Verkopen van heldendom Ruud Dekker Directeur Marketing For All Finance
Woonpolis biedt schijnzekerheid! Veel mensen hebben een Woekerpolis
GA UIT VAN UZELF!
BELANGRIJKSTE KENMERK VAN EEN HELD IS DAT HET EEN PERSOON MET EEN GEZICHT IS.
DAT IS UW KANS, MAAR HET GEEFT OOK VERPLICHTINGEN!
TER BEVESTIGING VB-BAROMETER Waardering intermediair: 7 Waardering mijn intermediair: % hoger
INVESTEER IN DE IDENTITEIT VAN UW KANTOOR, MAAR VOORAL OOK IN HET GEZICHT VAN HET KANTOOR!
DE CONCURRENTIE ZIT NIET STIL
HELDEN VERSCHILLEN, DUS NIET ALLE KLANTEN GAAN VOOR HETZELFDE GEZICHT.
EN “ HET GEZICHT” HEEFT EEN VERHAAL
FEYENOORD KAMPIOEN 1984
GROOT PROBLEEM IS DE REIKWIJDTE VAN “ HET GEZICHT”
OPLOSSING IS HET SNEEUWBALEFFECT
3 ELEMENTEN: 1. Uw eigen marketingcommunicatiemiddelen 2. De media 3. Uw klanten
MARKETINGCOMMUNICATIE - Benadruk het persoonlijke gezicht - Ken je eigen “DNA” - Personaliseer - Vergeet de inhoud niet - Maak slim gebruik van de kracht van sterke merken
OOK IN UW MATERIAAL STAAT “ HET GEZICHT” CENTRAAL HYPOTHEEKWINKEL “Bel mij voor het beste HYPOTHEEKADVIES!” Rob Groenemeijer: “Wij zijn niet voor één pensioengat te vangen!” De Verzekering.nl Zeker rijden! De Autoverzekering van NL
OOK ACHTER UW GEZICHT ZIT EEN VERHAAL
MARKETINGCOMMUNICATIE INSPANNINGEN OM GEZICHT TE CREEREN - Sponsoring altijd regionaal en nooit alleen geld - Met een beetje creativiteit is heel veel te bereiken - Fysieke aanwezigheid bij groepen
“ HET GEZICHT” HEEFT OOK INHOUD! Jan, echt een artikel voor jou! Bel me even. Groetjes Piet
DE MEDIA - Invloed niet te onderschatten - Autoriteit opbouwen - Media is gek op gezichten met een mening - Netwerken - Verhaal en foto bij de hand
DE MEDIA - Niet De Telegraaf, maar Regionaal dagblad - Niet Societyrubriek, maar kenniscolumn - Kies meningen die gaan over actuele thema’s - Paar maal per jaar in relevante media
UW KLANTEN ZIJN DE BESTE AMBASSASEURS - Geef ze de kans dat te laten zien ( gastenboek !) - Klanten willen erbij horen! En zaken doen met een held! - Bereik via uw klanten nieuwe klanten
“GASTENBOEK” GRAAG VOOR BESLISSING BEKIJKEN
VEEL WERK TE DOEN - Held worden en blijven is niet eenvoudig - Niet elke keer het wiel uitvinden - Doe het bewust en met focus - De executiekracht bepaalt het verschil