Verkopen van heldendom Ruud Dekker Directeur Marketing For All Finance.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
sociale media: de nieuwe realiteit
Advertisements

Formule vindjeklanten.nl Voor het vinden en werven van klanten.
Een ontroerend verhaal met een sterke boodschap !!!
23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs
Vier stappen naar succes.
Een echte vriend is iemand die vooruit stapt wanneer de rest
Hondenhumor Kattengein Film is voorzien van geluid.
“Hoe kom ik aan klanten?”
Dag 13. Dag 13 Dit keer wil ik… Sinterklaas… het dagboek van dit jaar afsluiten. Dag 13 van het dagboek Hallo lieve kinderen, Dit is dan alweer de.
Powerpoint gemaakt door
Schoolplein Rachelle Lisa Chantal Xian Leroy.
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Ja hoor Power Po(i)ntje Is weer bezig geweest.
Hoe word je een ster? *.
Blijf bij mij Jolink.
Ik droomde dat ik een interview had met God.
Krimp en onderwijs: De sluiting van scholen is geen nieuw fenomeen Korrie Melis Onderzoeker Kenniscentrum Publieke Zaak 24 april 2013.
Ja maar, bij ons gaat alles goed Wij hebben geen problemen Ik heb een idee! Zullen we het zo doen? Andere prioriteiten, geen tijd Dat willen we nietPast.
Hoe doe je dat? Actief Zendingswerk
Ik geloof… Dat onze achtergrond en omstandigheden misschien wel van invloed zijn geweest op wie we zijn, maar dat wìj verantwoorde- lijk zijn voor wie.
Workshop 3 Hoe bepaal ik als ondernemer mijn niche?
Op weg naar de projectproducten
Welkom Woondebat Haaglanden 2013 Wachten tot het overgaat of zorgen dat het goed komt?
Het 6de leerjaar van de Kapelhoek stelt voor Heibel in Bommerskonte.
Herkennen en omgaan met levensvragen door verzorgenden
Sta ’s even op als je Jezus lief hebt
BRAND DESIGN MERKIDENTITEIT IN WOORD EN BEELD.
Muziek : Engelbert Humperdink Am I That Easy To forget
IK WORD STIL (Herman Boon)
Lieve zoon/dochter ....
Kruisweg geschilderd door Lucien Lantier
WELKOM! Bij de Workshop “Blik op jezelf” Oftewel BLIK OP IK..!
Van Barometer naar Netwerken Mr. Peter E. ter Horst Lector Innovatief Ondernemen.
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
Rekenen groep 4.
Project Management Fails
Lied: één en één is twee Tekst en muziek: Lee Ann Vermeulen en Christian Grotenberg Uitgebracht op: Kinderen voor kinderen 28 Uitgevoerd door: Kinderen.
HET KARAKTER VAN EEN LEIDER
Nagels Hou jij ook zo van het lakken van nagels?
De zin van een SOP 14 oktober 2014 Dick Rasenberg.
Een onverwacht feest Les 2
Wat ik wil…..
Ik geloof… Dat onze achtergrond en omstandigheden misschien wel van invloed zijn geweest op wie we zijn,maar dat wìj verantwoorde-lijk zijn voor wie we.
Het opbouwen van een data base
Persoonlijk ontwikkeling Plan Deniz Engin
Ken je kracht…Deel je kracht…
Concept presentatie A3. 1. Narrowcasting in past, present, future; 2. Het concept; 3. Checklist; 4. Opstarten van het concept & Casus; 5. Vragen van publiek.
Communicatie met ouders
Fantasie Gemaakt door Kristie!.
Wat is het heerlijk om een man te zijn!!
Brian Adams: Everything i do…
QUIZ! START! Hoe goed ken jij onze groepsleden?
Identiteit van de divisie Zorg & Gezondheid
Zingen Vers 1 Loof nu, mijn ziel, de Here,
Alle toepassingen direct toegankelijk op één startscherm naar eigen keuze Eenvoudig Iedereen kan het Dus snel registreren Het kost niets! Het kan echt.
Marketing voor de IPRO: wat brengt de toekomst?. 10 STELLINGEN.
Kom laat ons zingen vandaag, klappen vandaag, dansen vandaag, prijzen vandaag en bidden tot de eer van God.
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
Welkom Masterclass Wervend Schrijven. Wervend schrijven kenmerkt zich door… eigen formulering eigen opbouw eigen doel extreme afstemming op de doelgroep.
Op naar een STER bestuur… Avond 1: De meerwaarde van een Bestuur. Avond 2: Hoe organiseren we een Scouting Vereniging. Avond 3: Vinden, Binden, Boeien.
“ Het ontneemt je de levensvreugde, niet te kunnen leven zoals je wilt leven.”
Workshop: StemPresentatie Presenteren vanuit stem, adem, klank, houding, expressie. Vergroot de impact van jouw pitch!
Terreur in de klas. Eerst een minuut stilte. Tips van Klasse: leerlingen-over-terreur-en-geweld/
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
De marketing van kennis
Help, mijn kind gaat naar de brugklas
Concrete stappen naar aansprekende woonzorg- en serviceconcepten
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Maatschappelijke zorg 2
Een product of dienst verkopen
Transcript van de presentatie:

Verkopen van heldendom Ruud Dekker Directeur Marketing For All Finance

Woonpolis biedt schijnzekerheid! Veel mensen hebben een Woekerpolis

GA UIT VAN UZELF!

BELANGRIJKSTE KENMERK VAN EEN HELD IS DAT HET EEN PERSOON MET EEN GEZICHT IS.

DAT IS UW KANS, MAAR HET GEEFT OOK VERPLICHTINGEN!

TER BEVESTIGING VB-BAROMETER Waardering intermediair: 7 Waardering mijn intermediair: % hoger

INVESTEER IN DE IDENTITEIT VAN UW KANTOOR, MAAR VOORAL OOK IN HET GEZICHT VAN HET KANTOOR!

DE CONCURRENTIE ZIT NIET STIL

HELDEN VERSCHILLEN, DUS NIET ALLE KLANTEN GAAN VOOR HETZELFDE GEZICHT.

EN “ HET GEZICHT” HEEFT EEN VERHAAL

FEYENOORD KAMPIOEN 1984

GROOT PROBLEEM IS DE REIKWIJDTE VAN “ HET GEZICHT”

OPLOSSING IS HET SNEEUWBALEFFECT

3 ELEMENTEN: 1. Uw eigen marketingcommunicatiemiddelen 2. De media 3. Uw klanten

MARKETINGCOMMUNICATIE - Benadruk het persoonlijke gezicht - Ken je eigen “DNA” - Personaliseer - Vergeet de inhoud niet - Maak slim gebruik van de kracht van sterke merken

OOK IN UW MATERIAAL STAAT “ HET GEZICHT” CENTRAAL HYPOTHEEKWINKEL “Bel mij voor het beste HYPOTHEEKADVIES!” Rob Groenemeijer: “Wij zijn niet voor één pensioengat te vangen!” De Verzekering.nl Zeker rijden! De Autoverzekering van NL

OOK ACHTER UW GEZICHT ZIT EEN VERHAAL

MARKETINGCOMMUNICATIE INSPANNINGEN OM GEZICHT TE CREEREN - Sponsoring altijd regionaal en nooit alleen geld - Met een beetje creativiteit is heel veel te bereiken - Fysieke aanwezigheid bij groepen

“ HET GEZICHT” HEEFT OOK INHOUD! Jan, echt een artikel voor jou! Bel me even. Groetjes Piet

DE MEDIA - Invloed niet te onderschatten - Autoriteit opbouwen - Media is gek op gezichten met een mening - Netwerken - Verhaal en foto bij de hand

DE MEDIA - Niet De Telegraaf, maar Regionaal dagblad - Niet Societyrubriek, maar kenniscolumn - Kies meningen die gaan over actuele thema’s - Paar maal per jaar in relevante media

UW KLANTEN ZIJN DE BESTE AMBASSASEURS - Geef ze de kans dat te laten zien ( gastenboek !) - Klanten willen erbij horen! En zaken doen met een held! - Bereik via uw klanten nieuwe klanten

“GASTENBOEK” GRAAG VOOR BESLISSING BEKIJKEN

VEEL WERK TE DOEN - Held worden en blijven is niet eenvoudig - Niet elke keer het wiel uitvinden - Doe het bewust en met focus - De executiekracht bepaalt het verschil