Iteratie 1  Probleem: weinig users (80)  Subiteratie 1.1  Aanpak: reclame op facebook groepen  Doel: verdubbeling users (160) tegen volgende les 

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Prostaatkanker Dr. Mariëtte van den Heuvel
Advertisements

Boe! Mijn naam is Bella De Koe.
Welkom op de informatie- avond van groep 7
Voorstel Koop en verkoopregels beleggingsportefeuille Van Valckenborgh Dirk okt 2008.
Project ICT–ondersteuning voor kinderen met leerstoornissen
Pag. 1 prof. dr. M. De Vos Jeugdwerkloosheid – migratie & integratie.
Evaluatie Orientation Days 2 LOKO AV | 14 Maart 2014.
Infosessie Ombudswerking 1.Wie zijn/ Wat doen ombudspersonen? 2.Aandachtspunten OER.
Anatomie-onderwijs: -dissectie 2° Bac -topografische anatomie 3° Bac
Filmpje voor servicedesk
Armoede uitsluiten, armen insluiten
Aandachtspunten Voldoende en duidelijke informatie
Samen naar het examen - Alles wat je weten moet over p4-
Gezond roosteren in een ziekenhuis : Hoezo complex ?!
Spirometrie; wat is het en wat heb je eraan?
Welkom TCO voorlichtingsavond Selectietraining 2010
EENMANSZAAK Geen onderscheid tussen eigen vermogen en vermogen van de activiteit Onbeperkte aansprakelijkheid Geen specifieke boekhouding Inkomen uit beroep.
@ faculteit wetenschappen TOetsen en LEren Doeltreffend Ondersteunen TOLEDO voor assistenten.
Wim Schramme - febr Tutoringproject
Informatiesessie Outlook Faculteit Letteren 11 juni 2009.
Inpassing in een uniform patiëntendossier
Speelpleinwerking spelewijs
Bestrijd een vooroordeel
Hoofdstuk 6 Het voorspellen van prestaties Deel 2: Vermogenvoorspellingen op architectuurniveau Prof. dr. ir. Dirk Stroobandt Academiejaar
Opleveren –Intake-POP –IAM Brand Materiaal uitdelen –Manual blok 1 –Dummy –SBC manual & Opdracht kennismakingsgesprek –Rooster blok 1 Introductie –Propedeusejaar.
Interactieve versie mbv DSB
1 Digital doing INholland databank Bb Intranet mail/chat.
Les 10 : MODULE 1 Snedekrachten
6.1 Oplosmiddel – opgeloste stof
ribwis1 Toegepaste wiskunde – Differentieren Lesweek 7
1x5= 2x5= 3x5= 4x5= 5x5= Om te controleren: Ga met je muiswijzer over de som tot het een handje wordt. Klik dan en je ziet het goede antwoord! 6x5= 7x5=
Lesplanning – paragraaf 7 blz. 38 Binnenkomst Intro Vragen huiswerk Uitleg docent Zelfstandig werken, met radio?? Afsluiting van de les. Lokaal verlaten.
Inclusief Hoger Onderwijs: het perspectief van docenten. Een kwalitatieve bevraging. Nathalie Heurckmans Steunpunt Inclusief Hoger Onderwijs (SIHO) Leen.
Enquête.
Naar aanleiding van een interview met: Prof. Dr. H. Gzella ONDERZOEK DOEN.
Kwadratische vergelijkingen
Ledenenquête 2013 Uitkomsten. Statistieken 23 vragen 91 leden begonnen 50 volledig ingevuld.
LEREN LEREN & PAL.
Groepsplannen evalueren Dirk van Dijkschool Linda Pereboom
Debbie Vandekerckhove
Algemene voorziening Huishoudelijke hulp (en plan voor HHT)
EXAMENDOSSIER 4 VMBO-t.
1 Mobile toledo cwa3 Life on campus, the easy way!
Kunstgeschiedenis werkgroep, week 2, blok 3. kunstgeschiedenis werkgroep, week 2, blok 3.
Voor het registreren en beheren van uw les- en pensionklanten
Zondag 11 januari 2015 Roosterwijzigingen Corvee rooster week 17 (26 april t/m 29 april): Grote Beer en Melkweg 10.30, en uur: 1U Melkweg en.
Het gebruik van apps bij hardlopen Wie en met welk effect?
Het nieuwe solliciteren:
2020 Boer of mineralenmanager? 1. Evenwicht? Bodem & vakmanschap Info DMS % %
LES 6. glusyndicates.nl DIKKE VETTE VIEZE GROFFE EINDOPDRACHT Max €10.000,-
Eindpresentatie blokoj Project in het kader van het vak “Fundamenten van MMI” Koen Leunen, Domien Schepers en Carmen Vandeloo.
Known Issues huidige koppelingen SAP-SLM > Blackboard.
EMEG-Lijst opdracht Maak een SWOT-analyse & geef daarbij advies
Studenten Vertegenwoordigers
Studenten Vertegenwoordigers Academiejaar
Meten is weten? Do’s en don’ts van mondeling examineren Lisa De Jonghe Dienst Onderwijs Geneeskunde.
Dyscalculie uit:
SharePoint Alles over versiebeheer In de Private en Public cloud.
Resultaten studietijdmeting schakelprogramma komische wetenschappen 1 e semester academiejaar
Verspillingen in de processen
Onderwijsproces en Examinering en diplomering
SharePoint Versiebeheer
PRESENTATIE VAN HET BEDRIJFSPLAN
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Arduino Basis Training
Principes van digitale communicatie
introductie Wikiopdrachten
Excelsior naar de 100 – en verder
AV 4 juni 2013 LOP Antwerpen basisonderwijs
Reflectie over leren Naam vak.
Transcript van de presentatie:

Iteratie 1  Probleem: weinig users (80)  Subiteratie 1.1  Aanpak: reclame op facebook groepen  Doel: verdubbeling users (160) tegen volgende les  Resultaat: 172 users  Subiteratie 1.2  Aanpak: studenten mailen via prof  Doel: stijging users (250) tegen indiendatum  Resultaat: ???

Iteratie 2  Probleem: nutteloze lessen op rooster  Veel mensen geklaagd hierover  Extra onderscheid tov KUL uurrooster  Aanpak: integratie filterfunctie + think alouds  Doel: ¼ mensen laten gebruiken  Resultaat: 35/172 gebruiken het, geen klachten meer, uit TA: reset knop niet duidelijk

Iteratie 3  Probleem: lessen naderen einde: minder DAU  Aanpak: sturen van notifications naar users  Specifiek: de extra filterfunctie  Doel: 50% meer DAU die dag  Resultaat: 16 DAU tov 11 de dag ervoor  Extra: nu nog extra redenen vinden voor notifications te sturen…

Iteratie 4  Probleem: weergavemethode bevat fouten  Aanpak: volledig nieuwe methode met AJAX  Doel:  Betere performance bij laden  Handje + tooltip info bij icoontjes  Overlappende lessen correct weergeven  Info van les in popup (kader zelf soms te klein)  Meer DAU door wegnemen irritatie  Resultaat: eerste 4 puntjes opgelost, voor DAU nog te vroeg (1 dag)

Oude methode onleesbaar maximum 2 overlappende lessen + verkeerd gepositioneerd

Nieuwe methode extra informatie pop-up geen limiet op overlappingen + correct gepositioneerd

Oude methode geen informatie

Nieuwe methode handje + tooltip per icoontje

Iteratie 5  Probleem: buiten de lesweken: +- geen DAU  Aanpak:  Zelf algemene activiteiten toevoegen  Examens ophalen en toevoegen  Doel: evenveel DAU buiten de lesweken  Resultaat: ???