De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
toolbox werken op hoogte
Advertisements

De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
toolbox deco-procedure
Technieken 3: de-escaleren
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
Communiceren Leidinggeven Blz. 53.
Praktijkleren Waarom? Ontwikkelen van competenties binnen het beroep waarvoor wordt opgeleid. Niet alle competenties kunnen op school worden ontwikkeld,
REGISTRATIE Onderdeel 4
toolbox Adembescherming
TOEZICHT Onderdeel 1.
Geïntegreerde Communicatie
1.3 Informatie 1.4. Communciatie
1. Levensbeschouwing en communicatie
1. Levensbeschouwing en communicatie
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
© mei 2013 – versie 00 Technieken 2: goed opdrachten geven wees specifiek (wat, hoe, wanneer,...) ga er niet zomaar vanuit dat een ander begrijpt wat je.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
Persoonlijke en sociale vaardigheden van de commerciële professional
Communicatieve vaardigheden SAMENWERKEN
Schriftelijk communiceren voor teamleiders Blok 1
Basis communicatieplan
Interculturele Communicatie
Marketing & Logistiek 6 atheneum.
Communicatieproblemen
Page 1 Workshop thema 4 21 mei 2013 Hanneke Koopmans.
Interculturele communicatie
Even voorstellen .
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Communicatie & Relatie
CPV Conflicthantering en persoonlijke veiligheid.
Communiceren in de langdurige zorg. Wat is communiceren? Communiceren is: het overbrengen en ontvangen van een boodschap; het uitwisselen van informatie.
Communicatie (les 1) verbaal (mondeling,praten,luisteren)
Coachen Bewust worden van wie je bent, op weg naar wie je wilt zijn
Aktief Luisteren: Eerst proberen om te begrijpen, dan pas om begrepen te willen worden* LSD Gebruik LSD voor effectieve communicatie, om de ruis tussen.
Gendo Workshop Promotie Open Source en Open Standaarden in het MKB
Boek ‘Begeleiden’ Hoofdstuk 13 Communicatieproblemen
Communicatie 5e les.
Op het werk, in de klas en prive.
Op het werk, in de klas en prive.
Sociale Vaardigheden / Conflicthantering
H1 Media en communicatie
Educatie & voorlichting Communicatie & Didactiek
WETENSCHAPSWINKEL UT MKB WETENSCHAPSWINKEL
Training Presenteren Een project van: In opdracht van:
Ouderbetrokkenheid 3.0 Uw kind Onze leerling.
Basics over communicatie
Dialoog.
Training communicatie
Hoofdstuk 1 Communicatie in de winkel
Leidinggeven Communicatie.
Communicatie 7e les.
Op het werk, in de klas en prive.
1.2 massamedia en internet
Communicatie.
Transcript van de presentatie:

De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne is mede mogelijk gemaakt door het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid. COMMUNICATIE ONDERDEEL 2

© mei 2013 – versie 00 Communicatie Woordenboek Van Dale: contact, gemeenschap; verbinding, verkeer

© mei 2013 – versie 00 ZENDER  BOODSCHAP  ONTVANGER Communicatie RUIS! KANAAL

© mei 2013 – versie 00 Communicatie: waarom? een ander informeren kennis delen meningen uitwisselen opdracht geven en ontvangen feedback geven en ontvangen problemen oplossen...

© mei 2013 – versie 00 Communicatie: hoe? vragen stellen overtuigen verkopen luisteren presenteren... gesprek vergadering telefoon brief...