Waar staat PIM voor ? Themasessies Special eventsKennis Werkgroepen Netwerken Innovatie Rene Repko, Marketeer of the Year 2008.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Nieuw Elan met een Inspirerend Toekomstbeeld
Advertisements

Welkom The Future State of Lean
Ouderavond 6 vwo 25 September 2013 Informatieavond 6 vwo Welkom.
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
JochemKoole.nl Sociale media zijn niet het gouden ei.
Het bereiken en vasthouden van de verzekeringsconsument Prof.dr. Ed Peelen.
WORKSHOP GESLAAGD IN HET VAK: ROC MONDRIAAN – DE HAAGSE HOGESCHOOL 3 OKTOBER 2013 ONDERNEMERSCHAP EN ONDERWIJS.
Sint Jorisschool Examenvoorlichting Studie & Voorbereiding Examen Uitslag Diploma.
Sint Jorisschool Examenvoorlichting
Bewonersvergadering 13 april 2011 Welkom Opening Bestuurszaken 20.25Waar staan wij nu? 20.40Buurt Interventie Team 20.50Pauze 21.10Politie.
Fuseren, samenwerken en concurreren
Stichting RechtenOnline
Media Plaza Werkevent 1 Spreker: Guus Klapper. Inhoud 2 - Introductie - Opleiden in de arbeidsbemiddeling - E-Learning - Drie business cases - HBO opleiding.
Introductie eerste diabetessymposium regio OLVG 21 november 2012.
UITNODIGING WORKSHOP VERANDERMANAGEMENT: “BETEKENISVERLENING IN ACTIE”
Concept Opdrachtgever: Agentschap Ondernemen (AO). In het kader van ondernemingsplanwedstrijd (OPW) Vlaanderen, dé officiële ondernemingsplanwedstrijd.
CRM in Nederland Trends en Vooruitzichten Utrecht 23 januari 2008.
1 Cloud Computing & SaaS boodschap and werkgroep Educatie & PR February © EuroCloud –
Stichting RechtenOnline ICT in het juridisch onderwijs.
Bedrijfsleven en onderwijs: “een paar apart”. Agenda Wat is ICT~Office Wat is het CIO Platform Waarom zijn we niet één Waar wel samen voor B.V. Nederland.
SANOMA MEDIA en de SOCIAL CUSTOMER: praktijkcases dinsdag 11 december 2012.
Sociale Innovatie als ondernemingsstrategie WORKSHOP uur
op het VDCM Symposium Naar Energieleverende Gebouwde Omgeving -
Kernproject V1 College 1 31 Januari 2008 Instituut voor Interactieve Media.
27 januari 2011.
Professionele ontwikkeling
PeerWise samen meerkeuzevragen maken & beantwoorden
Brainstorm sociale media in het onderwijs
Titel auteur oktober /10 Verbinden van Onderwijs en Onderzoek Ontwerpgerichte kennisontwikkeling, praktijkgericht onderzoek door studenten en docenten.
Een dialoog met klanten opbouwen
Hoe weet een opleiding wat het beroepenveld verwacht? Hans A. Frederik NIOC, 8 april : :50 uur, sessie 30 - HBO en beroep.
Agenda uur:Visie PMGG uur:Klantonderzoek uur:Terugblik monitoring overtredingen uur:Pauze uur:Ontwikkelingen uur:Handhaving.
Beatrijs Vandecasteele & Luc Lemarcq
Programma Diversiteit en Anti Discriminatie HBO-I Docentendag 30 maart 2010 Ineke van Halsema.
DBS Talent & Salaris voor PIM klanten
Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova.
Samen werken aan een gezonde regio!
Europalaan 24 | 6199 AB Maastricht-Airport | T | www
Waar staat PIM voor ? Themasessies Special eventsKennis Werkgroepen Netwerken Innovatie Rene Repko, Marketeer of the Year 2008.
Voorlichting Kellebeek College
Naam van de Auteur 7 januari 2008 IPVO Werkbijeenkomst Leermiddelenbeleid Leeuwarden Ronald Kool, relatiemanager vo 25 november 2010.
Retail Round Table 19 Maart 2014 Woerden. Agenda RRT 19 maart 15:00-15:15 Ontvangst. 15:15-16:00 Lopende trajecten & ervaringsuitwisseling. 16:00-16:15.
Docentenopleiding UV. 1,5 jaar, 35 bijeenkomsten HBO modulen en belevingsthema’s, apart voor kappers, schoonheidsspecialistes en voetverzorgers. Competentiegericht.
Hard/t voor IS Het PI: Een actor in ontwikkeling 13 oktober 2008 Delft Sara Kinsbergen.
Alumnibeleid en alumnivereniging
Het EQuA project EQuA = Early Quality Assurance in Software Production (zie website Onderzoeksproject met hogescholen, universiteiten,
Welkom op donderdag 22 januari 2015 Vanaf 17:00 tot 19:00 uur (incl
Uitwisseling = onderdeel Innovatieprogramma Innovatie = Human Resource-programma Gedragen en uitgedragen door de top Terugkerende innovatieve activiteiten.
Honoursonderwijs in HBO
80% van wat we leren… Collega’s Samenwerking Gesprekken Werkgroepen
Startmoment Master Politieke Communicatie 24 september 2007.
Jaarbijeenkomst 2014.
Oktober 2004 Core Course Information Management dag 2 Agenda.
Saskia Best HRO – CMD Zomer 2010 Concept Development – 26 april 2010.
Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Welkom in het Better Practices Theater Doe mee aan het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie.
Faculteit Economie en Management. FEM Smart Business Center Van lerende organisaties naar lerende combinaties April 2015.
Interactieve Mantelzorgkamer Share&Care
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Marketing voor Starters GRONINGEN, 9 NOVEMBER 2011 Welkom! 1.
3 t/m 14 oktober Inhoud  Alert Online 2016  Thema  Communicatie en Onderzoek  Hoe meedoen?
De enige constante is verandering. Initiatief voor FESPA Nederland past in ontwikkeling van verandering Samen maken we de markt van visuele communicatie.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Crossmedia in een marketing fullservice bureau
Gezonde fysieke omgeving
Sieberdam/ROCS & KODOS
Roundtable Participatiewet: De Uitdaging voor HRM
. AFDELING Datum Welkom op de Campus! Eric Holtman.
DE TOEKOMST VAN ONLINE FONDSENWERVING
Transcript van de presentatie:

Waar staat PIM voor ? Themasessies Special eventsKennis Werkgroepen Netwerken Innovatie Rene Repko, Marketeer of the Year 2008

Waar staat PIM voor ? Inhoudelijke vernieuwing vakgebied Kennisontwikkeling en verspreiding Platform voor marketing initiatieven Marketeers fysiek bij elkaar brengen

Snelst groeiende marketing netwerk van Nederland! Offline community Kennis uitwisselingsplatform 9 Themasessies 3 Jaarlijkse prijzen 800 Individuele leden 50 Bedrijfsleden leden 6 Hoofdsponsoren Nieuwsbrieflezers

Het PIM lidmaatschap Op de hoogte blijven van nieuwe ontwikkelingen Korting op PIM thema-sessies Gratis bijwonen: –Marketeer of the year verkiezing –Bijwonen uitreiking Marketing literatuurprijs –Bijwonen uitreiking Marketing Wetenschapsprijs Gratis deelname aan werkgroepen Jaarlijks Marketing trendrapport Netwerken (Prospects, Klanten, Universiteiten, Pers, Collega´s, Concurrenten, Consultants en Partners) Abonnement Vakbladen: Marketing Tribune, Emerce Steunen vernieuwing in het Marketing Vakgebied Emerce

Hoofdsponsoren

Bedrijfsleden

PIM en Kennisontwikkeling

Prof. dr. Henry Robben Prof. dr. Rudy Moenaert Arend-Jan Nijhuis Peter Gouw Members Only Session 5: (beyond) Blue Ocean Strategie vraagt om: visionair denken, buiten de kaders kunnen en willen denken, het slim combineren van rationaliteit en intuïtie en een gerichte veranderaanpak. 25 maart 2010 – Leiderdorp + VERVOLG!! Session 6: Metrics maters Wanneer en hoe gaan marketeers eindelijk aan de slag om zich meetbaar te maken. Het verstoppertje spelen is over. 17 juni 2010 – Lelystad (incl. BBQ) Session 7: Gaining Momentum in No Compromise Strategy Wie lukt het om echt onderscheidend te zijn. Het hoe en waarom van een concurrentieel voordeel. 23 september 2010 – Utrecht Session 8: Spiritual Marketing Een sessie die u nooit meer gaat vergeten. Special guest Paul Blot gaat u meenemen naar plekken waar u nog nooit bent geweest. 25 november 2010 – Utrecht Marketing Strategy Network (MSN) Power cases Top insights Inhoudelijk Harde discussies

Activiteiten PIM kennisontwikkeling MBO niveau (ECABO, MBO College) HBO (o.a.Hogeschool Utrecht) Universitair (VU,Wetenschapsprijs) Post HBO/Doctoraal onderwijs - Digital Marketing Leergang (met IAB/MEC) - Customer Experience & Contact Center Management - Cross media DM (DDMA) - Binnenkort campagne management opleiding

Samen met: CRM Association, en Beeckestijn Top CRM opleiding voor CRM-ers/marketeers met CRM-ervaring 10 avonden (16.00 – uur) Met medewerking van hoogleraren diverse Nederlandse Universiteiten (Tilburg, Delft, Groningen) Opleiding start 13 oktober Universiteit van Utrecht 10% korting voor PIM/CRM A/MEC leden Post Doctorale opleiding CRM Hoofddocenten : Wil Wurtz en Egbert Jan van Bel Meer informatie:

Parttime Master of Science in Marketing (VU) “State-of-the-art” visie op marketing en marketingonderzoek Verzamelen en analyseren van trends, marktinformatie en gedrag Vertaling naar marketingstrategie, klantwaarde en innovatie B2C & B2B, online & offline marketing Interactieve colleges, gericht op leren met en van elkaar Netwerk van marketingprofessionals en –docenten Wat beweegt mensen, markten en organisaties? Nieuw

Contextmapping & Co-creatie Context en beleving van klanten als uitgangspunt voor innovatie Positionering Centraal Beheer Achmea Marjanne Mulder, Communicatie-manager. Innovatieprogramma Ondernemer centraal Annet Hennink Context Mapping Prof. dr. Pieter Jan Stappers Pauze Co-creatie Marius Woldberg - Innovatiemanager Service innovatie Annet Hennink, Concept en Propositie Ontwikkelaar Vragen, Discussie Borrel