Mamut SERVICE SUITE.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
The customer centric software company
Advertisements

in de Bouw Digitale informatie uitwisseling tussen aannemers en leveranciers Harrie Rosink, 9 september 2009.
PSO for Microsoft Dynamics 2013
HandSoft
Welkom bij. Wat doen wij? Eén volledig geïntegreerde totaaloplossing.
10 tips voor een gouden start Groeitips
Stargon Kresoft Systems 2012.
#Exactlive12 Kennis delen = vermenigvuldigen Hartelijk welkom!
Software voor Productie / Boekhouding / Facturatie / Magazijnbeheer
Microsoft Dynamics Entrepreneur Solution 2008 Product Demo.
Hoe uw TurboCASH moet gebruiken. :voor verkoop gerichte bedrijven.
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
Kostprijzen PLATO – 5 mei 2009.
Update Computers 2 BNC 3 Werkgebieden 4 Mijn stage 5 My Update 6 Voortgang & eind product.
BELANGRIJK: √ Om de presentatie correct weer te geven, gelieve enkel gebruik te maken van muisklikken aub.!! √ Op verschillende dia’s ziet u “klik hier”
Internet boekhouden in de praktijk Kennismaken met Noordzij Online.
De kracht van HBSoftware B.V Als uw markt verandert, verwachten uw klanten dat u daar snel op reageert. Wij kunnen u daarbij helpen. Vanuit onze branchefocus.
Werken met HeRMAN Webtoepassing voor het beheren van de competenties in elk aspect van het personeelsbeleid.
Buikpijn van systeembeheer? Een praktijkvoorbeeld uit Wageningen Jan Inden uit Wageningen.
01 van 06 Portal4U Loe Hameleers Twan Saleming Klanten: Wat kost dat artikel? Wanneer wordt geleverd? Die werkt hier niet meer.. Die factuur ken ik niet.
Mamut Kassa K.D.C Swakhoven
Kennis Sessie PSO 2013.
Sumatra gaat verder >> waar Exact ophoudt
De kracht van MySolution
Mamut MBS 11 Kick-off 4&5 september 2006 Kurt SwakhovenRemco Prins Mirjam HaenenSøren Vallø.
Dé complete online werkplek met de kracht van Office 365
Productpricing Steef Visser RA en Aart in ’t Veld.
QPS HÉT INKOOP SERVICE SYSTEEM VAN DE BBN. BBN BBN staat voor Business Bloemisten Nederland. Platform van 100 bloemisten in Nederland. Gespecialiseerd.
Werken met Mamut; Waar te beginnen ?
Infografiek: vergelijken van (S)CRM apps Lien Vandervelde – 3EPM2.
Measuring of Organisation Structures D.S. PUGH Nele Van Dooren 2 de Bachelor Sociologie 28 maart 2006.
Enterprise Resource Planning (ERP)
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
Dag van de lokale overheid. March 9th Microsoft Belux Paul Faes Business Development Manager Lokale Overheid.
UPGRADE PROGRAMMA WINDOWS 7 OFFICE 2010 OFFICE 365.
PROJECT IMAGI Door HauMe Hauwaert Michiel & Meyers Arnold.
WerkGevers Service Punt Zoetermeer Jolanda Kroon
Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova.
Mamut Kassa K.D.C Swakhoven
Welkom op de MBS 10 Kick Off dag voor Resellers!.
Mamut Business Software versie 11. Bureaublad  Achtergrond/waarom  Welke mogelijkheden?  Wat betekent het voor u?  Voordelen?  Branches / soort bedrijven?
Werkgeversservicepunt
DigiDoc Een digitaal kantoor voor iedereen !. Ceci n’est pas du software?! 2.
e-Ordering e-Catalog De verdere digitalisering in e-procurement.
Houd uw winkel in de hand met. Strategie Wat heeft u in de hand? Uw inkopen (u koopt alleen in wat nodig is) Uw verkopen (u rekent snel en efficiënt.
Oktober 2004 Core Course Information Management dag 2 Agenda.
Bosch Rexroth AG. Variant van R/3 ‘Customised’ Implementatie 2001 als pilot voor de ganse groep. Remote installatie via Duitsland Implementatie en Complexiteit.
Sales Tips.
Online kansen in de Automotive Aftersales markt
Introductie Allors Applications. Modules Personen en Organisaties Product/voorraad beheer Ordermanagement Transport Werkopdrachten Facturering Financiële.
Presentatie titel Logistiek College 3 Rotterdam, 00 januari 2007.
De oplossing van Office voor uw zakelijke uitdagingen De nieuwe functies van Office 365 Welke versie van Office is het meest geschikt voor u? Wat is Office.
WELKOM Bij deze eerste AGP KIS dag Klant Informatie Sessie Door Frank Neefs.
Administratie ‘Wat is administratie?’. Wat is administratie? “Administreren is vastleggen, op papier of elektronisch, wat er in jouw onderneming gebeurd.
DS WebUren presentatie. DS WebUren Sumatra DS WebUren is een Webbased urenregistratie oplossing, waarmee (externe) medewerkers op een snelle en gebruiksvriendelijke.
DS WebShop presentatie. DS WebShop beheer stamgegevens, artikelen en prijzen vanuit Exact beheer stamgegevens, artikelen en prijzen vanuit Exact real-time.
Gebruikers- ondersteuning Require- ments man. Educatie Monitoring Data- beheer Management- informatie Operationeel support Tactisch support Strategisch.
WELKOM Bij deze eerste AGP KIS dag Klant Informatie Sessie Door Frank Neefs.
Wat is Hyperdesk? Web platform voor het optimaliseren en automatiseren van uw dienstverlening aan bedrijven. Kort samengevat:
Waarom zou je als reseller/partner
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Office 365 Cloud Computing SaaS
HET ASSURANTIEKANTOOR VAN DE TOEKOMST
OPENINGSCASE: PNC-banken en enterprisetoepassingen
Naam van presentator | Naam van bedrijf
Presentatie van: Logo van je bedrijf.
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

Mamut SERVICE SUITE

Agenda Mamut Service Suite De onderscheidende factor Service verlenen Mamut Service Suite Planning Demonstratie.. een gewone dag Waarom Mamut Service Suite Prijzen & aanbieding

Mamut Service Suite Acquisitie in mei 2006. Oplossingen voor bedrijven in dienstverlenende sector. Vereenvoudigen van de werkdag. Complementeert het huidige aanbod v/h MKB. Geïntegreerd met Mamut Business Software. Gelanceerd in 6 markten. Voorbeelden geven van bedrijven , loodgieters, montage, onderhoudscontracten technische dienst, buitendienst, automaten onderhoud en bijvullen

Dienstverlening anno nu... De wereld wordt steeds kleiner Meer aanbieders Marges onder druk Klanten steeds veeleisender Toename in mobiliteit Dit zijn op zich bekende gevolgen van het globalisatie fenomeen. Het komt er op neer dat er ipv meerdere aanbieders zijn met hetzelfde product ten eenzelfde of beter prijs. Deze aanbieders bevinden zich lokaal, nationaal en internationaal.

Dienstverlening anno nu... Conclusie Service doe je er niet langer er bij Service is een product Eén van de weinige mogelijkheden om zich te onderscheiden in de globale = lokale markt Conclusie: Service doe je er niet langer er bij, service is een product. Eén van de weinige mogelijkheden om zich te onderscheiden in de globale = lokale markt.

Betere service verlenen.... Uitdagingen Hoe organiseer ik mijn dienstverlening? Hoe zet ik personeel & middelen efficiënt in? Hoe kan ik hier geld aan over houden? Uitdaging: Hoe organiseer ik mijn dienstverlening? Hoe zet ik personeel & middelen efficiënt in? Hoe kan ik hier geld aan over houden? Laten we elkaar niet voor de gek houden, dit is hetgeen waar het om draait

Betere service verlenen.... Aspecten Klanten Dienstverlening op locatie Medewerkers & voorraad Verkooporders en uren afhandeling Om een oplossing te vinden voor deze dient er rekening te worden gehouden met de volgende aspecten. Klanten. Service op locatie. Medewerkers & voorraad. Service orders en uren. DWZ de oplossing, in dit geval een IT hulpmiddel, dient hier rekening mee te houden.

Mamut Service Suite Planning Hulpmiddel voor organiseren dienstverlening Klantgegevens Agenda / Planning Urenregistratie Voorraadbeheer Verkooporders Rapporten Integratie met Mamut Business Software Klant gegevens Verkoop Order Voorraad beheer Uren Personeel Rapporten Agenda / planning Klantgegevens. Geen relatiebeheer Agenda Plannen afspraken. Inplannen medewerkers. Orders aanmaken op basis van afspraken. Artikel Voorraad op de weg Prijzen en kortingen Urenregistratie. Integratie met Mamut Business Software. Rapporten & Import export. Zelf rapporten aanmaken Bestaande rapporten aanpassen Eigen formaten bouwen

Mamut Service Suite Planning Overal toegankelijk! Informatie weergave afhankelijk van context Als laatste punt nog het mobiliteits aspect: De klantgegevens, agenda, artikelen, orders worden weergegeven op verschillende apparatuur. Hierbij is het belangrijk om te weten dat dit wordt gedaan op een wijze welke past bij het apparaat dat u gebruikt. Hierbij is er sprake van tweezijdige gegevens uitwisseling, DWZ PC naar Mobiel en Internet maar ook hetgeen dat op de PDA wordt gedaan wordt op het portal en in de PC applicatie zichtbaar. Aanmaken afspraken, Er geen spraak van een PC of Mobiel of Portal, het geniale is dat alle 3 tegelijk kunnen worden gebruikt. Hier een voorbeeld van hoe het op een PDA er uit ziet De portal ziet er als volgt uit

MSS vs. MBS Mamut Business Software Alle relatiegegevens Volledig CRM Order factureren Uitgebreid artikelbeheer Financiële administratie veel meer... E-commerce Relatie beheer/ Activiteiten Offerte /Order/ Factuur Document beheer Project Beheer Inkoop Voorraad Boekhouding Uren Personeel Rapporten Misschien gebruikt u nu al Mamut Business Software en zijn er bij na het zien van de functies toch een aantal vragen opgekomen over wat het verschil tussen MSS en MBS is. Hier een overzicht Voor de duidelijkheid MSS is een plannings gereedschap, de functionaliteit is gericht op het efficient plannen en alles wat bij het dienstverlening op locatie komt kijken. MBS is een complete oplossing MAW MSS complementeert MSS

MSS vs. MBS E-commerce Relatie beheer/ Activiteiten Offerte /Order/ Factuur Document beheer Project Beheer Inkoop Voorraad Boekhouding Uren Personeel Rapporten Klant gegevens Order Voorraad beheer Boekhouding Uren Personeel Rapporten Afspraken Misschien gebruikt u nu al Mamut Business Software en zijn er bij na het zien van de functies toch een aantal vragen opgekomen over wat het verschil tussen MSS en MBS is. Hier een overzicht Voor de duidelijkheid MSS is een plannings gereedschap, de functionaliteit is gericht op het efficient plannen en alles wat bij het dienstverlening op locatie komt kijken. MBS is een complete oplossing MAW MSS complementeert MSS

Mamut Service Suite Planning Demo Geef uitleg over het scherm Agenda = totaal overzicht Werkschema = afspraken voor 1 dag Overzicht = Lijst weergave, meer bedoeld voor de order administratie Afspraken = Lijst met alle afspraken waarin men bijv eenvoudig kan zoeken. Kleuren= afhan. afspraak type, klant afspraak is blauw bolletjes = medewerkers Vulling = status van de afspraak Order gekoppeld In het 1ste gedeelte laten wij zien: Hoe een afspraak met klant wordt gemaakt Het gaat om de installatie van een groot apparaat op locatie en er moet ook nog wat aan de keuken worden verbouwd Aan de afspraak wordt de klant gekoppeld Het apparaat wordt gekoppeld SAN REMO Omdat er naast het apparaat ook andere onderdelen noodzakelijk zijn, voor oa koppeling met waterleiding, afvoer en elektrictiet wordt er middels een TAAK in een keer een aantal standaard artikelen toegevoegd, dit kunnen ook uren zijn! Indien mogelijk koppel een medewerker aan de afspraak, controleer beschikbaarheid Sla de afspraak op. Aangezien dit een belangrijke afspraak is wil ik graag ok de afdeling verkoop hiervan op de hoogte brengen, zij maken echter uitsluitend gebruik van Mamut. Door het overbrengen van de activiteit van MSS naar MBS kan ik ervoor zorgen dat deze afspraak in de lijst met activiteitne in relatiekaart getoond wordt. Deel 2 Ik sta ‘s ochtends op en wil weten waar ik naar toe moet: Ik ziet niet op kantoor en ik wil ook niet eerst naar kantoor Via het portal kan ik mijn agenda in zien, controleer de afspraak voor de 22ste Na het maken van de afspraak: Toon afspraak op portal of mobiel Ik rijd er naar toe en voor aanvang verander ik op mijn mobiel of portal de status Pause, w

PAUZE We gaan een kijken hoe het met het koffieapparaat hier gaat We gaan over 20 minuten verder

Mamut Service Suite Planning Demo Wat ziet men op kantoor? Status is veranderd Op kantoor komt een spoed opdracht binnen, een belangrijke klant heeft een storing de cappuchino doet het niet meer De storing dient ingeplad te worden op vandaag, vind een gat. De monteur is inmiddels klaar en gaat de afspraak bijwerken met het aantal afleverde koffie, koekjes et cetera status overzetten naar voltooid. Hij krijgt te zien dat er een spoed opdracht is binnengekomen. Daar ging mijn dag Op kantoor de afhandeling van de order Korting geven Kan ook voor meerdere afspraken tegelijk Overbrengen naar Mamut Later verwerk spoedklus Voer uren en materialen in op portal Overbrenegn naar Mamut Laat in Mamut zien

Mamut Service Suite Planning MODULE FUNCTIES FREE START     € 349 + SO  PROFESSIONAL € 579 + SO Afspraken Aantal afspraken 50 Onbeperkt Order kortingen X Taken Online orders Artikelbeheer Aantal artikelen Onbeperkt    Aangepaste velden Prijzen en kortingen Afdrukken etiketten Inventarisatie 5 Relatiebeheer Aantal klanten Import/Export  Documentbeheer Favoriet medewerkers Mobile Service Order per geb. per maand. 12 15 Start versie is een 1 gebruikers versie Pro is een multiuser versie prijs is per gebruiker van 1 to 3 SO = 19 4-8 gebruikers 419 SO is 13 9 en meer 329 per gebruiker SO is 10

Waarom Mamut Service Suite? Totaal overzicht Efficiënt plannen Tijdsbesparing Betere klantenservice Tevreden medewerkers (alle rollen) Betere voorraadhantering Integratie met fin. administratie Overal inzetbaar Geen investeringen in nieuwe hardware. Voordelen Grotere efficiëntie van buitendienstmedewerkers dankzij real time toegang tot de noodzakelijke informatie over klanten, producten en diensten, prijzen, concurrentie, evenementen, enz. Onmiddellijke feedback van buitendienstmedewerkers naar collega’s en management met informatie over organisatorische veranderingen bij een klant, nieuwe contactpersonen, nieuwe beslissers of invloedrijke personen, nieuwe mogelijkheden, niveau van tevredenheid, activiteiten van concurrenten, enz. Snellere en betere klantenservice met als resultaat een grotere klanttevredenheid. Tevreden medewerkers en hoger rendement. Groter verkoopvolume dankzij kortere verkoopcycli, cross-selling of aanvullende orders.

Waarom Mamut Service Suite? Het Levert u geld op! Voordelen Grotere efficiëntie van buitendienstmedewerkers dankzij real time toegang tot de noodzakelijke informatie over klanten, producten en diensten, prijzen, concurrentie, evenementen, enz. Onmiddellijke feedback van buitendienstmedewerkers naar collega’s en management met informatie over organisatorische veranderingen bij een klant, nieuwe contactpersonen, nieuwe beslissers of invloedrijke personen, nieuwe mogelijkheden, niveau van tevredenheid, activiteiten van concurrenten, enz. Snellere en betere klantenservice met als resultaat een grotere klanttevredenheid. Tevreden medewerkers en hoger rendement. Groter verkoopvolume dankzij kortere verkoopcycli, cross-selling of aanvullende orders.

Speciale workshop aanbieding Mamut Service Suite Planning Pro Van € 579,- Voor € 349,- € 19,- per maand service overeenkomst

Simplifying the way small organisations do their business by delivering software services and knowledge 1 19