CRM Martine Boomsma & Timo van Lokven 24 april 2014 CRM Martine Boomsma & Timo van Lokven
Agenda 1. CRM inleiding 2. Stamkaart Zakenpartner & functieknoppen 3. Activiteiten 4. Opportunities 5. Vragen
Wat is CRM Customer Relationship Management Klantrelatieheer Verzameling van klantgegevens uit alle bedrijfsonderdelen voor een helder beeld van de klantgeschiedenis met als resultaat: Goed geïnformeerd inspringen op klantwensen Versterking van de band tussen klant en uw organisatie Klanttevredenheid
Wat is CRM Meer dan een stukje software Staat voor strategie en structuur binnen een onderneming die draagvlak vereist bij elke medewerker binnen uw onderneming.
Agenda 1. CRM Inleiding 2. Stamkaart Zakenpartner & functieknoppen 3. Activiteiten 4. Opportunities 5. Vragen
Wat is CRM (herhaling) Meer dan een stukje software Staat voor strategie en structuur binnen een onderneming die draagvlak vereist bij elke medewerker binnen uw onderneming.
Agenda 1. CRM Inleiding 2. Stamkaart Zakenpartner & functieknoppen 3. Activiteiten 4. Opportunities 5. Vragen
Activiteiten Telefoongesprek Taak Vergadering Activiteit Overig Notitie Activities allow you to schedule and manage diverse events such as phone calls, meetings, tasks, notes or other interactions with customers. Basically everything you do with a customer can be documented in an activity, even e-mails. Activities are used throughout the sales cycle to manage customer contacts as well as for internal business purposes, such as managing tasks. Activities can not only report what you have done with a given contact, but what you plan to do. For example, you record a phone call and set a follow-up reminder to call again. You can create activities many places within SAP Business One. There is a transaction for activities in the Business Partner menu, but they can also be created inside marketing documents, sales opportunities, and even business partner master data. Inside an activity you can link it to other objects such as documents and attachments, as well as free form content such as e-mail messages.
Agenda 1. CRM Inleiding 2. Stamkaart Zakenpartner & functieknoppen 3. Activiteiten 4. Opportunities 5. Vragen
Agenda 1. CRM Inleiding 2. Stamkaart Zakenpartner & functieknoppen 3. Activiteiten 4. Opportunities 5. Vragen