© 2001
CMG D-Site Marc van der Steen (CMG business unit e-government) Inne ten Have (Dexus new media)
3 Presentatie Introductie CMG Public Sector Dexus New Media D-Site Concept Werking Toepassingen Demonstratie D-Site
4 Dexus New Media Multimedia Games Internet innovation
5 D-Site: Aanleiding Kennismaken op internet Communicatie Decentralisatie Enabling technology Niveau van communicatie Data opslag Informatie uitwisseling Emotie Waardebepaling Nieuwsgroepen
6 Veel schrijven, weinig lezen Vraag-antwoord, welles-nietes Saai, onoverzichtelijk Click gevoelig Geen ontwikkeling
7 Nieuwsgroepen Marktplaats van ideeën Cooherentiemodel Zelf meningen verkopen Beleggen in meningen Straf en beloning
8 D-Site: Boomdiagram divergeren
9 D-Site: Netwerk divergeren én convergeren
10 D-Site: Input wordt beoordeeld
11 D-Site: Fasering door ‘interesse’
12 D-Site: Deelnemers verdienen invloed
13 Toepassingen Intranet Cultuurverschillen Klachtenlijn Brainstormen
14 Toekomst Gedragssimulaties Zelfsturende communities
15 What’s in it for you? Verbetering interne communicatie Werknemers potentieel uitbuiten Invloed delen, informatie uitwisseling Profilering werknemers op kennis Vernieuwend