De trend Duurzame verandering PRINT 2.0 Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TRENDHET CONCEPTHET BOEKPR.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Social Media marketing
Advertisements

SEO Social Media. Facebook  Zorg voor activiteit op je pagina (likes, shares & reacties)  Verwerk je keywords in je infopagina en met name in het over.
Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Experts/Blogs & Social Media Reed Business 29 augustus 2011 Alex Beishuizen.
Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. •Strategie en advies. •Uitvoeren middelen, persberichten.
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Marketingcommunicatiemix
Social media als kwaliteitsinstrument voor de eerstelijn: ‘Verbeterjezorg’ November 2012 Olof-Jan Smits Voorzitter Stichting XS2CARE.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Delen van kennis Interactie Social Media TED Print 2.0 De trend 2.0 Print Het Concept Duurzame verandering.
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
Hoe kan het jou veranderen?
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
S OCIALE M EDIA Joke Hoogendijk Maart SOCIALE MEDIA: WAT IS DAT? Social media is een verzamelnaam voor alle internettoepassingen waarmee het mogelijk.
Woensdagochtend presentaties 2012/2013 Woensdag 17 oktober 2012 Overzicht Sociale Media.
Social Media.
Social Media Les 4: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. Strategie en advies. Uitvoeren middelen, persberichten schrijven,
Research. Over Forte Solutions Concurrentie Interactieve Boeken Onze Mogelijkheden Hoe inzetten? Welke uitgever? Voor- en nadelen.
Wouter Mennen & Paul van Ulft
Social Media Door Dyonne en Yanthe
Samen met Schuttevaer Omzet scoren met Google Welkom op de workshop Koersen op uw doelgroep!
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Total Practice Solutions Information Management LexisNexis Media Coverage Analyser 26 November 2009 Marco van Gennip Business Development Manager T: +31.
Quick scan Janneke Delisse, Renée van Os, Jan Jurriëns
Studentencongres Reclame en PR.
Concept presentatie A3. 1. Narrowcasting in past, present, future; 2. Het concept; 3. Checklist; 4. Opstarten van het concept & Casus; 5. Vragen van publiek.
Hulp bij kenniscommunicatie. 2 2 Kenniscommunicatie (naast de academische kanalen) Doelen: Kennisgebruikers (professionals buiten de wetenschap) weten.
Social media presentatie
Kennismanagement & Sociale media
Inge Jansen – CDM3a. Afbakening op basis van social media concepting  Doelgroep: Nederlandse studenten  Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden.
4. Online strategie Internet scorecard
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
Steven van Belleghem. - Inspirator bij B-Conversational - Frequente spreker op congressen en binnen bedrijven. - Business coach en geeft advies omtrent.
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Welkom in het Better Practices Theater Doe mee aan het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie.
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Social Media 1 maart 2011 Vissen in je netwerkvijver.
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
Robin Uters Digitale trends & Social Media. Muziek Robin Uters.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 12 Promotie.
Zo doen we dat op De Wissel. Inhoud  Onze visie  Onze doelen  Afspraken  Tips  Facebook  Twitter  Youtube  Tot slot.
Internet training 2015 gevorderden wat willen we met de website Info delen Passie uitdragen Leden werven...
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Sessie 4: Opdrachten krijgen met 1. Wat gaan we doen? #lift Aan de slag met Twitter Oefening Geavanceeerd gebruik Twitter succesvol toepassen Toelichting.
3 t/m 14 oktober Inhoud  Alert Online 2016  Thema  Communicatie en Onderzoek  Hoe meedoen?
100% Winterswijk Imke te Selle Informatiebijeenkomst over evenementen in Winterswijk 26 januari 2016.
Gewoon (digitaal) ondernemen met de klant (aan tafel) Uden - 2 juni 2016 Ralph van Dam - Digital Marketing Strategist.
1. 2 “Ik sprak laatst met een voorzitter van een hockeyclub bij ons in de regio, die een prachtig plan had ontwikkeld voor het werven van vrijwilligers.
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Ara & Social Media.... Debriefing Probleemstelling 1.Hoe zou social media effectief ingezet kunnen worden voor ARA als merk? 2.Welke netwerken zijn voor.
LET’s get Social.
Maak je website beter vindbaar!
Campagne-middelen Hoe in te zetten? Yvonne Polman Relatiemanager.
Nieuwe kansen voor oudere werknemers
Contentstrategie voor het web
Sociale media inzetten
Social media Namen: Leigh Cairo & Savannah Esajas Klas: 4FD
‘Boost je Business met LinkedIn’
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Wie is wie? Roze = Ik ben Laura Ophof – Bosch, Marketing- en communicatiemanager NPO Zapp en Zappelin Geel = Ik ben Liesbeth Demmenie – Lergner, Productmanager.
Marktanalyse voor fysiotherapeuten. Marktanalyse voor fysiotherapeuten.
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Klantcontact: toen, nu, straks?
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Art & Design Grafisch vormgeven
Transcript van de presentatie:

De trend Duurzame verandering PRINT 2.0 Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TRENDHET CONCEPTHET BOEKPR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES

De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPT HET BOEKPR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES Delen van kennis Interactie Social Media TED

De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 “Kennis delen is het nieuwe vermenigvuldigen” - Trendwatcher Lieke Lamb HET CONCEPTHET BOEKPR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES

De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEKPR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES Interactief boek Met als doel: Delen van kennis

De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPT Interactie Crossmediaal Persoonlijke touch Best practices PR Gadget HET BOEKPR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES Interactief boek Met als doel: Delen van kennis

De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEK Wisselwerking: Offline Online kanalen  Het boek linkt naar online aanvullende content d.m.v. Layar  De online content linkt naar het boek PR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES

De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEK Layar PR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES

De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEK Layar PR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES

De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEK Van PRINT naar PIXEL PR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES

De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEK  Over het boek  Over Jordie  Co-Auteurs  Preview (Open content)  Meer (Gesloten content)  Reageer (Interactie)  Contact  Bestel  Social Media  Inlog mogelijkheid PR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES

De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEK Gesloten Content Wisselwerking Online Offline Content PR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES

De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEK Forte Solutions krijgt eigen gezicht Meer bereik met gastbloggers Best practices Boek wordt gadget Meer bekendheid binnen en buiten Netwerk PR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES

De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEKPR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES Vormgeving

De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEK  Kleurkeuze  Stijlelementen  Cover  Vernieuwend PR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES Vormgeving

De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEK Visitekaartje met Layar PR MARKETING Stuur de juiste content naar de juiste persoon 3 verschillende visitekaartjes Verspreid op beurzen, seminars, binnen je netwerk. CONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES

De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEK En verder... PR MARKETING Persberichten uitsturen naar relevante pers Interviews geven over het boek Het boek promoten op beurzen en seminars Samenwerkingen opzetten met relevante Bloggers en journalisten CONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES

De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEK Sturen van content PR MARKETING Open ContentAfgesloten Content Verspreiden via  Visitekaartjes  Facebook  Twitter  Website  Seminar Verspreiden via  Boek  Inloggen op site CONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES

De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEK Content verspreiden PR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES

De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEKPR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES In het aankoopbedrag van het boek moeten de volgende kosten gedekt zijn  Productie kosten  Arbeid  Layar  Winstmarge Het boek kost €X,- waarvoor de gebruiker het boek en de gesloten content ontvangt. Kosten

De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEKPR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES Forte Solutions  Nieuwswaarde Gratis Publiciteit Meer bereik Meer opdrachten  Groter Database binnen Facilitair Management & Inkoop  Nieuwe Content voor het boek & nieuwe gastbloggers Uitgeverij Weka  Winstmarge van het boek.  Nieuwe vorm van boeken uitgeven  Nieuwswaarde Gratis Publiciteit Meer bereik Nieuwe klanten  Profiteren Database binnen Facilitair Management & Inkoop Wat krijg je er voor terug

De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEK Het Succes PR MARKETINGCONTENTWELKOM Informatie wordt gedeeld Gemakkelijk te verspreiden Bevat nieuwswaarde voor pers Forte Solutions krijgt een (nieuw) verhaal Mooi PR gadget PR op lange termijn VERDIENMODELHET SUCCES