Wie bepaalt of er kwaliteit geleverd wordt? 29/09/'08 De immo-advertenties van makelaars, notarissen en particulieren, voldoen zelden aan de wettelijke.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Cawar Consumer Awareness. Doelstellingen  Bepalen wat de omvang van de problemen rond consumptie is.  De kwaliteit evalueren van de informatie die wordt.
Advertisements

Wat is strategisch leren?
Innoveren voor gezondheid
Primary art market - Signals Waarde creëren & waarde vasthouden Value Creation & Value Capture Monika Kackovic.
Op zoek naar een ondernemingsmodel dat werkt
Over consumenten, gedrag en marketing
Goudsmidatelier Jaasma De strategie – deel 1. Wat hebben we vorige week besproken?  De vraag en uitdaging  Hoe ziet u zichzelf als goudsmid?  Waarom.
Aankoop van duurzame consumenten goederen: Hoe denkt de consument… Steven Van Belleghem Sr. Consultant InSites Consulting.
slide 2 BP&S Immo&Technics M&O Sociale Zaken Financiën Premedia Corporate Marketing Colruyt Group.
Werkcollege Marketing blok 2 week 5
De strategie - deel 2 Goudsmidatelier Jaasma. Wat hebben we vorige week besproken? Waar wordt je gelukkig van? Voor wie doe je de dingen? Wat gebeurt.
Inhoud Triodos Bank (kort) Raakvlakken met mijnbouw/goud
Kent u ze ook? Die eigenlijk passé vinden ? Via de PC? Houd toch op! Die zich niet kunnen wegrukken van hun mobiel..... De generatie.
ENGAGE 4 RESULTS CAFE 23 JANUARI 2014 MEDIAHUIS. ICT NEEDS BUSINESS ■ BELANGRIJK OM VOELING TE HEBBEN MET BUSINESS ☐ ‘Start with the end in mind’ ■ SUCCESS.
4 P´s en 3 R-en MK01.
Klanttevredenheidsmodel van Thomassen
1 KWALITEIT EN CAPACITEIT DE PLANNING EN DE UITVOERING.
1.3 Informatie 1.4. Communciatie
Nieuw relatiemanagement, SCRM
H1 – Welkom in de marketingwereld WAARDE CREËREN EN LEVEREN
PRESENTATIE: IRIS KUSTER EN MARTE TRA DATUM: 22 OKTOBER 2009 Wat Zou Google Doen?
Ouderenzorg
Marketing 1 Marketing is te belangrijk om aan een Marketing afdeling te geven!
Marketing vandaag en morgen
ClearSense the first choice in local search and advertising.
© de vries business consultancy, 2008
3. Koopgedrag van particulieren en bedrijven
Varkens Vandaag Het echte verhaal in de media. Zo maar wat voorbeelden John van Paassen, varkenshouder in Deurne.
Business Marketing Management
 Introductie  Hoofdstuk 1 t/m 4 en 7 & 8  The Filter Bubble en online marketing  The Filter Bubble en de toekomst  The Filter Bubble en organisaties.
De generatie Y De nieuwe generatie, nu tussen de 20 en de 30 99% is online… Kent u ze ook?
Afstudeerproject Yannick Stoffelen.
3.4 Een huis kopen of huren? Inkomen  .
Succesvolle regie: meer dan een mooi contract Mark van der Velden 14 april 2008.
§ 1.1 Waar kies je voor? De keuzes die je maakt als consument worden beïnvloed door de marketing van bedrijven die producten en diensten aanbieden. © Noordhoff.
BedrijfsEconomie Opgave 1.13 Kevin Kwee [ ]
Welkom op het Virtualisatie Seminar Hotel Mitland, 8 Oktober 2009.
Hoe stel ik een ondernemingsplan op? Joost Verbeest 11u15 – 12u.
MEE maakt meedoen mogelijk
Online kansen in de Automotive Aftersales markt
Business Model You Wie jou helpt (Key partners) Wat je doet
 Mw. Stams Zesde semester 17 mei  Maximaal 10 minuten  Bezoek en beoordeling van mensen uit het bedrijfsleven  Doelgroep: investeerders o Wat is.
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
PERSONEELSMANAGEMENT 2. 1 Onderdeel : 2. Omgeving PPT : 1
Kennismobilisatie Agenda Voorstelrondje – Wie ben je / Wat kom je brengen en halen Uitleg kennismobilisatie 3 voorbeelden Gemeente Utrecht Gemeente Helmond.
Business en IT Consulting
Een kwestie van kiezen Samenwerken op basis van … Vertrouwen blauw Contracten roze.
Thema jongeren en de publieke ruimte : social media/de digitale leefwereld.
SKILLS KWARTAAL 4 Kwartaal 4 les 1. Indeling kwartaal 4 WeekInhoud les Week 1Canvas business model en oefenen Week 2Theorie over schrijven technisch paper.
Marketing voor de IPRO: wat brengt de toekomst?. 10 STELLINGEN.
PERSONAL BRANDING Stel je bent een shampoo… 10 oktober Amersfoort.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Slim en veilig online winkelen [Naam Presentator].
Masterclass Marketing voor kleinere zorgorganisaties 2013 Jan Verschuren BTN Saskia ter Kuile In voor zorg!
1+1=3 Workshop op zaterdag 11 oktober 2014 Door Richard Makkinga en Sanne Schenkkan.
Created by BM|DESIGN|ER Esther van Bentum default.
Brood op de plank Adinda Keizer
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Meer rendement uit audits! Manon Diepenmaat 28 maart 2013.
Verkoop Hoofdstuk 6 Service en klachten. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling 5.
29 oktober 2013 Stimuleringsmaatregelen gemeente Landerd.
De marketing van kennis
Kantoorboekhandel Van Atten
Wat is HZ Cult 65 CULT ACTIVITEITEN GEBRUIK HZ CULT VOOR CKV
Innovatie met IBM Cloud Orchestrator.
Content Marketing Wat is het? Voorbeelden Hoe pak je het aan?
Collect&Go – FEVIA 19/10/2017.
Workshop door Patrick van Gurp
Verkoopt en handelt verkoop af
Hoofdstuk 6 Consumentenkoop
Transcript van de presentatie:

Wie bepaalt of er kwaliteit geleverd wordt?

29/09/'08 De immo-advertenties van makelaars, notarissen en particulieren, voldoen zelden aan de wettelijke normen.

Vastgoedsector vaak schuldig aan onwettelijke praktijken Drie kwart van alle vastgoedmakelaars maakt zich schuldig aan onwettelijke praktijken en "sjoemelt" met zijn contracten. Het beroepsinstituut grijpt in met "de grootste opkuisoperatie ooit in de sector". 25/05/10 08u17 25/05/10

Studie in USA over klachten

Soorten klachten

De kracht van de hedendaagse consument 7 diehards fans

Makelaars radeloos: snufje op gsm wijst op vervelende buren

Waarde creëren

WIE ZIJN DIE NIEUWE KLANTEN? Generatie Y: geboren tussen 1982 en 2001 You tube en social networks Authenticiteit Info ipv reclame Waarde en waarden Belevenis Hybride massa met macht

Customer process map voor na tijdens verkoper Makelaar koper TEVREDEN:NIET TEVREDEN //VERHAAL//NIEUWE BEHOEFTE Makelaar Eigenaar Makelaar Familie Vrienden

value adding partner supplier vendor Track 8 Implement 7 Decide 6 Choose 5 Evaluate 4 Search 3 Challenge 2 Plan 1 Role of the sales person = Influence the buying process