De Juryhandleiding De Juryhandleiding. Het concept  In de drumcorpsstyle gebaseerd op het Wat en Hoe  In showbandstyle:  GE – wat en hoe  Rest - uitvoering.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Dierproeven en proefdieren in Nederland
Advertisements

Dierproeven. Leg dat maar eens uit!
Nut en noodzaak van evaluatieonderzoek
2) Toelichting ABM Waarom gebruiken ? Wat is het ? Wanneer komt het ?
College 4 Methodisch Ontwerpen Duaal;
De normering van de examens in vogelvlucht
Gekoesterde kwetsbaarheid als professionele deugd
“Ontwerp een eigen school” Leerarrangement KC Macht en Regels
Instructional rounds •Vorm van community of learners •Gebaseerd op de netwerken zoals die bij medici worden onderhouden •Richt zich op de kern.
Deelnemers werkgroep Gemeenten die de “of” vraag zijn gepasseerd
Provocatief te werk in een assertiviteitstraining.
“Jongens, vandaag krijgen we les van een professional!” Wetenschappelijk onderzoek op een middelbare school Amber Walraven.
Abstracte kunst & Onderwijs anders leren kijken - anders leren denken
VORMINGSPROGRAMMA MOBIELE TEAMS  Perspectief teams/projecten Sept – nov 2012 THEMATISCHE GROEPSMEETING INTRODUCTIE SESSIES Minstens 3 stages in een buitenlandse.
Termen Sterke waardering= persoonlijke keuzes die iemand maakt en die zijn andere waardering richting geven (maatstaf) blz40 Hyperwaarde= cultureel bepaalde.
Online Marketing voor het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
Opdracht: SV hfst 6 Handb. Taalgericht Onderwijs (e1). Nico Interview op school (e2). Herman 5 leden, 2 opdrachten zelf bedacht: SV taalbeleidsplan van.
Onlosmakelijk met elkaar verweven?.  ARHO  Europese ministers.
Zorg voor innoveren Symposium eHealth, implementeren met effect!
Hoe kan Jaap Klaver IN/FO-Systeem® U helpen?. Jaap Klaver IN/FO-Systeem ® Voor: ONDERZOEK ONDERZOEK ORGANISATIEADVIES ORGANISATIEADVIES.
Opdracht: SV hfst 6 Handb. Taalgericht Onderwijs (e1)
Belangrijke onderzoeksgegevens uit het DUO-onderzoek van VNCI/RGC Jan Apotheker and Gerard van Koten Stuurgroep Nieuwe Scheikunde RGC;17.
Medmec04 week 5 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen.
Vormologie Beoordelingscriteria? Hoe lever ik mijn werk in?
Sell it Patrick Kersten - Kostas Skenterlis - Sophie van der Sijp.
 Project Playable  Opdracht: 2 smaken  Uitvoering  Vragen?
Hilde Bellaard van Krachtig Werk
Al doende leren training docenten
Effecten van de Gezonde wijk - Kosten en baten in beeld -
Doel van deze presentatie!
Public design – Concept 1 Pascal Burggraaf Pim Donkerlo Joris van Laernhoven Binnenhofje.
Informatieavond 19 april 2010
WELKOM WELKOM Nationaal Congres Nationaal Congres Show & Mars november 2005 Mercure hotel Nieuwegein.
De Technische Commissie Mars – Podium De Technische Commissie Mars – Podium De cijfermatrix: transparantie.
Agility – What’s in it for Finance Strategic Management Centre Round Table Finance Transformation Day Prof. dr. F.A. Roozen Amsterdam, 9 december 2009.
Prestatiemeten Herald Immink 24 juni Prestatiemeten Herald Immink 24 juni 2014.
Use-cases CB-NL Ervaringen van aannemers. Case 1 – toewijzen concepten Case 2 – uitwisselen informatie Inhoud.
Inhoud workshop Wat is de bedoeling van het V2- assessment?
Begeleiden Informatiseringsprocessen
Interne coaches Vlaamse overheid
Procedurele adviesmodellen en het effect op de ontwikkeling van ‘self-assessment’ en taakselectie vaardigheden en domein- specifieke vaardigheden Bettine.
Golf Basisbegrippen & Uitleg
Resultaten Accreditatie t/m najaar 2014
EXAMENVRAGEN MAKEN programma Kwaliteitseisen CSPE 2010 Tips
Workshop Meten – 2 Training voor de kennisbasistoets rekenen-wiskunde Onderdeel Meten, deel2: samengestelde grootheden en varia.
Workshop Meten – 1 Training voor de kennisbasistoets rekenen-wiskunde Onderdeel Meten, deel1: oppervlakte en inhoud.
Ruimte voor begeleide onderwijstijd (bot) is beperkt. Te weinig keuzedelen die herkenbaar en uitvoerbaar zijn in de praktijk. Lage bereidheid van bedrijven.
ARRIVA.NL Pilot Touch&Travel Arriva Nederland Bas van Weele | 26 september 2014.
EMVI Gunnen op waarde Maurice Wielink (CROW) Ruben Spek (gemeente Medemblik) 20 februari 2014.
ICC Module Muziek op School Bijeenkomst 1 Datum Naam trainer / instelling.
Week 5 te doen: Bespreken Hst 4. Bespreken artikel ‘Norm Referenced Achievement Tests Vragen stellen (maken) over ‘Anders Evalueren’ Huiswerk.
Visie – didactische invalshoeken Elly Quanten 21 maart 2012.
Psychomotorische taxonomie
TopOndernemers op de Springplank
Stappenplan film project-4H/V
Onderzoek naar Leren en Bewegen
WAT IS HET MAATSCHAPPELIJK MIDDENVELD 1
Effectief innoveren = duurzaam vernieuwen
Pastoor Bauwenslaan definitief ontwerp
Prijsvraag digitale economie informatiesessie 19 oktober
In een tijd waarin voedselschandalen een gevolg zijn van onze voedselketen. Waarin de boer geen contact meer heeft met zijn consumenten en diezelfde consument.
Standaardsitevereniging.nl Maikel Bauer.
Monitoren Kwaliteit van opleiden
“Uitleg analysemodel”
Ipse Idee is ok Rene Albert Blok Oscar van Lingen
Producten van TU Delft, SEC
A Pallette of Actionable Knowledge (Pack-model)
Scheikunde 1.5. Stoffen om ons heen (microniveau)
EXPERIMENT SHEET A/B TEST
« Noodzaak is de moeder van de uitvindingen»
Transcript van de presentatie:

De Juryhandleiding De Juryhandleiding

Het concept  In de drumcorpsstyle gebaseerd op het Wat en Hoe  In showbandstyle:  GE – wat en hoe  Rest - uitvoering  Score o.b.v. Criteria-Referenced Systeem  Rank en Rate principe

Het “WAT”  Beoordeling van de inhoud  Training, ingredienten voor effect, creativiteit, artisticiteit, moeilijkheidsgraad, inhoud van het ontwerp, continuiteit….  Waardering voor de instruktie en ontwerpers

Het “HOE”  Beoordeling van uitvoering  uitstraling, professionaliteit, hersteltijd, uniformiteit, interpretatie door de uitvoerenden…  Waardering voor de leden

Wat & Hoe Er zit altijd een verhouding in de score van het Wat en Hoe >> >Er is geen expliciete score voor de Moeilijkheidsgraad<< De uitvoering is het belangrijkste...

Criteria Referenced- Systeem  Score op basis van boxindeling of zgn Cijfermatrix  Iedere box geeft bepaalde kwaliteit aan van het ontwerp/training of uitvoering  Heldere score opbouw

Criteria-Referenced Systeem - 2  Impressie  indeling in box  Analyse  Onder/midden/bovenkant van de box  Vergelijking  Geven van score in verhouding tot de anderen in die box (marge)

Rank & Rate principe plaats de beste unit op nummer 1 en iedere volgende op het desbetreffende onderdeel of subonderdeel  Rank: plaats de beste unit op nummer 1 en iedere volgende op het desbetreffende onderdeel of subonderdeel  Rate: geef de deelnemer een score en marge die precies aangeeft waar de unit staat ten opzichte van het onderdeel en de andere units  CRS

De onderdelen Dus altijd Wat en Hoe in drumcorpsstyle en GE - showbandstyle Twee scores: Wat en Hoe

Cijfermatrix  <60Zeer slecht niveau  60-69Slecht niveau  70-79Matig niveau  80-84Voldoende niveau  85-89Ruim voldoende niveau  90-94Goed niveau  Bijzonder niveau, nagenoeg perfect

Boxindeling alle captions Drumcorpsstyle Van 0 tot 100

Nog even dit….  Puntenaantallen in de showbandstyle mogen/kunnen NIET vergeleken worden met die van de drumcorpsstyle!!!