Klantbeeld en open source (een idee voor G4) 5 februari 2010 Rotterdam.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Kwaliteit door Informatie
Advertisements

Stagemarkt en Bron Ellen Bominaar 25 september 2009.
• Onderzoek uitgevoerd in opdracht van Erasmus Universiteit en Berenschot B.V. in het eerste kwartaal van • Commissie Jorritsma creëert de visie.
Normaliseren Inleiding.
Persconferentie Dinsdag MLOZ, Brussel
Zaakgericht Werken.
Presentatie commissie bestuur en werk van 22 mei Stand van zaken vormen klantcontactcentrum.
De Utrechtse Servicenormen
Huisartsenpopulatie in Gent Geen leden in - Zwijnaarde - St.-Denijs-Westrem en Afsnee -St-Kruis-Winkel, Mendonck en Desteldonck Gegegevens via Orde.
Zaaktypecatalogus Kwaliteit en Vraaggericht.
Klantgericht werken, Kanalen in balans
E-Government Architectuur Dordrecht Eén loket voor burgers
Lean Procesanalyse Bijzonder Comité Sociale Dienst
Presentatie gemeente Veere Rob van der Zwaag
BRON en BPV Ad Geluk 15 mei 2009.
Slotsymposium Benchmarking Publiekszaken 20 november 2008
Benchmark september 2006 Michal Kleinhans Christel Koman
E-Team 2003 E-Government Dordrecht Mark Voogd, programma-manager e-government Corné Dekker, informatie-architect e-government Information Retrieval Day.
Web Intake Systeem een uniek gemeentelijk project.
Werken met een adressenbestand in Word 2010 wo
Multichannel Management Visie Werkpleinen
1 informatiemodel BBO deelname en herkomst. 2 informatiemodel BBO BBO bronnen alle tellingen op vestigingsniveau aantal inschrijvingen op teldatum vanaf.
Overdracht Patiënt (v 1.0)
KZ: Platform / Incentives / Rapportage
Mijn Trajectboekje Een handige hulp?.
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven november Doelen Programma Dienstverlening aansluiten wensen en behoeften klant voldoen aan wettelijke eisen denken.
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven Juni Programma Welkomstwoord Dennis Vork (Afdelingsmanager Publiek & Dienstverlening) ‘De.
Presentatie CabFaB Open podium 16 maart Bedrijven praten weliswaar steeds vaker over klantgericht werken, de praktische invulling is nog altijd.
Presentatie Woonservicepunt (WSP)
Medewerkers portal/ KCC4all t. o. v
Technische Architectuur
KCC4ALL.
Enterprise Document Management Fase
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
Winstpakkers en vraagbundeling
“De week van de ontdekking”
Welkom bij digiDUIF! Jouw school heeft gekozen om gebruik te maken van digiDUIF. Deze korte animatie helpt je met het aanmaken van jouw account en het.
One stop shop: KCC Almere
Pagina 1 Organisaties in verschillende vormen. Pagina 2.
Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Welkom in het Better Practices Theater Doe mee aan het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie.
ATAG ETNA Pelgrim Home Products B.V.
Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015 WebToPrint Waar staan we nu?
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Draaitabellen in Excel Rotterdam, 6 december 2011 drs. ing. M.M.A. Scheepers Instituut voor Management Opleidingen.
Vroeger… Vervuiling per jaar stapelt op Hoe past onze ID en leeftijd validatie binnen het e-ID stelsel?
BPV. Even voorstellen BPV- coördinator * voorstelformulier goedkeuren * formulieren verwerken * vragen rondom BPV beantwoorden.
Elektronisch factureren: de volgende stap in online zaken doen Datum 14 september 2006.
Examen schrijven Kan de volgende tekstsoorten bevatten:
Conferentie Digitale Hulpverlening Denny Mouqué en Jeroen van Emde Boas Stichting Korrelatie 19 mei 2010.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Dienstverlening 2010 – Agenda Ontwikkelingen en de opgaven voor (5 beloften aan de burger) De stand van zaken in Dordrecht.
1 11 februari 2008 Informatiebijeenkomst jaarstukken 2007 Presentatie ICT Brede commissie 13 januari 2014.
Vraaggerichte dienstverlening Nuth Wat hebben we gedaan: Ambtelijk op MT-niveau intentie uitgesproken: “we gaan voor de beschreven doelstellingen in de.
Een kwestie van kiezen 1Zaakgericht Werken - een kwestie van kiezen.
Waardeketen van Porter
Digitaal wedstrijdformulier Jongste jeugd Oost Nederland
Thuis in mijn provincie Vlaams-Brabant. Waar woon ik ?
Presentatie Bart Hagenaars, Tim Nieuwdorp Mark van Ostaijen, Bram van Schilt.
Het KCC Regiebord Betere dienstverlening door digitalisering
Klantgerichte publieke dienstverlening in Nederland
Waardeketen van Porter
Webcare en ZGW Dimpact 10 jaar! Frank Bruijninckx 17 november 2016.
Rogier Kleinekoort 8 november 2005
Elektronische kennisgeving van geboorte
Burgerservicenummer (BSN)
Apeldoorn.nl vernieuwd live op 6 februari a.s.
Klantcontact: toen, nu, straks?
Tweede normaalvorm DERDE STAP: afsplitsen van labeltypen die afhankelijk zijn van een ander (niet-sleutel) labeltype Onderzoek in iedere strook of alle.
Dit is de vraag Hier komen allerlei antwoorden!!! antwoord 1
Business case De prestaties van onze (1)_______________________ op het gebied (2)_______________________ voldoet niet aan (3)_______________________. Dit.
Transcript van de presentatie:

Klantbeeld en open source (een idee voor G4) 5 februari 2010 Rotterdam

Gegevens magazijn zakenmagazijn formulieren Management informatie opbouw Brongegevens VAC Right now Postcode huisnummer Leeftijd Vraag en antwoord Lopende zaken Feedback, nieuwe input GUC BSN Aanmaken klantcontact record ? Welke stadsdelen ? First time fix ? #Recall ? Gemiddelde afhandeltijd ? Aantal contacten per kanaal etc. Telefoon nummers PDC Presentatielaag naar KCC medewerker BSN

Gegevens magazijn Zakenmagazijn formulieren Management informatie opbouw Brongegevens VAC Right now Postcode huisnummer Leeftijd Vraag en antwoord Lopende zaken Feedback, nieuwe input GUC BSN Aanmaken klantcontact record ? Welke stadsdelen ? First time fix ? Recall ? Gemiddelde afhandeltijd Telefoon nummers PDC KCC4all fase 1 Presentatielaag naar KCC medewerker