HP PSG NL Marketing planning FY11

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Fietsverlichtingscampagne 2011
Advertisements

Concercommunicatie middelen
Relaties Contractmanager (Presentatie Peter Streefkerk)
Voorstelling van de afstudeerrichting Marketing Management.
Peter de Bie CEO IPSUM Energy INNOVATIE & INSPIRATIE.
25 maart 2010 Van Harte Welkom. Welkom
“Vers is van vandaag en niet van gisteren!”
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Hoe om te gaan met mobile commerce?. Iedereen heeft een mobiele telefoon… Consumenten kopen al via mobiel… 2010 Expected 2011 > 2 billion.
Schuldpreventie Martijn Schoeman, preventiemedewerker armoedebeleid
SAUNAVOORDEELPAS Jamal Atide
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
Update Rivierenproject Commissie M&W Westervoort, 11 april 2013.
- Speelt in op snelle veranderingen in de markt. - Acties van entertainment direct gericht op verkooppunten. - Hierdoor wordt traffic gegenereerd bij.
Fiets filevrij Een activerend thema in communicatie.
Kennismaking.
Relatiegeschenken Maaike Hanoulle 6 OP 11.
Workshop: opstellen vervolgaanvraag
“The Heineken way of life”
Trends Tevredenheidenquête Deelnemers DoelpubliekAantal VP’s (NL+FR)52 Consulenten FR198 Consulenten NL552.
Dokter Klik BV Algemene presentatie Dokter Klik We kunnen u heel goed vertellen wie we zijn en wat we u kunnen bieden. Maar liever nog presenteren.
Nitro Circus Campagne Doelstelling campagne  Rumour around the brand  Salesboost  Loyaliteit  Relatie management Doelgroep Managed SMB (500 kopende.
Studiereis Hongkong Retail concepts & design 7 – 12 december 2008; kleine groep, max deelnemers Reissom: € 2.950,- De reissom is per persoon en.
1.1a2, Vereniging voor elektronisch geld instellingen in Nederland Toelichting op doelstelling en werkwijze Kees Klomp (voorzitter) 11 juni 2002.
Interne Communicatie Masterclass NFK 24 november 2012 Marjan Engelen.
4 P´s en 3 R-en MK01.
Het ondernemingsplan en Meet&Greet 4-FM 27 januari 2011.
Presentatie Tactisch Marketingplan
© 2005 natuurlijke partner voor jongerenmarkten Products, services & marketing for sustainable [youth]markets ¤
Oproep Ondernemerschap “Startersinitiatieven”. Achtergrond Invulling van uitdagingen in ViA en het actieplan ondernemerschap - ‘meer en betere starters’
Kernproject V1 College 1 31 Januari 2008 Instituut voor Interactieve Media.
Kernproject V1 College 1 9 februari 2009 Instituut voor Interactieve Media.
Marketing Werkgroep 6.
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
HOE GA JE TE WERK? EEN MARKETINGCAMPAGNE INPLANNEN.
Themadag No Fake! Studenten Uitburo Brussel, 18 oktober 2004 Irma van Lierop Hoofd Publieksontwikkeling Rotterdam Festivals.
MCM LES 9 HFTST 8,10, 13, 14, 23.
Presentatie Niveau 3 Kerntaak 5 Blz. 17.
Steeds Vaardiger: Marketing&Communicatie VWC conferentie 7 oktober 2008.
Gezond [datum].
Nitro Circus Campagne Doelstelling campagne Rumour around the brand
Basis communicatieplan
Waar één + één meer is dan twee
Workshop Fondsen werven
Webmaster ToolsWebmaster Tools Google Webmaster Tools Gedetailleerde rapporten over uw pagina's in Google. Weet wat google van u vind! Ontdek.
Met taal versta je elkaar
een nieuwe LEADER periode
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
Activatie in een recessie 20 januari 2009
Externe oriëntatie 2011 Thema: De Verborgen Zone van het Ruhrgebied.
Online marketing Expert (in een week)
Ministerie van de Vlaamse Gemeenschap Afdeling HRM PRO 2006: stand van zaken.
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
DMK – week 2.
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Marketing Hoofdstuk 5 Communicatiemix.
JUNIOR COMPANY TRAINING DOCENTEN. MISSIE Jongeren inspireren en uitdagen te bouwen aan een ondernemende toekomst.
Nieuwe kansen voor groei van de handbalsport Slagkracht verhogen op: individueel niveau clubniveau landelijk niveau.
Jaarplan 2016 Activiteiten Academy <CONCEPT>
Crossmedia in een marketing fullservice bureau
Leren is ‘uit’ – leveren is ‘in’ Leren & presteren in één adem
Werken met online toepassingen VVSG trefdag – 30 mei 2017
Evaluatie AFAS Tennis Classics 2014
Marketing in het Verzetsmuseum Wat is marketing Marketing in Verzetsmuseum Doel van de marketing Eerdere doelen PR vragen Doel, strategie Marketing.
Ketenmanager & Innovatiemakelaar
Investeren in mensen en middelen met Rendementsverhoging
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
‘Summerpromo’ Cashback Canon
Transcript van de presentatie:

HP PSG NL Marketing planning FY11

Communicatie doelstellingen Traffic Contact / pre-sales / kennis Image / awareness Onder-steuning Sales Relatie

FY10 Executed (Synpact)

FY11 Planning

B2C  Retailers FOCUS Relatiegeschenk 2 x per jaar “Zomaar” luxe cadeautje Koppeling aan campagne indien mogelijk Fles wijn, champagne, prosecco Golfclub, golfballen  koppeling volgende event/actie Relatie event 2 x per jaar Activiteit (Golf, Kart, Ski, etc) Diner, lunch Netwerken, Kennisoverdracht Inhoudelijke externe spreker Masterclass Kick off Sales Incentive / Consumer actie Afsluiting Sales Incentive: Retailer van het Jaar E-DM kaart 2 x per jaar Nieuwjaarskaart Paasgroet Image / awareness Notitieblok 1 x per jaar Relatie Onder-steuning Prijslijsten 3 x per jaar Spring, B2S, X-mas FOCUS Sales Round table 1 x per jaar Top level retailers 12 - 20 man Diner Sterrentent Externe spreker/moderator “Hot” thema RETAILER Sales incentive actie 1 x per jaar Competitie o.b.v. targets / overscore Looptijd: 1 kwartaal Tussentijdse communicatie / update Veel contact Incentive: Reis naar “verweg”

B2C  Consumer (SiS) FOCUS Consumer brochure 3 x per jaar: Spring / B2S / X-mas “Zomaar” luxe cadeautje Koppeling aan campagne indien mogelijk Fles wijn, champagne, prosecco Golfclub, golfballen  koppeling volgende event/actie SiS actie Per HP Store: 4 x per jaar Koppeling aan actuele campagne Aankondigen in retailfolder Traffic genererend Cashback/kortingen Gratis accessoires Kans/loterij Spel/fun Optreden Fotoshoot (Paparazzi) Moederdag/Vaderdag Kerstman Sinterklaas Paashaas Traffic Sales FOCUS Actie / producten in de retailfolders 3/4 x per jaar Kortingen, cashback, gratis acc. etc. Plek in retailfolders inkopen Koppelen aan campagnes Koppelen aan SiS acties Koppelen aan Sales Incentive actie Retailers

B2B  Partners FOCUS Relatiegeschenk 2 x per jaar “Zomaar” luxe cadeautje Koppeling aan campagne indien mogelijk Fles wijn, champagne, prosecco Golfclub, golfballen  koppeling volgende event/actie Relatie event 2 x per jaar Activiteit (Golf, Kart, Ski, etc) Diner, lunch Partners ontvangen op WvdO Netwerken, Kennisoverdracht Inhoudelijke externe spreker Masterclass Kick off Sales Incentive / End-user actie Afsluiting Sales Incentive: PSG Partner van het Jaar E-DM kaart 2 x per jaar Nieuwjaarskaart Paasgroet Image / awareness Notitieblok 1 x per jaar Relatie Sales Productactie 2 x per jaar (1 x tijdens Sales Inc.) Kortingen op specifieke producten FOCUS Round table 1 x per jaar Top level Partners 12 - 20 man Diner Sterrentent Externe spreker/moderator “Hot” thema PARTNER Sales incentive actie 1 x per jaar Competitie o.b.v. targets / overscore Looptijd: 1 kwartaal Tussentijdse communicatie / update Veel contact Incentive: Reis naar “verweg” Crosstalk 1 x per jaar Kennisoverdracht Netwerken

B2B  Midmarket / SBSO FOCUS Kennisevent / Masterclass 4 x per jaar Koppeling aan actuele campagne Specifieke thema’s Complete campagne omheen optuigen Sessie tijdens WvdO & Ondernemerscongressen Sessie bij Partners MDF funding Productactie 2 x per jaar (1 x tijdens Sales Incentive) Speciale aanbiedingen gericht op de doelgroep Kortingen op specifieke producten FOCUS Contact / pre-sales / kennis Sales DM midmarket 4 x per jaar Glossy 3-luik Koppeling aan actuele campagne Specifieke thema’s

Serie kaarten (algemeen) Voor elke gelegenheid een kaartje

Cashback-actie (consumer)

Sales incentive actie (Retailer/Partner)

Next Steps Keuzes maken (i.i.g. Q1, Q2) Budgetten bepalen + toewijzen Keuzes uitwerken: creatief Keuzes uitwerken: financieel Planning gedetailleerd uitwerken Vervolgmeeting