Advance Hans de Ligt. Agenda 1. Even voorstellen 2. Onze visie 3. Volgens Mama 4. Volgens Mama en de mama’s 5. Volgens Mama en de partners 6. Learnings.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Communicatie doelstellingen
Advertisements

Bereik de prospecten die uw mailing willen !. July Agendapunten Update Resultaten van de test-mailing 2005 Voorstelling van de nieuwe mailing.
Enquête bij de leden van Fietsersbond Halle Resultaten.
Praten met kinderen over de wereld !
Lindenhout gaat 2.0, jij ook?
ManagementStart.nl Het begin van zakelijk succes..
Naar een Benchmark Omgevingsvergunning
NEDERLANDS WOORD BEELD IN & IN Klik met de muis
Uitgaven aan zorg per financieringsbron / /Hoofdstuk 2 Zorg in perspectief /pagina 1.
Totaljobs.nl Olivier van Duijn. Totaljobs Group Snelste groei • 5 miljoen bezoeken van 3.2m kandidaten per maand • Iedere 2 seconden een sollicitatie.
Meer dan Voetbal 17 november 2010 VSG Zuid De maatschappelijke rol van voetbal.
Ronde 1: aan het werk gaan.
© BeSite B.V www.besite.nl Feit: In 2007 is 58% van de organisaties goed vindbaar op internet, terwijl in 2006 slechts 32% goed vindbaar.
Marc de Roos Amersfoort 29 november 2007 ID-game een ervaring in samenspel.
Ethiek There are other ways to tell you wrong from right.
Stefan Kolgen – C.H.I.P.S. vzw 1. “ Web 2.0 is the business revolution in the computer industry caused by the move to the internet as platform, and an.
Agenda uur:Visie PMGG uur:Klantonderzoek uur:Terugblik monitoring overtredingen uur:Pauze uur:Ontwikkelingen uur:Handhaving.
Avenir Telecom is de specialist in telecom distibutie.
Nieuwsbrief De tijd van je leven! Aanwezigheid meester Hans: Agenda:
Samen werken aan een gezonde regio!
Informatieavond OBS De Werkschuit
Past Simple Onvoltooid verleden tijd Regelmatige werkwoorden:
Cultuur & Toerisme De kracht van verbinding Jos Vranken Algemeen directeur Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen.
Rendement uit online.. Link naar nieuwe profibus website, staat nog niet echt live.
Webpromotie & SEO copywriting. Zoekmachines Slechts één zoekmachine van belang: Google Marktaandeel Google in het de westerse wereld:
Alumnibeleid en alumnivereniging
Leerlingenraad Wat ging er aan vooraf.
WORKSHOP MARKETING VOOR STARTERS. Agenda: 1………………………………………. 2………………………………………. 3………………………………………. 4………………………………………. 1. WIE IS FREEK? 2. DE BASIS VAN JE.
"Als ogen spreken" Introductie. Wie is Jezus voor jou? En daarbij de vraag: Wie ben ik, jij?
Meedoen met de Monitor de Bibliotheek op school 2014/2015
Welkom op onze informatieavond !
Mentoren JobRotary : Guus Hoefsloot, Jan Manders en Anne Broekema
Deltion College Engels B1 En Gesprekken voeren[Edu/003] thema: I hate my nose… can-do : kan persoonlijke standpunten, commentaar en meningen geven over.
Nieuwe gezinnen scheidingen en de vorming van stiefgezinnen
English Class 2G 1st of December 2010 It’s nice to be important, but it’s more important to be nice.
&. Over Nutricia Meer dan 100 jaar ervaring actief op het gebied van baby- en kindervoeding Nutricia heeft als doel om bij te dragen aan aan een gezonde.
Microkredieten voor vrouwen en mannen in zuidwest Kenia.
Nieuwsbrief 7 december 2012 Agenda: 11 december: groep 7 en 7/8 excursie havenmuseum 14 december: kerst creamiddag 19 december: kerstviering vanaf
Deltion College Engels B1 Schrijven [Edu/005] thema: The Weakest Link or Weekend Millionaire… can-do : kan in brieven of s feitelijke zaken beschrijven.
Deltion College Engels B1 Spreken [Edu/001] thema: song texts can-do : kan een onderwerp dat mij interesseert op een redelijk vlotte manier beschrijven.
Van eenmalige bezoeker naar structurele donateur Hans Broodman en Balt Leenman Congres Podiumkunsten, Dordrecht dinsdag 19 mei 2015.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
Interactieve Mantelzorgkamer Share&Care
LES 3. glusyndicates.nl Serious games Applied games ”a mental contest, played with a computer in accordance with specific rules that uses entertainment.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Het belang van voorlezen
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
Een verbinding van….. Stand van zaken….. -Betrokken bij bijna 100 zaken -Succesvol in de samenwerking zorg, politie, justitie : dus multidisciplinair.
Meedoen met de Monitor de Bibliotheek op school Jouw naam.
5 praktische tips voor een betere vindbaarheid van uw bakkerij.
Agenda Wie ben ik? Redkiwi Online marketing In de diepte: SEO.
Great Place To Work ® © Great Place To Work ® Institute Nederland, 2009 VGN voorlichtingsbijeenkomsten 11 november november november 2009.
Janske Mommers & Natasia Trustfull presenteren:. Kinderen merken meer dan je denkt… Jaarlijks groeien in Nederland naar schatting kinderen op in.
SOCIAL MEDIA INZETTEN VOOR HET AANTREKKEN VAN NIEUWE STUDENTEN Het gebruik van de Social Media door 5 en 6 VWOers Marc Zinck Stagno Workshop “Social Media.
Breathfulness Korte test of Breathfulness iets voor jou kan betekenen Breathfulness Academy Vraag 1 – waar zit je adembeweging meestal? Hoog (borst)Laag.
Aanwijzingen voor een bezinning in kleine of grote kring.
Key Process Indicator Sonja de Bruin
Vergelijkend onderzoek naar de rechtspositie van ouders en leerlingen
De patiënt als regisseur van de zorg
Wat is internet? Vandaag gaan we ontdekken wat internet is? Hoe vaak zijn de leerlingen online? Welk apparaat gebruiken ze? Stel ze eens wat vragen en.
Wat is internet? Vandaag gaan we ontdekken wat internet is? Hoe vaak zijn de leerlingen online? Welk apparaat gebruiken ze? Stel ze eens wat vragen en.
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
RÜYA Bijeenkomst 1 Meiden.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Training Critical Friend
Sneak Preview voor CV&V Yvonne de Boer
Een introductie van de nieuwe online plek
Transcript van de presentatie:

Advance Hans de Ligt

Agenda 1. Even voorstellen 2. Onze visie 3. Volgens Mama 4. Volgens Mama en de mama’s 5. Volgens Mama en de partners 6. Learnings 7. Case

Wie is Advance Opgericht in 1995 Onafhankelijk mediabedrijf Advance Concepts Advance Productions Onze platformen: Je Echte LeeftijdMeer voor Minder Stay or GoBooming Business VerjaardagsalarmVolgens Mama GoNoGoQuality Time Deelnemers aan deze platformen; Postbank, Sara Lee, Unilever, Zorgverzekeraar VGZ, De Nederlandse Hartstichting, Monsterboard, Ministerie van VROM, Celebrations, TNT, etc

Advance heeft … …in 2007 een interactieve relatie met 2,5 miljoen mensen, vanuit verschillende invalshoeken.

Onze visie op communicatie

Volgens Mama: Interactief platform gestart in 2005 in opdracht van Zwitsal Een Televisie reeks op SBS6 Een Boek Volgens Mama is een merk; Van, Voor en Door (aanstaande) moeders, die (willen) weten hoe het voelt!

Volgens Mama

hier wonen ze: xxx = Gebieden en Provincies xx = Steden en Regio's

Welke woorden worden gezocht in welke fasen? Keywords algemeen Keywords zwangerschap Keywords baby Top 10 Keywords Zwitsal

Volgens Mama en de mama’s Van het potentieel ca moeders is deelnemer (13,75%) kinderen in Volgens Mama zwangere mama’s Mama’s zijn actief: berichten We zijn in staat gebleken echte interactie te hebben met mama’s moeders helpen moeders daadwerkelijk mama’s initiëren eigen Volgens Mama bijeenkomsten mama’s ingezet als ambassadrice op de 9-maandenbeurs De mama’s vinden concept VM en interactie nuttig blijkt uit inbound

Volgens Mama en de partners Zwitsal & Volgens Mama Productintroducties (Goedemorgen) Testpanel (Buikbalsem) Tell a Friend (geurbuiltjes) Mailings: aankondiging beurzen, producten (Rijke Olie) Beurzen: 9 maandenbeurs, Jonge Gezinnenbeurs BolleBuikenFotoboek Slim zonnen (In het zonnetje)

Learnings, door te voeren optimalisatie: Meer benadrukken van het clubgevoel Bij kennismaking met Volgens Mama mensen tot een grens al laten beleven wat Volgens Mama is en voor hen kan zijn. De actualiteit op volgens mama verbeteren en zichtbaar maken De partnermama’s meer zichtbaar en vindbaar maken Ranking: actieve mama’s belonen met privileges Rating: mama’s kwalificeren berichten waarmee kwalitatievere content ontstaat Zoekmachine optimalisatie

Intensiveren dialogen en activiteit van Mama’s op Volgens Mama

Case: introduceren van nieuw product in Volgens Mama

In Volgens Mama is de discussie op gang gebracht over het onderwerp drukke momenten op de dag. Door plaatsing van een poll vraag op de homepage wordt het specifiek onderwerp geadresseerd. “Wat vind jij?” “Wat vind jij?”

Poll vraag op de Homepage Kinderen worden steeds later zindelijk. Wanneer is jouw kind zindelijk geworden? Lorem ipsum

Door de uitslag van de poll vraag wordt het dilemma gedefinieerd als een gemeenschappelijk iets. Reden genoeg om een serieuze enquête te houden onder de moeders van Volgens Mama. Alle moeders worden via een mail op de hoogte gebracht van de uitslag en worden opgeroepen om deel te nemen aan de enquête. “Wat vind jij?”

Mailing

volgens mama

Openingsratio van mail aan Volgens Mama bestand: 41% Click op de link naar de enquete pagina: 18% Binnen een tijdsbestek van 2,5 dag inzicht in de mening van duizenden moeders! Resultaat

Uit de resultaten van de enquête blijkt dat er een behoefte bestaat aan een product dat de ochtendspits verlicht. Binnenkort wordt Zwitsal Goedemorgen op de markt gelanceerd dat hiervoor de oplossing biedt. Wij gaan verder met de moeders: Nu bestaat de kans om dit product gratis te testen bij Volgens Mama door mee te doen aan het volgens mama testpanel. Follow Up: volgens mama testpanel

Resultaat meer dan 7000 aanmeldingen!

Zwitsal Adtractive 0- and 1-measurement Zwitsal Goedemorgen

In October and November there were two television flights for the Zwitsal Goedemorgen campaign: –the flight from week 40 to 42 had a net reach of 79% in the target group shoppers with a child (300 GRP’s) –the second flight (week ) was 289 GRP’s and had a net reach of 82% –the campaign had a total net reach of 92% 0-measurement wk measurement wk Television campaign

High score of awareness via Volgens mama (before start TVC). Awareness Zwitsal Goedemorgen ii Target group: women with children 0-5 years in household and who saw/heard advertising for Zwitsal Goedemorgen (0-measurement n=60; 1-measurement n=97) Question: Kunt u aangeven hoe u van Zwitsal Goedemorgen heeft gehoord?