DE WERELD IS STRAKS VAN ONS!!! AAN HET EINDE VAN DE WORKSHOP: Weet jij wat typerend is voor de generatie Z. Weet jij wat de generatie Z wil. Weet jij.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Workshop 2: Innovatieve trends Deel A.
Advertisements

Onze kernwaarden.
Leergierig enthousiast nieuwsgierig. een voorproefje van jouw toekomst? leergierig enthousiast nieuwsgierigeen voorproefje van jouw toekomst?
PROFIELWERKSTUK Hoe kunnen wij je helpen?.
Chauffeursopleiding via Start People: Investeren in je toekomst
Voorbij & Do Met enkele foto’s van Giovanni.
Workshop2. Binden door te boeien Workshop over vrijheid in leren en onderwijs Oliva Peeters.
Workshop De veranderende rol van de docent Visser ‘t hooft Lyceum (VHL) Kandinsky College (KC)
Workshop Social Media Laat jij jouw bedrijf op z’n kop zetten door Social Media ?
· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · l e r e n · d o o r · d o e n · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · De structuur van LINK2 Domein Thema’s Boxen.
Havo 5 Economie De Nederlandse Economie H4 “Het Handelsspel”
Workshop OGW in de klas..
HET CURRICULUM VITAE = VISTEKAARTJE NUMMER 2
WERELDCAFÉS. WAT ROEPT DIT THEMA BIJ JOU OP? WAT MAAKT HET SPANNEND, LEUK/NIET LEUK, BOEIEND OF UITDAGEND? Wereldcafé 1e ronde.
Welkom!.
Mensen van naam. Naam maken God wil naam maken in je leven.
Introductie van Duurzaamheid in HBO onderwijs Visie vanuit bedrijfsleven Drs. J.A. van der Schroeff Directeur Kennis en Kwaliteit Grontmij NV BZW werkgroep.
Geloven, waarom zou je? Mijn leven zit zo al best vol!
Welkom.
De succesvolle ondernemer Het juiste personeel
Werken in de zorg KICZ bijeenkomst 11 november 2010.
DE SOLLICITATIEBRIEF = VISTEKAARTJE NUMMER 1
Voor Aranka... Van Aart.
Als sterren aan de hemel staan
Duurzaamheid van projectresultaten Michiel van Geloven, januari 2008.
Introles: Wie ben ik en jullie? 15
Introles: Wie ben ik en jullie? 15 Wat is myl 20 Introductievragen 15
De dag van het solliciteren - introductie
De dag van het solliciteren Blok 1
Voortplanting! Specialisatie Grote huisdieren Les 1: fokken.
Maatjesproject Een maatje uit het bedrijfsleven, coachingstraject voor leerlingen uit het Praktijkonderwijs.
Page 1 Workshop thema 4 21 mei 2013 Hanneke Koopmans.
Eerstejaarsproblemen
VOORBEREIDING LERENDE ORGANISATIE
Wat leer je? Je leert dat heel veel actuele onderwerpen ook iets met wetenschap en techniek te maken hebben. Je denkt na over wat wetenschap en techniek.
Skillzz Handleiding voor mentor Powered by. Waarom Skillzz? Jouw school vindt het belangrijk dat: Jullie als klasgenoten nog beter met elkaar omgaan Dat.
Spreekwoorden, de digitale fotocamera en PowerPoint
Ongevraagde post Voorkom ongevraagde post met een zogeheten ‘Nee, Nee’ sticker Via zijn alle denkbare ‘Nee, Nee’ stickers te bestellen.
Welkom. Muziek en zangtalenten Meer dan 300 vrienden op facebook, maar hoe goed kennen die jou eigenlijk als je alleen maar de leuke dingen op facebook.
Echt in contact treden met de student André Baars, Onderwijspsycholoog (
1)Wat is de duurzaamheidsdiscussie? 2)Kloppen de aannames achter deze discussie? 3)Wat betekent dat voor ons denken (en doen)? Bekijk de dia’s later op.
Een bedrijf besluit om het bestuur te veranderen en kiest een nieuwe directeur-generaal. Hij is vastbeloten om veranderingen door te voeren die de onderneming.
Wat zijn volgens jou de meest in het oog springende innovaties die van invloed kunnen zijn op opleiden en een leven lang leren ? Welke bedreigingen en.
LOB Motieven Wat wil ik?.
Internet Legacy woensdag 9 december Internet Legacy Wat wordt bedoeld met Internet Legacy? Informatie over jou op internet Aanmeldingen op sociale.
Opdrachten en eindopdracht
Ondernemerschap Ondernemen moet je doen. Nieuwe lesopzet  1 e uur bezig met de reader  2 e uur bezig met een andere opdracht  Iedereen heeft werkboek.
Waarom? Je hebt de afgelopen lessen je interesses, vaardigheden en persoonlijkheid in kaart gebracht. Waar dat samenkomt, daar ligt je passie. Dat.
Erfgoed connectie Utrecht Verjonging vrijwilligers.
Profilering Design MBO. “Ik ben op aarde om een omgeving vol liefde te creëren, met passie te leven en mijn meest opwindende dromen waar te maken”
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
Syntens als duurzame verbinder in de bouw Workshop MVO Kies je MVO kleur Hans Lievense.
Alles draait om jou ! Startconferentie G32 12 juni 2014 Een sluitende keten van leren, werken en ondernemen.
Workshop verkiezing student-ondernemer 2014 maart/april 2014 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel
MHCU Opzet trainingsplan. MHCU Visie Doelstellingen  Alle teams moeten met een zo hoog mogelijke intensiteit, hockeytechnieken en tactieken aangeleerd.
Taalakkoord: Zet in op Taal!. Teksten begrijpen Hoeveel van een tekst moet je begrijpen om de inhoud te snappen? A. 70% B. 90% C. 100% Bron:
Opdracht voor Orienterende stage EA2X0
LOB 13. Goede en slechte ervaringen
LOB Waar ben je trots op?.
Landelijke netwerkmiddag Platform vmbo Dienstverlening en Producten Nijkerk, 2 juni 2015 WELKOM.
Blok 8 les 3 SWJ Grote keersommen Rekenrijk.
Dwaande met je bedrijf Ondernemersvaardigheden
Blok 4 Het milieu en ik Deelvraag:
“Uw werkplek wordt uw merkplek” Inclusief ondernemen komt uit de kast
Havo op de Passie Sneak Peek 21 november 2018
De treinrails in je lichaam
Laatste les van Mr. Spakman
dood, eeuwig leven en toekomst
Workshop Hybride Techniekopleiders
Opdracht 2 bij EX16/20: Ondersteuningsplan vaststellen en onderbouwen
Transcript van de presentatie:

DE WERELD IS STRAKS VAN ONS!!!

AAN HET EINDE VAN DE WORKSHOP: Weet jij wat typerend is voor de generatie Z. Weet jij wat de generatie Z wil. Weet jij hoe je de generatie Z kan binden aan jou of jouw bedrijf.

DE OPDRACHTEN 1.Puzzel: Typisch generatie… 2.Zoekopdracht: Wat wil Generatie Z 3.Discussie: Hoe kan je als persoon / docent generatie Z binden?

1 Blok NOOIT de toegang tot, maar zet ze in & monitor

2 niet alleen op generatie Z, maar bind ook Y, X & de babyboomers

3 Investeer in smartphones, Tablets etc.

4 Maak je klaar voor de toekomst: hybride arbeidsrelaties

5 ONDERNEEM maatschappelijk verantwoord

6 Verminder of verwijder de hiërarchie en begeleid generatie Z

7 Investeer in de onderlinge werkrelaties

8 Communiceer regelmatig en kraakhelder

EINDE. Succes met de nieuwe generatie!