Marketingproject-communicatieplan Toelichting samenwerking met Academie 2004-10-19
Marketingproject-communicatieplan Marketingproject = marketingplan Interne & externe analyse SWOT-analyse formulering van doelstellingen & strategische aanbevelingen : product/dienst, prijs, distributie én communicatie
De verschillende projecten
Century 21 – Real Service
DSM Bakery Ingredients
Dumoulin een nieuw bouwprocédé het excentrisch mortelslot
Gent Cultuurstad vzw STAM
RVT Marialove dagverzorgingscentrum
Communicatieplan Hoe werken onze studenten dit uit? interne & externe communicatieanalyse een communicatie SWOT analyse de bouwstenen van het communicatieplan : de communicatiedoelgroep(en) de communicatiedoelstelling(en de communicatiestrategie & boodschap de media & mediatiming het budgettaire aspect
Communicatieplan Vanuit de verschillende bouwstenen ( doelgroep / doelstellingen/ strategie /media & budget) volgt de briefing !!! VANAF HIER KUNNEN JULLIE CREATIEF AAN DE SLAG!
Communicatieplan Timing : Voorstelling opdracht & bedrijven 19-10 keuze en bepaling teams 25-10 definitieve briefing week 13-12 tussentijdse evaluatie eind januari definitief materiaal week 14-02 ( door onze studenten tijdens hun presentatie te gebruiken)