KETELMANIA NAJAARSACTIE 1 oktober – 31 december 2014.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Campagne ‘Roken kan echt niet meer’ Roy Meerburg, projectleider RookvrijNL NCVGZ 4 april 2013.
Advertisements

Heerlijk Wonen marketing
Formule vindjeklanten.nl Voor het vinden en werven van klanten.
Wat moet ik met Sociale Media in mijn KMO? Mic Adam – Nadja Desmet.
Self Supporting Groups DOEL WAT WIE WANNEER. Self Supporting Groups DOEL De mogelijkheden van het internet leren kennen en benutten voor mijn zaak. Wat.
Al meer dan 30 jaar uw partner en leverancier voor al uw entertainment product. Algemeen Wie is STER?
Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
GOALS STRATEGIES MEASURES DASHBOARD ACTION PLAN (WHO, WHEN)
Aanbieding Nacsport Video Analyse. Aanbieding Nacsport Video Analyse Nacsport Scout Plus : Eerste in de reeks professionele versies.
Sociale wijkmedia 19 en 28 maart 2013 wijkteams Nieuw Lokaal Akkoord Gilbert Sewnandan.
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Omzet genereren via Internet
FULLFILL YOUR DESTINY! EXPAND YOUR SOCIAL STRUCTURES! LIVE YOUR DREAM! CONNECTING TRIBES! Welkom bij CONNECTING TRIBES. CONNECTING TRIBES is jouw online.
Marketingcommunicatiemix
Saleskit digitale mogelijkheden LINDA.. saleskit digitale mogelijkheden LINDA.
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
Social media als kwaliteitsinstrument voor de eerstelijn: ‘Verbeterjezorg’ November 2012 Olof-Jan Smits Voorzitter Stichting XS2CARE.
SaMBO ICT Conferentie 19 januari 2012 Vertrouwelijk.
Vindbaar zijn Wat kan je zelf doen?. ADWORDS -Betalen per klik -Gelijk resultaat -Wekelijks onderhoud -Gecompliceerd geworden Zelf doen: Ja, basis.
PLANNING. Inleiding Korte voorstelling OMCollective Online marketing Vormen, kanalen & tools Wie, wat, wanneer? Welke tools voor welk bedrijf en welke.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Marian Spier Manager Content & Communicatie International coördinator
SANOMA MEDIA en de SOCIAL CUSTOMER: praktijkcases dinsdag 11 december 2012.
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
S OCIALE M EDIA Joke Hoogendijk Maart SOCIALE MEDIA: WAT IS DAT? Social media is een verzamelnaam voor alle internettoepassingen waarmee het mogelijk.
Hans-Peter Hioolen.
Woensdagochtend presentaties 2012/2013 Woensdag 17 oktober 2012 Overzicht Sociale Media.
Buurtleren.nl Het ‘probleem’ Schaalvergroting Geen directe kennisoverdracht Intensief gebruik Sociale media.
Werkgroep Communicatie Jaarvergadering 24 mei 2014.
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
 Wat is SEA  Waarom SEA  Kwaliteitsscore  Google netwerk  Inhoudsnetwerk  First/Last Cookie Count  Vragen  Stelling.
Samen met Schuttevaer Omzet scoren met Google Welkom op de workshop Koersen op uw doelgroep!
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
O NLINE M ARKETING E XPERT, IN EEN WEEK. Sanne Koenders & Esmeé van der Aa.
Workshop Marketing voor Dorpshuizen. Training Marketing voor dorpshuizen Landelijk project ‘Meer dan stenen’
Digitale samenwerking Hummelo (digitaal dorpsplein) Harold Pelgrom Jan Klein Kranenburg Hummelo, 3 juni 2013.
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
ZooEasy Online Gebruikersavond
Online marketing Expert (in een week)
Marketingcommunicatie
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Social Media 1 maart 2011 Vissen in je netwerkvijver.
Training voorbeeld voor
321 media.  Inhoudsopgave Wat heeft 321 media te bieden? 1. Abonnementen en pakketten E-commerce 1.1.2Abonnementen zoekmachinoptimalisatie.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
 Drie soorten opgaven: ◦ vanuit de prijs exclusief btw ◦ vanuit een btw-bedrag ◦ vanuit de prijs inclusief btw.
Hoe bereiken we Stadse Alleseters?. Kenmerken Stadse Alleseter jaar -Vrije tijd : uit eten, winkelen, terras, bioscoop -Zijn oververtegenwoordigd.
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Hoofdstuk 18 Direct en online marketing: directe klantrelaties opbouwen.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Team Communicatie 6 enthousiaste vrijwilligers Eind 2012 gestart Persvoorlichting, sociale media, evenementen, Kampong TV, interne communicatie, evenementen.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Fairtrade Gemeente [naam presentator invullen] [datum invullen]
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Monitoring Beluisteren van sociale media. Dagelijks verschijnen er ruim 5 miljard berichten in alle media. Dat kost je 250 miljoen uur per dag om door.
Campagne taalvaardigheid
Een Regionale mediaorganisatie met een lokaal hart
Campagneplan Fiets Telweek 2017
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Analyse Analyseren van sociale media
Social Media & Sport Deel I
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
INZET VAN DIGITALE MEDIA VOOR PUBLIEKSBEREIK
Sociale media Beeldgebruik
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Het internet als reclamemedium
Transcript van de presentatie:

KETELMANIA NAJAARSACTIE 1 oktober – 31 december 2014

3

4 NAJAARSACTIE 2014 Actieperiode : 1 oktober t/m 31 december 2014 Actie ketels: Consumentenactie op Remeha Avanta, Tzerra (Plus) & Calenta (m.u.v. CW3) met Combi Comfort Systemen (= inclusief iSense kamerthermostaat) respectievelijk € 100,-, € 125,- of € 150,- korting*. N.B. De consument kan er tevens voor kiezen een actieketel exclusief iSense kamerthermostaat aan te schaffen. Dan zijn de kortingsbedragen: Avanta € 75,- Tzerra (Plus) € 100,- of Calenta € 125,- Focus: Sales targets bereiken d.m.v. pull: eindconsumenten activeren via opvallende kortingsaanbieding

RADIOCOMMERCIALS 5

6 TELEVISIE COMMERCIALS

Direct Mail Flyer installateurs Flyer consument Bestelkaart promotiemateriaal Autosticker Ketelsticker Posters Deelnamekaart Trekbanieren OFFLINE MIDDELEN

ing SEA/SEO (Google Adwords) -> consumenten Traffic creatie naar website (landingspagina)-> zoek installateur via locator. Activatie korting d.m.v. deelnameformulier download (door consument) op website Consument stuurt zelf factuur installateur en deelnameformulier op Productinformatie ONLINE MIDDELEN

Ketelmania.nl/professioneel Downloaden Brochure installateur Brochure consument Productinformatie PowerPointpresentatie Deelnamekaart Webbanners en –tekst Campagnebeelden Gepersonaliseerde flyers/advertenties Najaarsbrief

SOCIAL MEDIA Wisselende content a.d.h.v. fases in customer lifecycle op Facebook/Twitter/LinkedIN/Google Plus/Youtube én gericht op vooraankondiging, reminder, toelichting Ketelmania-actie Ketelmania: tijdelijk hoge kortingen bij aanschaf van Remeha cv-ketels. Tel de munten op de ketel, raad het bedrag, share het bericht en win een minivakantie in Nederland