Marketingproject-communicatieplan

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Analyse Adidas F50 Campagne
Advertisements

SportMinistry. AIA, de kerk en sport  Kerken willen graag relevant zijn en in hun wijk getuigen van Jezus, maar hoe doe je dat?  AIA: sport als taal.
Communicatie- programma 10
Eindwerk zesde jaar.
DUTCH FIELD MARKETING ASSOCIATION Inzendingspresentatie DFMA Awards 2012.
STRATEGISCHE PLANNING
VANDAAG Wat ik wil bespreken: BRIEFING – de punten Budgettering.
Projectmatig werken Simone van den Hil.
Hoe maak ik EEN WERKBAAR MARKETING- EN COMMUNICATIEPLAN
Blue Turtle Business Partners Samen bouwen aan een sterkere en betere onderneming.
Commercialisatie Fietsen
Strategisch Plan Kempen PLATO EXPERT
Arteveldehogeschool Office management
22 maart 2012 Meerjarenbeleid AV De Spartaan Evaluatie beleid Bepaling doelstellingen (wenselijke situatie) Alternatieven en haalbaarheid.
Les 1 M&O.
Welkom bij de presentatie van het
Kernproject V1 College 1 31 Januari 2008 Instituut voor Interactieve Media.
Marketing Werkgroep 6.
OPDRACHTEN VISUELE COMMUNICATIE 2011/2012 Visuele Communicatie college 1.
Beleidsplan Ruimte Vlaanderen
Maandag 20 juni 2005Lokaal Sociaal Beleid Gent Infovergadering LSB-FORUM KINDEROPVANG (Lokaal Overleg Kinderopvang)
MARKETING-COMMUNICATIE
Interne Communicatie Inhoud: doel en nut van IC
Wat is een communicatieplan?
Product/marktmatrix Producten en markten waarop we actief zijn
Basisboek marketingcommunicatie
Marketingplanning en strategie
Marketingplanning en strategie
LOMOZ Versterking van de positionering 1. 2 Agenda 1.Drijfveren: idealisme 2.Marketingbeleid 3.De vertaalslag naar de LOMOZ situatie 4.Plan van aanpak.
Schitterende Organisaties®
Steeds Vaardiger: Marketing&Communicatie VWC conferentie 7 oktober 2008.
Marketing voor verkeerskunde Ir Adriaan Walraad MBA.
Gegevensanalyse Trajectdag 19 januari 2012 Steunpunt Jeugd.
Hoe denken bedrijven & hoe werkt een merk?
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
Basis communicatieplan
De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse©
[Productnaam] Marketingplan
Elobase Kerntaak 2, Hoog Omgevingsanalyse
Info- & discussiesessie m.b.t. het BUE-project 2004 over werkjaar 2003
Visie Missie Analyse fase SWOT analyse Strategische fase Operationele
1 Presentatie CV204A Trends in de media 22 juni, 2010 Nieuwsconsumptie.
Natural mineral water.
Communicatie en Instumenten
Ingelmunster 5 Groep 5. Ingelmunster DoelstellingenMiddelenBudgetPlanning.
Internationale stadsmarketing Briefing stakeholdermanagement 25/11/2013.
Van actie naar interactie
Basisboek Marketing Hoofdstuk 8 Marketing.
Het project. Vandaag Tussenstand projecten Hoofdstuk 3 Projectvoorstel SWOT begin.
Positionering Den Beiaard How-project door Kateryna Glushak.
KWALITEIT EN ORGANISATIE WEEK 2 Schpa 2.57.
Communicatie is de basis
Dienst Communicatie Huisstijlhervorming Inhoudstafel Logo’s, labels,… Kleuren Drukwerk Beeld Samenwerken Taal Onlinecommunicatie Infrastructuur.
Communicatie bij OCB Doel presentatie: Gedrag, symboliek en communicatie Indruk geven van mijn aanpak Managers betrekken bij imago Hoe gedrag beïnvloeden?
Titel van uw ondernemingsplan Qui volore imagnihillit que la nimolora vellorendemporaecab imperit harum que dolor mint faccabori inveles et fugitibus dioris.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Marketingplan [Productnaam]
Gemaakt door: Zoë van Aken MCE2D.
Campagne “Positive Belgium” Briefing Woensdag
2/6/2018 Marketingplan Uw naam.
[Productnaam] Marketingplan
Les 2: Van productie tot verkoop
Direct 2. Marketing 1.0, 2.0 en /07/2018 Direct 2. Marketing 1.0, 2.0 en 3.0.
Doelen Leerlingen kunnen benoemen wat USP’s zijn Leerlingen gaan in groepsverband actief aan de slag met het de uitwerking van hun productconcept. Periode.
Marketingstrategie J. Kamphuis AOC –Oost 2017
SWOT-analyse = kijk naar de sterke en zwakke kanten in je plan
Internationale handel
Les 2: Van productie tot verkoop
Marketing- communicatieplan
Transcript van de presentatie:

Marketingproject-communicatieplan Toelichting samenwerking met Academie 2004-10-19

Marketingproject-communicatieplan Marketingproject = marketingplan Interne & externe analyse SWOT-analyse formulering van doelstellingen & strategische aanbevelingen : product/dienst, prijs, distributie én communicatie

De verschillende projecten  

Century 21 – Real Service

DSM Bakery Ingredients

Dumoulin een nieuw bouwprocédé het excentrisch mortelslot

Gent Cultuurstad vzw STAM

RVT Marialove dagverzorgingscentrum

Communicatieplan Hoe werken onze studenten dit uit? interne & externe communicatieanalyse een communicatie SWOT analyse de bouwstenen van het communicatieplan : de communicatiedoelgroep(en) de communicatiedoelstelling(en de communicatiestrategie & boodschap de media & mediatiming het budgettaire aspect

Communicatieplan Vanuit de verschillende bouwstenen ( doelgroep / doelstellingen/ strategie /media & budget) volgt de briefing !!! VANAF HIER KUNNEN JULLIE CREATIEF AAN DE SLAG!

Communicatieplan Timing : Voorstelling opdracht & bedrijven 19-10 keuze en bepaling teams 25-10 definitieve briefing week 13-12 tussentijdse evaluatie eind januari definitief materiaal week 14-02 ( door onze studenten tijdens hun presentatie te gebruiken)