EMEG Presentatie. Zeer komische serie over een onzeker puberend meisje genaamd AWKWARD.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Afbeelding: Vorstendom (Rijnland-Palts)
Advertisements

Communicatie en draagvlak
Flevokans II Presentatie deelproject Scholing Anja Veelenturf
De wereld draait door Uitzending De wereld draait Door.
Project Webontwikkeling IWT-TV Groep 5. Inhoud  Overlopen van de fasen  Live Demo  Vragen?
Lisette Vlassak, CO1C. Strenghts • Duidelijke indeling.
Het Horizon College en R.O.C. van Amsterdam heten u van harte welkom
Social media als kwaliteitsinstrument voor de eerstelijn: ‘Verbeterjezorg’ November 2012 Olof-Jan Smits Voorzitter Stichting XS2CARE.
Een beknopte SWOT S = Strengt W= Weakness O= Oppurtunities T= Threats.
SWOT-ANALYSE SEIZOEN 1 The Big Bang Theory
Wat is de Succesfactor van ‘Entourage’?. De Hoofdpersonen ‘Vincent Chase’: Hoofdpersoon, acteur, relaxt persoon, maakt zich nergens druk om en is heel.
Van social media naar social CRM Social media audit Strategie Implementatie Plan.
Stap 1. Waarom een marketingplan?
Into the jungle Zaterdag 18 mei 2013 Gallerie Café CHV-Noordkade Veghel 19:30 – 00:30.
Audiovisueel Europa: de vele gezichten van Europeanisering Hedwig de Smaele
Door Nik Van Looy & Pieter Jan Proost
hoorcollege project, week 6 hein bijvoet & theo ploeg
Media en creativiteit module 2 Identiteit
Nieuw relatiemanagement, SCRM
Social Media Audit.
Nieuw relatiemanagement / scrm
Stefaan De Ruyck. POSITiONERING Historisch overzicht vanaf ’98, fusie BMCie/KNS tot op heden.
Verleden, heden en toekomst
De Toekomst Marketing.
Organisatieontwikkeling NPO (1)
Als woorden....
SLC periode 2 Week 1 Evaluatie
BRIDGET JONES The edge of reason Kijk een film (dvd/bluray) met het commentaar van de regisseur en ga opzoek naar de succesfactor.
Solliciteren Keuze van de personeelsadvertentie
Kijk een week lang het NOS Journaal. Strengths NOS journaal vertelt je al het actuele nieuws. NOS herhaalt uitzendingen meerdere malen per dag. Het NOS.
Projectwijzer 3 H1 Accountmanagement en CRM Middenkader Engineering.
3voor12.nl.
Detailhandelsmarketing
Taak 2 Nieuw relatiemanagement
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 5 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
CRM H1 Accountmanagement en CRM Commercieel medewerker.
Neer landt, Op waarts! Ingrid Römer, Farah Klinkers, Pieter Cuppen, Bas Michielsen.
Van ICT-tool naar ICT-leerlijn.  : invoering leergebied overschrijdende eindtermen  : ICT-tool in onze SG met jaarlijkse ‘check-up’
Natural mineral water.
We hebben de tools en de kennis! En nu naar een hogere effectiviteit en didactisch verantwoorde inzet! AudioVisueel Centrum | ICT Services.
Cross Media. Opdracht 40 min In 2, of 3 groepen bij elkaar Flipover, stiften, post it’s Blauw positief, rose negatief Presentatie per groep aan andere.
Is de varkenshouderij gebaat bij TTIP? Door: Ingrid Jansen (voorzitter NVV)
EMEG-Lijst opdracht Maak een SWOT-analyse & geef daarbij advies
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 5. Social Media II.
Het project. Vandaag Tussenstand projecten Hoofdstuk 3 Projectvoorstel SWOT begin.
Hoofdstuk 3 Specifieke groepen Jongens meisjes. Girl power Meisje gelijkwaardig aan jongen Feministische revolutie: man de baas, vrouw indirecte invloed.
Het afdrukken van documenten is niet een moeilijke taak, zoals iedereen een printopdracht kan geven op hun thuis-pc aangesloten met een printer, maar.
Marketing, Marktonderzoek & Marketing Onderzoek Door Maarten Hageman Tourism Inspiration & Marketing Inspiration.
| pagina 1/x | Afdeling Communicatie De postinitiële scholingsmarkt SER-ontwerpadvies in hoofdlijnen, maart 2012.
Pilootproject chronische zorg sel amberes 24/3/2016 Voorstel stuurgroep LMN-Antwerpen Berchem.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Agenda avond Welkom Inleiding avond Presentaties Jeugd en Jongeren Aan de slag in groepen! (analyseren huidige situatie en toekomst) Pauze (± 21.00) Bepalen.
Cliënt en Mediawijsheid Les 5 Mensen met een (lichte) verstandelijke beperking.
Les 5 gamen CLIËNT EN MEDIA WIJSHEID//. Wie gamet er regelmatig? Ken je mensen die verslaafd zijn aan gamen? Wat zijn de gevolgen van game verslaving?
Ara & Social Media.... Debriefing Probleemstelling 1.Hoe zou social media effectief ingezet kunnen worden voor ARA als merk? 2.Welke netwerken zijn voor.
Contentplan sociale media #GR18 Voorbeeld
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
Alcohol Door: Kirsten de Wit 2VC.
Direct 2. Marketing 1.0, 2.0 en /07/2018 Direct 2. Marketing 1.0, 2.0 en 3.0.
Les 5: Het marketingplan
Kwetsbare ouderen in Emmeloord
Havo 4 Lesbrief Vervoer.
H2 Soorten media.
teksten Een tekst vormt een samenhangend geheel
Bob D’hondt, Laura Van Endert & Alessandro Royens
Marktonderzoek Marktonderzoek.
Wat doet media? Hoe wordt media gebruikt?
MovingFuture Femke Schot, Thomas van Breemen-Schneider, Sanne Wolters, Sam Gilling & Eva Verduin.
Hoofdstuk 3 Waarom ondernemen?
1.2 massamedia en internet
Transcript van de presentatie:

EMEG Presentatie

Zeer komische serie over een onzeker puberend meisje genaamd AWKWARD

SWOT

 In de serie zijn de humor en mogelijke gebeurtenissen van het heden verwerkt  Met als gevolg dat de serie zeer herkenbaar is voor de doelgroep als in jongeren uit deze generatie. Niet alleen door de humor maar ook doordat veel tienermeisjes onzeker zijn.  De naam van de serie ‘Awkward’ geeft precies weer wat in de gehele serie centraal staat.  Het is goed dat aspecten als social media en internet veel in de serie zijn verwerkt, dit is herkenbaar voor de doelgroep STRENGTHS

Waren moeilijk te vinden Het is een Amerikaanse serie waardoor Amerikaanse jongeren eerder worden aangesproken dan Europese jongeren en/of jongeren uit andere werelddelen. De serie is soms wat langdradig, dit is echter subjectief. WEAKNESSES

De makers van de serie zouden zich meer kunnen gaan richten op Europese jongerne De technologische ontwikkelingen als second screening. Zo zou er bijvoorbeeld een applicatie kunnen worden gekoppeld aan de serie Als volgende stap zou er film van de serie kunnen uitkomen OPPORTUNITIES

 Series als Awkward zijn veelvuldig in opkomst waardoor de concurrentie groter wordt en de kwaliteit steeds beter moet zijn om nog kijkers te trekken. THREATS