Inhoud Hoe het allemaal begon… Wat is Easykitchening? Hoe zijn we te werk gegaan? Wat zijn de behaalde resultaten? Evenement ‘Kwistnix’ Wat hebben we.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Automatic Delivery Rewards Basisprincipes. Automatic Delivery Rewards •Automatic Delivery Rewards of ADR is een programma waarvoor Distributeurs en Klanten.
Advertisements

14 juni 2011 Infomoment georganiseerd door het Toelichting bij het aanvragen en afrekenen van creatie- en spreidingsdossiers door Machteld De Smedt (Vlaamse.
Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
(heeft niet als doel om winst te maken = overheid)
Bedrijfsvoorstelling
14 februari 2014 Ondernemersplan - Financieel plan.
Marketing strategy that earns your company money! Find You Consultancy Nederland - Curaçao.
PERCEPTIE -ENQUÊTE Website
Concept Voorstellen. De Concepten  Website & QR Code  Website & Mobile App  Website & Advertising.
Vraag 1: Welk onderwijstype volgt uw kind? Vraag 2: In welk jaar zit uw kind?
Kostprijzen PLATO – 5 mei 2009.
05/07/ De handel: gaat nog jobs creëren in 2010! Dominique Michel Gedelegeerd bestuurder 25 februari 2010.
Marktonderzoek Wat is een marktonderzoek? Waarom een marktonderzoek?
Geld verdienen met trends
Van B-to-B naar B-to-C Het realiseren van incrementele verkoop via alternatieve kanalen Hans Offringa 15 en 22 juni 2010 Het realiseren van incrementele.
Inhoud Algemene Bedrijfsvoorstelling Producten Marketing strategie
1 De handel Dominique Michel Gedelegeerd bestuurder.
LEARNING BY DOING Leren ondernemen op VMBO, HAVO en VWO Presentatie VECON 18 maart 2010 Martine van Schaik.
Vereniging van de Toekomst America 24 september 2007.
BUSSINSSPLAN Anabel D’hulster Sophie Tavernier Eline Vandenberge
4 P´s en 3 R-en MK01.
H 22: Brutowinstopslagmethode
inkoopprijs – verkoopprijs winst – verlies
Door Nik Van Looy & Pieter Jan Proost
Agenda  Les 15  wkn 14 2e  hs 2.6 winst & verlies
Marketing presentatie
02/ / 18 Kwaliteitsmanagementprincipes -Algemeen- Om een organisatie met succes te kunnen leiden en te laten functioneren is het nodig deze.
Easykitchening. Inhoud Wat is Easykitchening? Hoe zijn we te werk gegaan? Wat zijn de behaalde resultaten? Wat hebben we geleerd?
Max van der Poel Gyor Moore Xander Kerasovopoulos Micheal Bosker.
Welkom Workshop: Vereniging van de Toekomst Programma: -Voorstellen -Introductie Huis voor de Sport Limburg -Vereniging van de Toekomst.
Hoeveelheidsaanpassing II
Duurzaam erfgoed Wassenaar Marinus Stulp
Onthaal en service.
Workshop Marketing voor Dorpshuizen. Training Marketing voor dorpshuizen Landelijk project ‘Meer dan stenen’
Programmering voor het hele dorp? Neem het heft in eigen hand! Kennisnetwerkdag L&G 20 juni 2014 Anja Slendebroek Gerrit Kapteijns.
Algemene Ondernemersvaardigheden
Get 5 Get Rich Get 5 Rich. © 2001 Goovaerts & Menick Wat Zou u Doen of Kopen Als u Zoveel Geld Zou Hebben en Niet Op De Prijzen Zou Hoeven Letten?
Hoofdstuk 2.
Branche Analyse Drogisterij & Parfumerie
Hoofdstuk 1 Management accounting: informatie die waarde creëert.
Stap 3; Constant of Variabel?
Elobase Kerntaak 2, Hoog Omgevingsanalyse
 Gegeven door Patricia Cools › Ervaren in communicatie en social media  Deelnemers: max 20 personen › Zelfde niveau op social mediavlak › Persoonlijke.
Marketing dag 1 Naran Bekh-Ochir, Lisa Hofman, Thomas Hermans
Projectwijzer 5 H3 Account- en marktanalyse Middenkader Engineering.
MARKETINGMIX.
5 e jaar 1. 1) Marketing & sales management 2) Financiering & financieel management 3) Logistiek & Supply Chain Management 4) Rechten 5) Wiskunde met.
4. Online strategie Internet scorecard
Game till you shop Team 2 Joep Voorn Mike van Rossum
Zelfgemaakte wafel en appelcake Groepsopdracht “Marketing” 1 e semester.
Hoe stel ik een ondernemingsplan op? Joost Verbeest 11u15 – 12u.
Aanleiding van het evenement - Promotiefilm voor Essentmedewerkers.
Ouder INFO avond JCIE & TJC 30 september 2015 vv ‘t Vliegdorp JCIE.
Good energy Gemaakt door : Jelle Verheul, Mitch Bosman, Guillermo Entzinger.
expertles handelskanalen en inkoop-/verkoopprijs
JONG ONDERNEMEN op de afdeling handel & administratie.
Marketing, Marktonderzoek & Marketing Onderzoek Door Maarten Hageman Tourism Inspiration & Marketing Inspiration.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Positionering SEACRET SPA Catherine, Janne & Tessa.
Waarom InDrenthe? Wie kijkt er naar een livestream? Wat betekent InDrenthe voor uw evenement? Wat kost InDrenthe? Welke andere mogelijkheden biedt InDrenthe?
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
Gemaakt door: Zoë van Aken MCE2D.
verwarring begrippen omzet of winst
BTW = Belasting toegevoegde waarde
Examenopgave Havo M&O opgave 3
Dit is onze bedrijfsnaam
Winstcoëfficiënt.
Informatiebijeenkomst collectief verduurzamen 25 januari de Torrekoel
Hoofdstuk Omzet, kosten, winst
Transcript van de presentatie:

Inhoud Hoe het allemaal begon… Wat is Easykitchening? Hoe zijn we te werk gegaan? Wat zijn de behaalde resultaten? Evenement ‘Kwistnix’ Wat hebben we geleerd? Toekomstmogelijkheden

Hoe het allemaal begon… Het verloop van het hele proces

Inhoud Undercover Personaliseren en bedrukken van dekbedovertrekken Doelgroep: 12- tot 25-jarigen Te hoge kosten Beperkingen

Inhoud Swirlout Kleine pottenlikker Te hoge productiekost Niet nieuw Verder zoeken naar nieuwe mogelijkheden… …met als resultaat ‘Easykitchening’

Wat is Easykitchening? Wie zijn wij en wat is ons product

Wie Robrecht Stevens (Gedelegeerd bestuurder) Wim Machtelinckx (Financieel directeur) Pieter Diels & Bart Smets (Technische directeurs) Tine Berrevoets, Els Magits & Maarten Van den Vreken (Commerciële directeurs)

Product Fruitilities Doel: –Vergemakkelijken van het eten van fruit –Gezonde eetgewoontes aanmoedigen

Fruitilities

Hoe zijn we te werk gegaan? Van marktonderzoek tot verkoop

Marktonderzoek Enquête –Opmerkelijke resultaten: 18% eet maximum 1 stuk fruit per week 63% heeft moeilijkheden met het klaarmaken van fruit 86% heeft geen dergelijke hulpmiddelen in huis

Marktonderzoek Samenstelling pakket –Inspelen op enquête –Research online –Afschuimen winkels/groothandels –Vergelijken van prijzen –Sterke prijs-kwaliteitsverhouding

Aankoop Keuze leveranciers –Onderhandelingen prijs producten –Leveringstermijn producten –Verpakking –Kwaliteit Leveranciers –Blokker –Metaleuven –Max&Co –Club

Promotie Face to face Posters Website (tweetalig) Facebook Kapaza ROB TV Nieuwsblad Mailing Markt

Poster

Website

Nieuwsblad

Verkoop Face to face Webshop Kapaza Markt School

Webshop

Kapaza

Doelstellingen / Resultaten

Doelstellingen Verkoop starten op 1 maart stuks verkopen Minimum 1 keer in pers verschijnen Website & webshop Winstgevend

Cijfers Aantal: 150 stuks Verkoopprijs incl. BTW: € 9,95 Contributiemarge: € 2,55 Omzet incl. BTW: € 1492,50 Omzet excl. BTW: € 1268,18 Winst voor belasting: € 162,21 Winst na belasting: € 107,07 Rendabiliteit: 17,29% Rendabiliteit incl. quiz: 29,87% Uitbetaling aandeelhouders: € 117 (+ € 12,87  quiz)

Evenement ‘Kwistnix’

Brainstorming Overleg in groep Resultaat: quiz Organisatie en voorbereiding De avond zelf

Enkele sfeerbeelden…

Wat hebben we geleerd? Vallen en opstaan

3 ideeën –UnderCover –Swirlout –Easykitchening Contacten leggen Onderhandelen Prijssetting Praktische toepassing van opleidingsonderdelen –Boekhouding –Financieel Beleid

Toekomstmogelijkheden

Wij danken u voor uw aandacht!