Analyse door middel van methode “Tzonis en Steadman” Plan documentatie Neue Staatsgallerie Stuttgart HTS-schakelsemester Najaar 2005 Lindsey Hermans1277553.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Radstake III, 19 november 2007 Naar een scenariokeuze.
Advertisements

Gefaseerd migreren van Novell Netware naar Windows 2000 Server Bon Thomassen Manager R&D Azlan Training
Presentatie Advies rapport voor: “Museum het Valkhof”
T3. Organen en cellen. 1. De Torso.
Spelend aanleren van atletiekvaardigheden: Een nieuwe uitdaging
Welkom op de Informatieavond Paschalisschool Schooljaar Groep 8B – 3 september 2013 Informatieavond Paschalisschool groep 8B.
GMP ‘Is er wat veranderd?’
Binnen het vak ‘Kunst’ (CKV2,3) dat bestaan uit
S4 – project De Telefooncentrale te Doetinchem.
COMPETITIEREGLEMENT  De wedstrijden worden gespeeld op zaterdagmiddag van 13:00 uur – 17:30 uur  Iedereen wordt 15 minuten voor aanvang van de wedstrijd.
WSNS Passend Onderwijs Stappenplan
Hoofdstuk 4 Globale structuur van een project
T1. Wat is biologie? B1. Levend – dood - levenloos
Excel, zin in een potje Zeeslag?
T7. Bloemen, vruchten, zaden.
T6. Erfelijkheid en evolutie
2D/E. T5: Stevigheid en beweging.
Karin van Gorp (ZonMw) Yvonne Benard (ZonMw)
(11,25;10) (10,15) (10,16) Totaal 7 lijnen getekend.
2 3 Natuurkunde ≥ 6 Wiskunde ≥
Project D2: Kempenland Sander Verkerk Christian Vleugels
Project D2: Kempenland Sander Verkerk Jeffrey van de Glind
6 VWO B2 deel 2 A1.1 vraag 3 Karl Friedrich Gauss.
Multifunctioneel parkeer-/ werkgebouw
De geo basisboek Hoofdstuk 1.
Informatica Hoofdstuk 1 Basisvaardigheden
vwo A Samenvatting Hoofdstuk 12
Voorbeeld a5a · 4b = 20ab b-5a · 4a = -20a 2 c-2a · -6a = 12a 2 d5a · -b · 6c = -30abc e-5b · 3a · -2 = 30ab f-2 · -a = 2a opgave 1 a7a + 8a = 15a b6a.
Steven Verstockt 16 februari 2005
Thema 3: Erfelijkheid B1: Chromosomen.
Aventus Digitaal.
Werkmodel 8 domeinen van Schalock
AI21  Deel I: Terminologie Voorbeelden Zoekrichting (forward, backward)  Deel II: Zoekmethoden depth-first breadth-first iterative-deepening eigenschappen.
In&Uit Leuven naar een nieuw toeristisch-cultureel onthaal Annemie Vandermotte Themadag Vrijetijdsonthaal – 26 september 2005.
Definitief ontwerp ENERGIEHUIS DORDRECHT.
Thema 3: Erfelijkheid B1: Chromosomen.
Thema 5. Voortplanting B1. Je verandert....
T7. Regeling en gedrag B1. Het zenuwstelsel B2. Zenuwcellen en zenuwen
Ymor Ketenbewaking bij debitel
Analyse door middel van methode “CHING” Plan documentatie Neue Staatsgallerie Stuttgart HTS-schakelsemester Najaar 2005 Lindsey Hermans Dennis Smit
Analyse door middel van methode “CLARKE & PAUZE” Plan documentatie Neue Staatsgallerie Stuttgart HTS-schakelsemester Najaar 2005 Lindsey Hermans
Welkom op onze droomschool
Battle of the radio’s. Vergelijking Jeffrey van den Wildenberg - CO1B2 - Aanbod - Doelgroep - Variatie - Onderscheid / uniek.
Kostenefficiënt Commissioning IEA Annex 47 KaHo Sint-Lieven (B) Gent Associatie KU-Leuven Afdeling Bouwkunde.
Analyse zwemdiplomabezit. Situatie Pas het meetinstrument aan aan de situatie –Wat is het probleem? –Wat is de (beleids)doelstelling? –Waar wil je op.
(L-laagbouw) L-hoogbouw
Welkom op de Informatieavond Paschalisschool Schooljaar Groep 8B – 11 september 2014 Informatieavond Paschalisschool groep 8B.
KLACHTENBEHANDELING Klachtenbehandeling Woensdag 7 september 2005.
Verband In Bijbel geen onderscheid tussen 'gewone' en 'bijzondere' verschijnselen van de Geest.
Secties SECTIE C3 SECTIE B1 SECTIE A2 C B A38414 E Klik op een vlak om een sectie van nabij te zien. Volgende.
2C. T5: Stevigheid en beweging.
Doen we het wel of doen we het niet? Veiligheid, ook wanneer het niet klopt.
B6 B5.
Voedingsstoffen.
Join Indices … as a tool for Spatial Datamining. Inhoud Inleiding Spatial Relations (Spatial) Join Index Implementatie Conclusie.
EISEN Ontwerpproject en eindwerkstuk "Het initieel ontwerp“ BK6100RTim den Dekker & Johannes van Ussel april 2005 RANDVOORWAARDEN EISEN OPGAVE INTRODUCTIE.
Cleydaellaan 8 Aartselaar
TE KOOP – Pastorie Wezenstraat 70 Den Helder
23 november 2015 S.e.m. (Stefan) Schoenmakers Projectmanager TOPFIT Operations / Staf TOPFIT Jij gaat toch zeker zelf over je eigen toekomst!
SQL Performance Analyzer Inschatten performance impact van wijzigingen Bram van der Vos
HET MEERJARENPLAN. Het MJP: Een onafscheidelijk duo 2 Het meerjarenplan 2. Financieel deel1. Inhoudelijk deel De beleidsnotaDe financiële nota.
INFO - AVOND VMBO 3. Informatie-avond VMBO-T3 Voorbereidend Middelbaar Beroeps Onderwijs Theoretische leerweg.
MIDDELEN OM TE PRESENTEREN.
Kerk uit 1965 Nevenruimtes beneden Kerkzaal op verdieping
Het Industrieel Museum Zeeland Een Ouder/Grootouder – Kind
Snappet.
Het virtuele punt Stel je voor, je bent een hele grote kaart;
Made by : Levi, Ruben, Bram, Morris
Groeien in ATEX volwassenheid
Transcript van de presentatie:

Analyse door middel van methode “Tzonis en Steadman” Plan documentatie Neue Staatsgallerie Stuttgart HTS-schakelsemester Najaar 2005 Lindsey Hermans Dennis Smit

Neue Staatsgallerie Stuttgart

Situatie

Neue Staatsgallerie Stuttgart Maquette

Neue Staatsgallerie Stuttgart Plattegrond niveau 0

Neue Staatsgallerie Stuttgart Plattegrond niveau 1

Neue Staatsgallerie Stuttgart Voorgevel

Langsdoorsneden Neue Staatsgallerie Stuttgart

Dwarsdoorsnede

Neue Staatsgallerie Stuttgart Hoofdelementen

Neue Staatsgallerie Stuttgart Hoofdelementen

Neue Staatsgallerie Stuttgart Hoofdelementen Hoofdelementen: A= Museum directie B= Museum C= Verkeersruimte D= Theater E= Rotonde F= Entree G= Info-punt De hoofdelementen hebben ieder een eigen entree. En zijn dus van Buitenaf direct bereikbaar.

Neue Staatsgallerie Stuttgart Hoofdelementen Hoofdelementen: A= Museum directie B= Museum C= Verkeersruimte D= Theater E= Rotonde F= Entree G= Info-punt Spatial relationships Adj.= adjecent Sws.= space within a space Int.= Interlocking spaces Slcs.= Space linked by a common space De totale vormcompositie is als spatial organization geclusterd.

Neue Staatsgallerie Stuttgart Subelementen Paars aangeduid de subelementen

Neue Staatsgallerie Stuttgart Subelementen Paars aangeduid de subelementen

Neue Staatsgallerie Stuttgart Subelementen (topologische representatie) A = Directie/kantoor A1 = lift + trap B = Museum B2 = trap B3 = lift B4 = trap B5 = hellingbaan B6 = lift B7 = goederenlift B8 = lift C = Verkeerruimte C7 = trap C8 = hellingbaan C9 = lift D = Theater D10 = trap D11 = goederenlift D12 = trap D13 = trap D14 = trap D15 = trap E = Rotonde E15 = trap

Neue Staatsgallerie Stuttgart Subelementen (topologische representatie) Spatial relationships Adj.= adjecent Sws.= space within a space Int.= Interlocking spaces Slcs.= Space linked by a common space

Neue Staatsgallerie Stuttgart Bereikbaarheid level 0

Neue Staatsgallerie Stuttgart Bereikbaarheid level 1

Neue Staatsgallerie Stuttgart Topologieën Hoofdelementen: A= Museum directie B= Museum C= Verkeersruimte D= Theater E= Rotonde F= Entree G= Info-punt

Neue Staatsgallerie Stuttgart Relatieschema PvE

Neue Staatsgallerie Stuttgart Relatieschema PvE

Neue Staatsgallerie Stuttgart FORM.O.P

Neue Staatsgallerie Stuttgart F.OPERATION.P

Neue Staatsgallerie Stuttgart F. O.PERFORMANCE

Neue Staatsgallerie Stuttgart PARTI