Taalportfolio Les 5, jaar 1, Zomer 2008 Afronding: beoordeling en publiceren tekst.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Het profielwerkstuk Hoe maak je dat ?.
Advertisements

Het doen van onderzoek in klas 4
Profielwerkstuk.
29 mei voor uur Jaarverslag in tweevoud op papier Oh ja1, zet je naam en klas op de kaft. Oh ja2, zorg dat duidelijk is welke specialisatie je kiest.
Ontwikkeld door Anne Coppens en Carlo Verhaar les 4 - Pro vs. Am I-C1#, datum.
5 juni 2008 Studiedag onderwijsondersteuners ‘Diversifiëren van evaluatiemethoden’ Peer assessment.
User Centred Development UCD Werkcollege blok 1 week 5.
CMD - VID (College Jaar 1, Winter)
Les 7 Uitvoeren gebruiksaanwijzingen van anderen
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 8.
Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 8
THEMA: Het creatieve proces
Medmec04 les 5 Engagement.
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 8.
Identiteit MedMec02 les 7 Mail: Wiki:
Wiki: Medmec04 les 6 (lesweek 7) Engagement The game called life
Wiki: Medmec04 les 5 Engagement The game called life
Wiki: Medmec04 les 7 (lesweek 8) Engagement The game called life
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki) Altijd bij vragen de slides van de vorige.
Medmec04 les 4 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Kick-off o Inleiding module & werkwijze o Formulering individuele leerdoelen.
Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 2 Identiteit
Onderzoeksvaardigheden
Het sectorwerkstuk Het doen van onderzoek in klas 4.
CMD - VID (College Jaar 1, Winter)
Rechtspraak.nl Resultaten Verder = klikken. Dit is het resultaat van de zoekvraag: zoek alle uitspraken van de Hoge Raad op 14 maart 2008 Standaard zijn.
Taalportfolio Les 4, jaar 1, Lente 2008
Taalportfolio Les 3, jaar 1, Winter 2008
Het sectorwerkstuk Het doen van onderzoek in klas 4.
VERWONDERING. VERWONDERING start met waarnemen Wat klopt er niet aan dit plaatje?
Stagebegeleiding Bijeenkomst 7 Blok 2.
Alles wat je wilt weten over PLP 1!
Medmec04 les 1 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Kick-off o Inleiding module & werkwijze o Formulering individuele leerdoelen.
Medmec04 Engagement.
Studieadviesregeling
HOE WORD JE EEN WINNING TEAM?
Gespreksvaardig-heden
Pemprl.
Loopbaan oriëntatie en begeleiding. Les 5: Zelfstandig & samen werken Doelen: Rond vandaag jullie onderdeel van ‘Project Ouderavond’ helemaal af. Zorg.
Hoofdstuk 5: Lastige gesprekken met individuele studenten.
Professionele nieuwsgierigheid Coaching en gesprekstechnieken Bijeenkomst 4 29 februari 2016.
Werkplekleren Pabo Opzet pabo 4  Een nieuwe opleidingsschool voor het hele jaar  Vakprofilering: 20 weken  sept tot febr 
Socio-economische actualiteit Hans Denruyter
SLO ● nationaal expertisecentrum leerplanontwikkeling PTA nieuwe beroepsgerichte programma’s vmbo Landelijke docenten dag BWI 1 juni 2016 Jan van Hilten.
U-Talent Academie OP SCHOOL EN DE UNIVERSITEIT
Leerling-/ouderavond Lj4 EXAMEN TcPL leerlingen Emma
Leerling-/ouderavond Lj4 EXAMEN TcPL leerlingen Herle/Holz
Leerling-/ouderavond Lj4 EXAMEN TcPL leerlingen Emma
Voorlichting klas Welkom (i.h.b. de ouders van de instromers)
Leerling-/ouderavond Lj4 EXAMEN TcPL leerlingen Herle/Holz
Observeren en rapporteren
Leerling-/ouderavond Lj4 EXAMEN TcPL leerlingen Emma
Leerling-/ouderavond Lj4 EXAMEN TcPL leerlingen Herle/Holz
Keuzethema: differentiatie
12 oktober 2017 Aanwezigen & je richten op deze les.
VTH1 (verpleegtechnisch handelen) VP16T
U-Talent Academy Uitdagend bèta onderwijs in 5 en 6 vwo op school én op de universiteit.
Mediaplanning – bijeenkomst 6
VO – HBO aansluiting reflecteren 15 maart 2018
23 november 2017 bijeenkomst 2; wpl1 RijnIJssel, Utrechtsestraat, Arnhem Jacqueline van der Zee en Jacques de Goede.
INFORMATIEAVOND LEERJAAR 4
Praktijktoets Eind LP 1 VP17U.
Rekenen Les 5: rekenen met grafieken, diagrammen en tabellen
Intervisie.
Schrijven Zakelijke brief: les 4.
Heet iedereen welkom en geef aan dat de bijeenkomst erg belangrijk is
Klantgericht werken StudyEvent Mobiliteit in Beweging
Schrijven 2.7 en 2.8 Formuleren en stijl 3.1
Maurick College mentoren Havo 5.
Transcript van de presentatie:

Taalportfolio Les 5, jaar 1, Zomer 2008 Afronding: beoordeling en publiceren tekst

Agenda Taalportfolio’s retour Korte toelichting criteria te publiceren tekst Individuele feedback op Taalportfolio en te publiceren tekst

Beoordeling Je krijgt je Taalportfolio retour. Denk eraan: het cijfer dat erop staat, is onder voorbehoud. Onvoldoende? Herkansen volgens de regels op de Wiki. Datum inleveren herkansingen: maandag 8 juni, voor 12 uur.

Algemeen Sommige studenten scoren hoog, sommige laag, het merendeel gemiddeld (6 a 7). Wat opvalt, is dat vooral de kwaliteit van de reflectie laag is. Veel studenten volstaan met een opsomming van de lesinhoud. Bij reflecteren gaat het er vooral om, dat je je een mening vormt en je standpunten beargumenteert!

Tekst publiceren Eerder zijn de criteria al gegeven: Minimaal 300 woorden Via een medium waar jijzelf NIET redactioneel verantwoordelijk voor bent

Hoe lever je je tekst in? Digitaal gepubliceerd?  Als screenshot In printmedium?  Hele pagina waarop de tekst staat

Wat lever je bij je tekst in? 1.Eventuele lezersreacties 2.Geen lezersreacties? Dan laat je je tekst aan twee mensen lezen, en vraagt hen er schriftelijk op te reageren. 3.Reflectie op de lezersreacties en de ervaring om een tekst te publiceren.

Wanneer lever je je tekst in? Je levert je gepubliceerde tekst in op maandag 1 juni, uiterlijk om 12 uur.

Feedback Je docent gaat bij iedere student langs om desgewenst een toelichting te geven op de beoordeling. Ook gaat hij na, hoe ver je bent bij het publiceren van je tekst. Als je vragen hebt, stel die dan!

Afsluiting Algemene conclusies uit feedbackronde Vragen? Cijfers Taalportfolio in Osiris vanaf 15 juni. Veel succes!