A6 – ONLINE CONVERSIE Blog presentatie gemaakt door: Guus Vonk E-Marketing & Social Media Sayna de Voogd
INHOUD Doel van blog Style van blog Inhoud van blog
DOEL VAN BLOG Doelgroep: Startende ondernemers - Verbeteren van Online Conversie belangrijk punt voor veel (startende) ondernemers - Veel vraag naar informatie om dit te verhogen - Daarom 4 bruikbare tips om dit te verhogen
STYLE VAN BLOG AIDA model: Attention - Probleem van startende ondernemers mbt. Online conversie Interest - 4 korte tips met uitleg Desire - Marketingdoelstellingen behalen Action – Call to action contact Stap Adviseurs
INHOUD VAN BLOG 4 tips om online conversie te verhogen: Tip #1: Hanteer een gebruiksvriendelijke lay-out Tip #2: Overzichtelijke Call-To-Action Tip #3: Creëer toevoegde waarde en geef meer Tip #4: Toon je sociale (media) kant Call to Action – Stap Adviseurs Bronvermelding
SCREENSHOT BLOG
DAT WAS HET DAN, BEDANKT!