Stabilisatie versus Innovatie Onderwijscommissie SBHFL
Jeroen Bosch Ziekenhuis Introductie Jean Marc Reinold Jeroen Bosch Ziekenhuis
Waarom voor mij de onderwijscommissie? Ontwikkelingen binnen de eigen hartfunctie afdeling Inbedding van de hartfunctie opleiding eigen afdeling
De onderwijscommissie Vakinhoud deskundige Project coördinator LOI Docent Deltion College SBHFL
Vakinhoudelijke leden De commissieleden hebben ieder hun eigen achtergrond 4 uitstroom-richtingen te weten, cardio-implantaten, echocardiografie, hartkatheterisatie of Holteranalyse De eerste 2 leerjaren van de opleiding hartfunctie laborant
Doelstelling onderwijscommissie Het bewaken van de inhoudelijke aspecten van de opleiding (o.a. de lesstof) verantwoordelijk voor de bewaking van de samenhang en samenstelling hartfunctie opleiding (advisering LOI en bestuur SBHFL)
Stabilisatie Completeren lesmateriaal (hartkatheterisatie) Daarnaast zorg dragen voor het aanvullen leden onderwijscommissie Start herziening (eerste / tweede leerjaar) Praktijk opleiding boeken (POB’s)
1. Completeren lesmateriaal HK De uitstroomvariant hartkatheterisatie was nog niet voldoende uitgewerkt en werd als eerste opgepakt Praktijk opleiding boek (POB) Praktijkexamen hartkatheterisatie boek
2. Aanvullen onderwijscommissie Volwaardige onderwijscommissie Cardio – implantaten
3. Start herziening Eerste / tweede leerjaar POB’s
4. POB’s POB’s eerste en tweede leerjaar, leidraad voor de herziening uitstroom varianten Koppeling Theorie / praktijk Afronding dit voorjaar
Innovatie Toevoegen opdracht kwaliteit Praktijkexamens alle uitstroomvarianten in een ander ziekenhuis Lesdagen derde leerjaar
Praktijkopdracht kwaliteit
Praktijkexamens
Lesdagen derde leerjaar
Bedankt voor de aandacht