A6 – ONLINE CONVERSIE Blog presentatie gemaakt door: Guus Vonk E-Marketing & Social Media Sayna de Voogd.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
F ORUM VOOR E RFGOEDVERENIGINGEN VZW Erfgoedhuis Den Wolsack Oude Beurs 27 | 2000 A NTWERPEN T: 03/ | F: 03/
Advertisements

Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Analyse klantgerichte websites
Hoe presenteer ik mij in de markt Mijn website als visitekaartje
Online Marketing voor het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
TiteldiaVoorbeeld lay-out Ontdek Rotterdam. Met je telefoon! Presentatie & demonstratie Apptown Stefan Verhoeve, 18 april 2013.
COVS en de website Presentatie voor VCN en districten 30 maart 2013.
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
We’re social, now what?. Hoe belangrijk is social media/online?
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 6: Kijken en vergelijken.
Structuur presentatie
commerciële presentatie
Social Media (Wat is dat & Wat kan de kerk daar mee?)
Hoe word ik uitgenodigd voor een gesprek?
Hoe kan het jou veranderen?
Marketing Werkgroep 6.
Sneak Preview Socious Neem een kijkje in de nieuwe community van Ngi-NGN.
Social Media Revolutie. Welke logo’s ken je niet?
Commercieel beleid 2 H5 Artikelpresentaties Filiaalmanager.
 Laura Elsman  E-see Video  Bedrijfsvideo zakenvrouwen  Camera Coaching  Styling, visagie, haar  Authentiek, aantrekkelijk, geloofwaardig.
B1 – CROSS CHANNEL: OFFLINE NAAR ONLINE Blog presentatie gemaakt door: Guus Vonk E-Marketing & Social Media Sayna de Voogd.
BLOG PRESENTATIE 14 OKTOBER 2014RICK SEVERS. A/B TEST Ook voor midden/klein bedrijf Voorbeeld Bol.com: Homepage A en Homepage B.
Commercieel beleid 1 H1 Marketing voor de winkelformule en retailmix
Marketing College 13 Wat weten we nog?.
Goederenverwerking H9 Artikelpresentaties Manager Handel.
Verkopen en kassa H2 Verkoopgesprekken Ondernemer detailhandel.
Online marketing Expert (in een week)
Marketing H2 Marketingmix Junior Accountmanager.
6. Conversie Minor Digital Marketing E-commerce is vooral gericht op conversie Doelstellingen zijn vaak gericht op conversie Conversie is succesfactor.
Commercieel beleid 2 H5 Artikelpresentaties Ondernemer detailhandel.
Goede / Slechte Reclame
EMEG-Lijst opdracht Maak een SWOT-analyse & geef daarbij advies
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Webteksten en SEO Wat hebben zij met elkaar te maken?
Online video strategie. ALGEMEEN YouTube is 2 de grootste zoekmotor, na Google Zoekopdracht Google geeft steeds meer videoresultaten Kan gelijk waar en.
EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.
De oplossing De aannemelijke oplossing van het dilemma, wat ga je testen?
PBS online 60 minuten - Info: 15 min - PBSonline: 30 min
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Plaats- en Promotiemix Alleen zitten op neergeklapte stoelen Ron Weijens.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Zaterdag 21 november 2015 Niet-leden als vrijwilligers, Een uitdaging NTB congres zaterdag 21 november 2015.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Profileren via sociale media Anita Boerema. Sociale media is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst.
Online Marketing Plan OW 3 Display Advertising. Opdracht in duo’s Onderzoek de online advertentiemogelijkheden van: - Groep 1: Facebook - Groep 2: Sanoma.
Meer interactie met de OCMW's via de sociale media LinkedIn: een groep voor uitwisseling van goede praktijken.
Examenvoorbereiding schrijfexamen.
Google Oude situatie Dit is wat er is gebeurd.
Online Marketing Plan Search Engine Advertising (SEA) OW 3.
Klanttevredenheidsonderzoek
Contentplan sociale media #GR18 Voorbeeld
Campagne-middelen Hoe in te zetten? Yvonne Polman Relatiemanager.
Social media Namen: Leigh Cairo & Savannah Esajas Klas: 4FD
Beginnen met SEO SEO webinar Alon Bromet & Robbert Kleijwegt
Direct les 4 C-propedeuse, studiejaar , blok 1
Direct les 4 C-propedeuse, studiejaar , blok 2
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Welkom Bladeren door de dia’s kan met een muisklik
lesweek 5 content online
Ontvangt en verwerkt goederen
SCOUTING OP JE CV Masterclass Scouting op je CV.
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Viral Marketing Groep A.
Maak een site en onderscheid
Maak een site en onderscheid
L’OREAL PPD WERKSET - FACEBOOK ADS.
Blended learning Het beste van 2 werelden?.
Transcript van de presentatie:

A6 – ONLINE CONVERSIE Blog presentatie gemaakt door: Guus Vonk E-Marketing & Social Media Sayna de Voogd

INHOUD  Doel van blog  Style van blog  Inhoud van blog

DOEL VAN BLOG Doelgroep: Startende ondernemers - Verbeteren van Online Conversie belangrijk punt voor veel (startende) ondernemers - Veel vraag naar informatie om dit te verhogen - Daarom 4 bruikbare tips om dit te verhogen

STYLE VAN BLOG AIDA model: Attention - Probleem van startende ondernemers mbt. Online conversie Interest - 4 korte tips met uitleg Desire - Marketingdoelstellingen behalen Action – Call to action contact Stap Adviseurs

INHOUD VAN BLOG 4 tips om online conversie te verhogen: Tip #1: Hanteer een gebruiksvriendelijke lay-out Tip #2: Overzichtelijke Call-To-Action Tip #3: Creëer toevoegde waarde en geef meer Tip #4: Toon je sociale (media) kant Call to Action – Stap Adviseurs Bronvermelding

SCREENSHOT BLOG

DAT WAS HET DAN, BEDANKT!