Leiderschap en Cultuur
Overheidsstimulans in Energiebesparing Seminar ‘Noodzaak en rendement van Isolatie’ ter gelegenheid van 75 jaar VIB Frank Hartkamp vrijdag 15 september.
AISHE cursus Beleidscyclus na de audit 13 en 14 december 2007 Niko Roorda en Jorien Helmink.
Titel presentatie Vragen subsets OM1 Gemeente Amsterdam 1 januari 2003.
© BeSite B.V www.besite.nl Feit: In 2007 is 58% van de organisaties goed vindbaar op internet, terwijl in 2006 slechts 32% goed vindbaar.
SAMEN AAN ZET Opbrengstgericht werken voor docenten.
Verandermanagement. Een integrale aanpak
GROEN PROEVEN Workshop 31 maart 2011 Reflectie binnen de PvB
Waarom de OGW- kalender?
Management en beleid Leidinggeven Blz. 29.
Verbetertraject Medicatieveiligheid in de GGZ
Workshop MT Opbrengstgericht werken Visie – Opbrengsten – Actie.
Welkom Projectleidersbijeenkomst 6 september 2010
Energiemonitoring met ERBIS Ing. Ron G.M. Hendriks Manager verkoop 21 september 2014 Veel meer dan kostenbesparing alleen !!
© de vries business consultancy, 2008
Introductie OHSAS
Hoe overtuig ik mijn bezoekers? 30 september 2011.
EEN KLEINE DRAMATURGIE Van video’s en zoekmachines.
Common SenS ! Schoenmakers Industrial Engineering.
Succesvolle websites Van bezoekers naar klanten. Hoe succesvol is uw website?
A6 – ONLINE CONVERSIE Blog presentatie gemaakt door: Guus Vonk E-Marketing & Social Media Sayna de Voogd.
Programma Doel van vanmiddag Uitgangspunten HGW Opdrachten Evaluatie.
BLOG PRESENTATIE 14 OKTOBER 2014RICK SEVERS. A/B TEST Ook voor midden/klein bedrijf Voorbeeld Bol.com: Homepage A en Homepage B.
Inbound Marketing Plan
CRM H4 Kwaliteitszorg Commercieel medewerker.
Procesmanagement in de praktijk Hoofdstuk 1 Procesmanagement
Het INK-managementmodel: inhoud, filosofie, toepassing
4. Online strategie Internet scorecard
6. Conversie Minor Digital Marketing E-commerce is vooral gericht op conversie Doelstellingen zijn vaak gericht op conversie Conversie is succesfactor.
EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.
Workshop Werken aan succesvolle doorstroom naar het vervolgonderwijs Conferentie VO2020 Werkt 24 september 2015 Margot Oomens en Mike Jolink.
Werken met groepen jonge kinderen
Marcel Seijner Mmed.hro.nl\data\presentaties\bkvm H10 proces beheersing.
Themasessie Winnen met JUS JUS en Planoptimalisatie 29 september 2008.
Jaarplan cultureel erfgoed Inleiding. Uitgangspunten. Toekomstvisie. Visie op cultuureducatie. Budget. Doelstellingen. Lessuggesties. Afsluiting.
Energiebeheer door meten en sturen SAMENWERKING: INSTITUUT SINT- MARIA, REUS EN TRYDIDACT
Stelling: Planning & Control (P&C) is iets van financiën !
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Google Oude situatie Dit is wat er is gebeurd.
Online Marketing Plan Search Engine Advertising (SEA) OW 3.
5 februari 2003 Workshop.
Les 1 zgk kwaliteitszorg.
Kwaliteitszorg Les 4.
SHEQ SHQ.
Adres Bornerbroeksestraat 348
5 februari 2003 Workshop.
Burgemeester Reigerstraat KW Utrecht
Voor goed bijzonder onderwijs
De bedenkers.
Methoden om te werken aan continue verbetering
Energiezorg in het kader van de MJA-3
Personeelsmanagement
KAM – Integrale kwaliteitszorg
Persoonlijke doelen maken
Management en leidinggeven
KAM – Integrale kwaliteitszorg
Power up your fundraising
Transcript van de presentatie:

Blog Presentatie 30 september 2014 Rick Severs

PDCA-cyclus Continu verbeteren van de webshop PLAN: Doelstellingen SMART Voorbeeld CoolBlue

PDCA-cyclus DO: Meer bezoekers krijgen, conversie verhogen of klanten beter behouden Voorbeeld CoolBlue: A/B testing winkelwagentje

PDCA-cyclus CHECK: Onderzoek en analyseer met Google Analytics Navigatietrechter Obstakels vermijden in winkelwagen Voorbeeld Coolblue

PDCA-cyclus ACT: Actie ondernemen en evalueren Bijsturen, waar nodig Klaar!? -> Nee! Continu verbeteren, dus opnieuw PDCA-cyclus