Social Media Audit. Deel 3 Concurrenten – XXXLutz Group.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Social Media marketing
Advertisements

Self Supporting Groups DOEL WAT WIE WANNEER. Self Supporting Groups DOEL De mogelijkheden van het internet leren kennen en benutten voor mijn zaak. Wat.
Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
Website usability Door Dyonne en Yanthe.
Billboard.com Wat zijn de trends op de website
Nieuws, activiteiten en meer. Wat is •Dorpsportaal •Informatie •Nieuws •Reportages •Aankondigingen •Dorpsagenda •Vermaak •Vereniging!
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
Branche-analyse Boekenbranche
Marnix Suilen – Niek Giesen – Noes Aaltink – Ties Liedekerken
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
Sociale media als taalvaardigheidstool
Social media als kwaliteitsinstrument voor de eerstelijn: ‘Verbeterjezorg’ November 2012 Olof-Jan Smits Voorzitter Stichting XS2CARE.
Arteveldehogeschool Office management
Facebook Zie de kansen!.
Nieuw relatiemanagement, SCRM
Social Media Audit.
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
Nieuw relatiemanagement / scrm
Functioneel Ontwerp.
Social Media.
Werkgroep Communicatie Jaarvergadering 24 mei 2014.
DÉ SUCCESFACTOR… BILLBOARD.COM. ONDERZOEKSVRAAG: WAT IS DE SUCCESFACTOR? Dat ben ik gaan onderzoeken…
Wouter Mennen & Paul van Ulft
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Samen een goed merk promoten
NOS Journaal Kijk een week lang het NOS Journaal. Ga op zoek naar de succesfactor.
I like UNICEF Eefje Arts. Cijfers Facebook Wereldwijd: 1,23 miljard maandelijks actief Nederland: 9 miljoen accounts UNICEF Nederland ruim fans.
September Linkbuilding anno 2011  Interessante websites vinden voor linkbuilding.linkbuilding  Bloggen altijd goed voor je linkbuilding strategie.
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
Het nieuwe solliciteren:
Nieuw relatiemanagement SCRM Nieuw relatiemanagement SCRM.
ARTIEST 2.0. ATIESTEN Pete Philly Dennie Christian MC Biggah.
Kennismanagement & Sociale media
Ouderavond Social Media Basisschool De Meerhoef
Hoofdstuk B. Whatsapp Voorwaarden: Beveiligd Heel nuttig Categorie: Sociaal netwerken App Stores: App store: Apple Play store: Android Het gebruiken van.
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
EMEG-Lijst opdracht Maak een SWOT-analyse & geef daarbij advies
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Training voorbeeld voor
Iedereen gebruikt social media.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Webleren, webinars, digitale infosessies en andere online tools in de zoektocht naar werk Doeworkshop voor arbeidsconsulenten Nathalie Aegten, Erendiz.
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
Mapping the field. ALEX KLAASEN Eigen website Beginpagina is stijlvol en nodigt uit om verder te kijken op de site. Helaas is de inhoud.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Sessie 3: Je bent wat je publiceert 1. Programma De kracht van weblogs Praktijkoefening: Zelf een weblog maken met Blogger Wat kan ik ermee? 2.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Fan beleving Hink Jan Apotheker
Digitale dienstverlening gemeente Oss Resultaten van het digitaal Burgerpanel September 2012 Team Onderzoek & Statistiek.
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Internetmarketing in de toeristische sector TORECO
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Sociale media inzetten
Social media plan Gemaakt door : Dorien van der Gugten Klas: B-MMC4-1a
Social Media & Sport Deel I
Opdracht communicatie week 3
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Les Pointeurs en facebook
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Sociaal media DESIGN BY TALHA.
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
DESIGN BY TALHA Klas j1a Docent P. Broekhuizen
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
The Future Teacher 3.0.
Transcript van de presentatie:

Social Media Audit

Deel 3

Concurrenten – XXXLutz Group

XXXLutz Group beschikt over: – Website, Facebook, Twitter Heeft i.v.m. Ikea heel weinig volgers/fans Het bedrijf kan niet alleen van lay-out maar ook van de aanwezigheid op sociale media van Ikea iets leren. Concurrenten – XXXLutz Group

Concurrenten – WEBA

Weba beschikt over – Website & Facebook Weba maakt weinig gebruik van de opportuniteiten van Social Media Weba gebruikt Facebook naar behoren. Weba zou beter het voorbeeld volgen van Ikea en zich aansluiten bij verschillende sociale netwerksites. Concurrenten – WEBA

Concurrenten – Morres

Concurrenten – Morres Wonen Morres beschikt over: – Website, Facebook, Twitter Twitter wordt helemaal niet gebruikt en heeft exact 1 volger. Facebook is goed gebruikt.

Conclussie Ikea valt niet te overtreffen in gebruik van sociale media. Het bedrijf heeft niet alleen heel veel fans en volgers maar het is ook nog een zeer sterk actief op zijn verschillende pagina’s. De concurrenten kunnen we geen concurrenten noemen op Social Media vlak want Ikea steekt er met kop en schouders bovenuit.