De trend Duurzame verandering PRINT 2.0 Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TRENDHET CONCEPTHET BOEKPR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES
De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPT HET BOEKPR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES Delen van kennis Interactie Social Media TED
De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 “Kennis delen is het nieuwe vermenigvuldigen” - Trendwatcher Lieke Lamb HET CONCEPTHET BOEKPR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES
De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEKPR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES Interactief boek Met als doel: Delen van kennis
De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPT Interactie Crossmediaal Persoonlijke touch Best practices PR Gadget HET BOEKPR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES Interactief boek Met als doel: Delen van kennis
De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEK Wisselwerking: Offline Online kanalen Het boek linkt naar online aanvullende content d.m.v. Layar De online content linkt naar het boek PR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES
De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEK Layar PR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES
De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEK Layar PR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES
De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEK Van PRINT naar PIXEL PR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES
De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEK Over het boek Over Jordie Co-Auteurs Preview (Open content) Meer (Gesloten content) Reageer (Interactie) Contact Bestel Social Media Inlog mogelijkheid PR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES
De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEK Gesloten Content Wisselwerking Online Offline Content PR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES
De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEK Forte Solutions krijgt eigen gezicht Meer bereik met gastbloggers Best practices Boek wordt gadget Meer bekendheid binnen en buiten Netwerk PR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES
De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEKPR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES Vormgeving
De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEK Kleurkeuze Stijlelementen Cover Vernieuwend PR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES Vormgeving
De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEK Visitekaartje met Layar PR MARKETING Stuur de juiste content naar de juiste persoon 3 verschillende visitekaartjes Verspreid op beurzen, seminars, binnen je netwerk. CONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES
De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEK En verder... PR MARKETING Persberichten uitsturen naar relevante pers Interviews geven over het boek Het boek promoten op beurzen en seminars Samenwerkingen opzetten met relevante Bloggers en journalisten CONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES
De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEK Sturen van content PR MARKETING Open ContentAfgesloten Content Verspreiden via Visitekaartjes Facebook Twitter Website Seminar Verspreiden via Boek Inloggen op site CONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES
De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEK Content verspreiden PR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES
De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEKPR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES In het aankoopbedrag van het boek moeten de volgende kosten gedekt zijn Productie kosten Arbeid Layar Winstmarge Het boek kost €X,- waarvoor de gebruiker het boek en de gesloten content ontvangt. Kosten
De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEKPR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES Forte Solutions Nieuwswaarde Gratis Publiciteit Meer bereik Meer opdrachten Groter Database binnen Facilitair Management & Inkoop Nieuwe Content voor het boek & nieuwe gastbloggers Uitgeverij Weka Winstmarge van het boek. Nieuwe vorm van boeken uitgeven Nieuwswaarde Gratis Publiciteit Meer bereik Nieuwe klanten Profiteren Database binnen Facilitair Management & Inkoop Wat krijg je er voor terug
De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEK Het Succes PR MARKETINGCONTENTWELKOM Informatie wordt gedeeld Gemakkelijk te verspreiden Bevat nieuwswaarde voor pers Forte Solutions krijgt een (nieuw) verhaal Mooi PR gadget PR op lange termijn VERDIENMODELHET SUCCES