PRESENTATIE ROLSCHAATSEN

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Logo Gemeente Laat Kracht en Pracht van (lokale) Sport zien! Datum 2012 Presentatie Sprekers:
Advertisements

In opdracht van … De provinciaalse Sportdienst Brugge Regio West-Vlaanderen.
Viktor Wieme, Kimberly Camus, Kelsey Vermeulen
Persmap wielerkoers Belgisch kampioenschap voor boeren en boerinnen
Communicatieplan. Inhoud  Streeklift  Doelgroepen  Hoe gaan we het aanpakken?  Website ( concept )  Conclusie.
Les 4 Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit.
Ondernemen en Ondernemerschap
Sponsorwerving Schoolprojecten.
We have got a brilliant idea!
Creatieve workshops om de Nederlandse taal te stimuleren bij jongeren
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 2: Doelen en doelgroepen.
15 – 9 – 2006 Technocentrum Twente FIRST LEGO® League 2006 Martijn Roelofs.
Sportiviteit & Respect Just do it!
Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)
De gekte voorbij Clientgestuurd de markt op Workshop Opdrachten verwerven in pyjama? Scip-Conferentie
©Lex Bergers, Lexpertise Business Coaching in Communicatie Training/Coaching/Advies/Presentaties Presentatie De wereld “on the move” (eerste kenismakings-versie)
trendwatching Les 4: Kijken en zien
Uitvinden.
Marketing & Communicatie Barry Jung & Alexander van der Mije.
Bat Jetpacks Files vermijden? Neem een jetpack!. 
CROSS MEDIA. CROSS MEDIA Grenzen tussen media vervagen 3 trends Any time, any place any where (onafhankelijk van tijd, plaats, of ruimte gebruik maken.
Marketing Werkgroep 6.
communicatieambtenaar
handvaardgheid / techniek
Van de conceptie tot geboorte
Mijn sport: breakdance
Naam: HUPKES Mijn hobby : GAME Klik op “Naam”. Vul je naam in. Doe hetzelfde met “hobby” Hier kun je een foto / tekening Invoegen.
Chantal Kenens, Anneke Risselada, Merel Schutten
WerkGevers Service Punt Zoetermeer Jolanda Kroon
Vakantiehotel De valkenberg Rheden De gouden leeuw groep
H 7, 9 HOM. haal-achter-de-viral-stanislav- veilig-internetten/
Waarom won CAW Metropool de prijs voor de ‘beste interne campagne’ 2010? BViC Wintercheck.
Benefietavond 15 september 2012 Mother of Peace. SWOT-ANALYSE Strenghts -Veel geld opgehaald -Goede organisatie, omdat iedereen wist waar die aan toe.
Anita Meulenbroeks Mannus Menting
ACCOUNTANTS IN DE MARKETING WORKSHOP SRA, Nijkerk 22 Juni 2012 Camillo Spratt.
“Healthy Ageing through Serious Gaming”
Ouderavond (datum) uitgevoerd door: in opdracht van: (logo school)
Communicatieplan.
BAVARIA ZO. FESTIVAL 22 september Wie? Wat? Waar?  Bavaria presenteert 1 e editie Zo. Festival 2012  Lieshout 22 september 2012  Meer dan 3000.
De Zilvervloot crowdfunding
Media en de massa.
Evenementencommissie RCU Zwolle
Marketing Marketingoriëntatie
Jannet Wielinga, Rob Jan Peters, Anton Hoogenkamp, Martijn Schuster
Crowdfunding en subsidies
Get a Job! (Werktitel) Mark, Rutger, Thamar, Linda.
Kijk op leerlingen en leren Presentatie Wikispace
Les 5 – Goed doen 2.0.
Vakdidactiek 2 – Les 10.
Biodiversiteit in het Bos: Schatkist van Boris. MnSjvdL1w.
Nike + Vera, Martje en Gaby.
Cross Media. Functies binnen team Strategie Voorbereiden van debriefings Op de hoogte blijven van (markt) ontwikkelingen van klanten / concurrenten Adviseren.
Cross Media: een goede en een slechte campagne
§ 1.1 Waar kies je voor? De keuzes die je maakt als consument worden beïnvloed door de marketing van bedrijven die producten en diensten aanbieden. © Noordhoff.
 Leiden van een organisatie  ontwikkelingen sturen en beïnvloeden  beheersen van processen.
Sprookjes.
Les 1 – Jij en de media Vertel:
Commercieel beleid en recht
Anita Meulenbroeks Mannus Menting Mediaplan. Inleiding Probleem Doelgroep Zender Doelstelling Boodschap Mediakeuze Communicatieconcept Verwachte respons.
Saskia Best HRO – CMD Zomer 2010 Concept Development – 26 april 2010.
Presentatie slagharen
Spreekbeurt katten!!!!!!!!!!! Leila en Kiana.
Project ‘The medium is the message’
“Reclame maken voor een eigen restaurant”.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Evaluatie campagne “Twaalfde Man” Agenda Twaalfde man in vorm –Media (Mindshare) –Concept en plan –Budget –Timing –Partners Campagne 2015.
GGD West-Brabant Annemieke Noor Ornella Bilthoven, 4 september 2012 Make up your mind ! Praat, deel en doe!
SOPHIE BREEMAN MARC DREU LENNARD LANTING JASPER MORS Bedwing het monster social media Aanpak voor mens en bedrijf Jeroen Bertrams.
Workshop Kernboodschap Gebiedsgericht Werken 14 oktober 2016
Doe je mee? een eigenwijs spel!
Transcript van de presentatie:

PRESENTATIE ROLSCHAATSEN Old Skool Research Project Cindy Righarts Daniel Poot David Spelier Nina van de Pieterman Robert Schroer

INHOUD Markt Waarom rolschaatsen? Ludiek idee Logo Moodboard Planning Get your feet on your rollerskate! Vragen? Waarom rolschaatsen? Logo Organisatie Communicatieplan- en uitdaging Doelgroep Ijkpersoon Algemene boodschap Kernboodschap

Waarom rolschaatsen? Iedereen kan het! http://www.youtube.com/watch?v=A1l C7Iei58Y&feature=fvst

LOGO

Organisatie OSRP 5 leden Meerdere onderzoeken

Communicatieplan- en uitdaging Rollerskate Inc. Uit de tijd Enthousiast Terug in de samenleving

doelgroep 18-40 jaar Omgeving Leiden Leeftijd 18nieuwe generatie Leeftijd 40verleden Enquête Evenementen Rolschaatsen & rolschaatsdisco’s Uitdelen van folders Reclame via internet

Bedenkt steeds iets nieuws IJK-PERSOON Sofie 25 jaar Sexy en single Feestje en sportief Art director Pionier Nieuwsgierig Organisatorisch Bedenkt steeds iets nieuws

Algemene boodschap 3 G’s Gezondheid Gezelligheid Goedkoop

kernboodschap Schaf een paar aan! Calorieën verbranden Frisse buitenlucht Sociale netwerken Geen duur sportabonnement

markt Hobby Concurreert met skaten Gezondheid: Concurreert met fitness & hardlopen Rolschaatsdisco’s Nieuwe manier van uitgaan Vroeger populair Nieuw leven inblazen

Ludiek idee Sterren dansen op rolschaatsen! 10 bekende Nederlanders Gerard Joling & Bridget Maasland SBS 6 Roller-skate off NSF Stichting Obesitas Evian, Vans & Monster energy Gezonder & actiever te leven

MOODBOARD Uitstraling Kleurgebruik Vrolijke kleuren Gewenste imago

Planning Begin Lente, medio april Buiten rolschaatsen Per maand Campagne evaluatie datum 12 maanden communicatie- doelstelling Begin 2012 laatste evaluatie

So get your feet on your roller-skate!! http://www.youtube.com/watch?v=XQcVllWpwGs