CRM Martine Boomsma & Timo van Lokven

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
The customer centric software company
Advertisements

Trends in Dienstenmarketing
Creëer buitengewone klantbeleving
Hoofdstuk 8 Relatiemarketing
Workshop SENS Zwolle, 22 november 2012
Uw medewerker in de schijnwerper Regie op de Zaak John van Hoof algemeen directeur Tinguely Netwerk.
Welkom bij de presentatie van Onlinezeilen.nl. - Gratis online boekingssoftware - Automatisering voor zelfstandige schippers - Onafhankelijke platform.
Download het volledige whitepaper via Deze presentatie geeft een samenvatting van het gelijknamige whitepaper. Het volledige whitepaper.
Business Modeling Koppeling - SharePoint & CRM. Value Proposition Breed inzetbare koppeling met veel mogelijkheden, hierdoor is geen maatwerk nodig. Deze.
Dé complete online werkplek met de kracht van Office 365
Presentatie CRM Ayoub Boufous Yusuf Cetinkaya
Retailmanagement hoofdstuk 1, paragraaf 1
CRM in Nederland Trends en Vooruitzichten Utrecht 23 januari 2008.
- 1 - maandag 21 juli 2014 OPDIC | | OPDIC het fundament onder uw bedrijfsvoering.
Claudia Locatelli – 3 OFM EPM 3 Taak 5b Het landschap van (S)CRM software.
Infografiek: vergelijken van (S)CRM apps Lien Vandervelde – 3EPM2.
Jeroen Meurs 3 BO.
Hogeschool van Amsterdam Interactieve Media
Wat is Customer Relationship Management?
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Een dialoog met klanten opbouwen
CRM Laura Nunes Carvalho, Jonathan Mathyssen, Jens Van den Driessche en Ruben Junius.
Vergadering Stuurgroep ICT Donderdag 19 december 2012.
Missie, visie & jaarplan
Missie, visie, strategie & jaarplan
Welke mogelijkheden biedt ICT voor een onderneming ? William Mosseray Chief Strategy Officer - Belgacom.
Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova.
Bureau X? The fun way to success 1. Gedeelde beliefs zijn het hart van de organisatie De hele organisatie is opgebouwd om deze beliefs te versterken en.
Slagkracht met kwaliteit
Toekomst – Welke kant gaat u op?. Klant i.p.v. patiënt/cliënt; Output financiering; Marktwerking; ……………………… Waarom.
1. 2 Andere Tijden Vijf-gelijke-schooldagen-model. Agenda voor vanavond: Uitleg van het doel van deze avond. Wat zijn de schooltijden? Hoe ziet een dag.
Projectwijzer 3 H1 Accountmanagement en CRM Middenkader Engineering.
Uitdagingen in de 21-ste eeuw
DigiDoc Een digitaal kantoor voor iedereen !. Ceci n’est pas du software?! 2.
Nieuw! Zet goede voornemens voor 2015 nu al om in een krachtig reputatie & profiel plan!
CRM H4 Kwaliteitszorg Commercieel medewerker.
Meer grip op uw verkoop Crisis=verkopen Afwachten=> actie
CRM H1 Accountmanagement en CRM Commercieel medewerker.
CRM H3 De klantgerichte organisatie Commercieel medewerker.
CRM H7 Webcare Commercieel medewerker. ‘Luisteren’ naar wat er op internet over je bedrijf of product wordt gezegd Interactie met de klant via het web.
Customer Relationship Management (CRM) Strategie Systemen Presentatie MSC-Consultancy Prior Adviesgroep werkt samen met Ingrid E. Römer
Major DesignThis! Daniel Eusebio Roque CMD 4A Internal Branding.
Hoofdstuk 11 Persoonlijke verkoop, databasemarketing en customer relationship management.
CRM H2 Klantenbinding en loyaliteit Commercieel medewerker.
Multi Media Management 2 Marcel Jansens 20 April 2011.
Agenda Inleiding en Lagerhuis: Proces management en proces keten optimalisatie gaat ons helpen inzicht te krijgen in de impact van toekomstige veranderingen.
Marketing Strategie Lukas Vandecruys&Maxim Oeyen.
SKILLS KWARTAAL 4 Kwartaal 4 les 1. Indeling kwartaal 4 WeekInhoud les Week 1Canvas business model en oefenen Week 2Theorie over schrijven technisch paper.
Interactieve Marketing Bob van de Geer & Chrisitian Best.
Het innovatieboek Inleiding Deel I Waardecreatie 1.Wat is innovatie 2.Waarom innoveren we Deel II Innoveren 3.Het innovatieproces 4.Dromen 5.Denken 6.Durven.
Het innovatieboek Inleiding Deel I Waardecreatie 1.Wat is innovatie 2.Waarom innoveren we Deel II Innoveren 3.Het innovatieproces 4.Dromen 5.Denken 6.Durven.
Het innovatieboek Inleiding Deel I Waardecreatie 1.Wat is innovatie 2.Waarom innoveren we Deel II Innoveren 3.Het innovatieproces 4.Dromen 5.Denken 6.Durven.
Het innovatieboek Inleiding Deel I Waardecreatie 1.Wat is innovatie 2.Waarom innoveren we Deel II Innoveren 3.Het innovatieproces 4.Dromen 5.Denken 6.Durven.
Created by BM|DESIGN|ER Klokjes Woonbedrijf default.
CiviCRM vrijdag 29 mei 2009 Bram Wiercx. Page  2 civiCRM  CiviCRM is –een web-based relationship management systeem –open-source, geen licentiekosten.
Congres Podiumkunsten 2016 “Het aangaan en versterken van relaties met grote gevers” Hans Broodman en Niels Kattenberg 23 mei 2016.
Vergadering Florian Stiller. Agenda Bespreking van belangrijkste doelstellingen Hoe hebben we het gedaan? Overzicht van de organisatie Belangrijkste uitdagingen.
Hoofdstuk 8 Relatiemarketing
Les 1: Brainstorm en kennismaken
Zinnig, betekenisvol en leefbaar ondernemen
HOE OPTIMALISEER JE DE (B2B) CUSTOMER JOURNEY?
OPENINGSCASE: PNC-banken en enterprisetoepassingen
Deze complexe relatie wordt beïnvloed door veel factoren, waarvan beslissingen die het management wel of niet neemt, waarschijnlijk de belangrijkste zijn.
STRATEGIE MANAGEMENT STRUCTUUR CULTUUR PROCESSEN MEDEWERKERS
Vergadering Florian Stiller.
Hoofdstuk 3 Waarom ondernemen?
Voorbeeld presentatie
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

CRM Martine Boomsma & Timo van Lokven 24 april 2014 CRM Martine Boomsma & Timo van Lokven

Agenda 1. CRM inleiding 2. Stamkaart Zakenpartner & functieknoppen 3. Activiteiten 4. Opportunities 5. Vragen

Wat is CRM Customer Relationship Management Klantrelatieheer Verzameling van klantgegevens uit alle bedrijfsonderdelen voor een helder beeld van de klantgeschiedenis met als resultaat: Goed geïnformeerd inspringen op klantwensen Versterking van de band tussen klant en uw organisatie Klanttevredenheid

Wat is CRM Meer dan een stukje software Staat voor strategie en structuur binnen een onderneming die draagvlak vereist bij elke medewerker binnen uw onderneming.

Agenda 1. CRM Inleiding 2. Stamkaart Zakenpartner & functieknoppen 3. Activiteiten 4. Opportunities 5. Vragen

Wat is CRM (herhaling) Meer dan een stukje software Staat voor strategie en structuur binnen een onderneming die draagvlak vereist bij elke medewerker binnen uw onderneming.

Agenda 1. CRM Inleiding 2. Stamkaart Zakenpartner & functieknoppen 3. Activiteiten 4. Opportunities 5. Vragen

Activiteiten Telefoongesprek Taak Vergadering Activiteit Overig Notitie Activities allow you to schedule and manage diverse events such as phone calls, meetings, tasks, notes or other interactions with customers. Basically everything you do with a customer can be documented in an activity, even e-mails. Activities are used throughout the sales cycle to manage customer contacts as well as for internal business purposes, such as managing tasks. Activities can not only report what you have done with a given contact, but what you plan to do. For example, you record a phone call and set a follow-up reminder to call again. You can create activities many places within SAP Business One. There is a transaction for activities in the Business Partner menu, but they can also be created inside marketing documents, sales opportunities, and even business partner master data. Inside an activity you can link it to other objects such as documents and attachments, as well as free form content such as e-mail messages.

Agenda 1. CRM Inleiding 2. Stamkaart Zakenpartner & functieknoppen 3. Activiteiten 4. Opportunities 5. Vragen

Agenda 1. CRM Inleiding 2. Stamkaart Zakenpartner & functieknoppen 3. Activiteiten 4. Opportunities 5. Vragen