…… kennisterrein ….. ……naam en functie ……. …… naam bedrijf …….

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Economie in de bovenbouw
Advertisements

Maken van een sollicitatiebrief.
De bril van het bedrijfsleven Innoveren is investeren.
Professional in Beeld Henk Meijer Ontwikkel het jonge talent in het Westland Docenten professionaliseren en leerlingen plukken de vruchten.
Het ‘nieuwe’ samenwerken Voor een duurzame stad Door de inzet van NME.
1 Workshop voor maatschappelijke organisaties ter voorbereiding op de Beursvloer.
Regiopartnerschappen Schoolbesturen internationaliseren in samenwerking met scholen en andere organisaties in de omgeving Judith Dayus-Brouwer.
· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · l e r e n · d o o r · d o e n · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · De structuur van LINK2 Domein Thema’s Boxen.
Jongeren communicatie Jet Centeno – Human Capital Water programma.
Vierde ervaringsuitwisseling “Competent van kop tot teen!” 8 april 2010 Lieselore Beckers & Isabelle De Wispeleir VIVO vzw ompetent van kop tot teen !
Milieuzorg Op School FOCUSGROEP visie en standpunten leerlingen 2 de graad.
Fotoverslag bijeenkomst 6 juli 2009 Opzet kennisnetwerk landbouwprojecten KRW Hoe doen we dit? Wie doet wat? Opgesteld door: Annet Noordik Facilitators.
Volgende dia is: Terugkoppeling bijeenkomst 1
Sneak Preview Socious Neem een kijkje in de nieuwe community van Ngi-NGN.
Mijn MaS Mijn naam Mijn klas. Titel van Foto 1 Maak een foto, waar jijzelf opstaat en waarvan jij vindt dat het kenmerkend is voor jouw stageplaats! Net.
Bekijk het leven.
Competent van kop tot teen! Studiedag 8 juni 2010 Competenties en VTO beleid Een degustatie van instrumenten Joke Sweygers Patricia Van Dessel VIVO vzw.
Presentatie Missie en Visie Lomoz 2012 Anton Rijkers.
Transdisciplinaire projecten
Wie weg is wordt gezien Hoe het altijd gaat… wie niet weg is wordt gezien wie weg is wordt niet gezien Niet als je Jezus heet wie weg is wordt gezien.
Even voorstellen Onderwijs adviseur Wat is dat?.
Economie in de bovenbouw
Verkenning Strategische personeelsplanning voor [uw organisatie]
Het bacheloreindproject (BEP) 1BT04 / 1GT04
Presentatie resultaten monitor landelijk versus lokaal maart 2014.
Introles: Wie ben ik en jullie? 15
WELKOM SPORT EN BEWEGEN IN DE BUURT EN MBO. Platform Bewegen en Sport/ MBO RAAD Gelderse Sport Federatie VOORSTELLEN.
met studievaardigheden
Nieuwland,Schiedam Visuals wijkbranding. Wat is jouw favoriete plek in de regio?Wat betekent die plek voor jou en welke waarden vertegenwoordigt die plek.
Training digitale didactiek Effectieve inzet laptop.
VORMING MANAGEMENTTEAM. Inhoud vorming managementteam 1. Hoe kan een mantelzorgvriendelijke organisatie er uit zien? 2. Naar een mantelzorgvriendelijk.
Een eenvoudig jeugdsportbeleidsplan - versie april 2010.
Nationale Studenten Enquête (NSE)
Solidariteit op onze school Enkele suggesties voor gesprek.
UVW LinkedIn Presentatie
Solliciteren: wat wil ik?
Alle lijntje bij elkaar…?
I skateboarden Hou vol. De aanhouder wint.
KWARTAAL 2 JAAR 2 SLC. vandaag Programma kwartaal 4 Opdrachten Werkbezoeken eindgesprekken.
Slc kwartaal 3. programma Hoe is het gegaan Verwachtingen Tips and tricks Opdrachten slc.
Waarom Kerst? Gespreksspel
Vrijwilligersstage 2. BASISHOUDING EN CONTACT MAKEN.
Wat zijn volgens jou de meest in het oog springende innovaties die van invloed kunnen zijn op opleiden en een leven lang leren ? Welke bedreigingen en.
Opdrachten en eindopdracht
COACHEN; zelf aan het werk! HELICON MBO Den Bosch W43
Welkom In het nationaal gevangenismuseum. op eigen kracht.
Praktische handleiding voor De digitale community op Part-up.
Hulpvragen voor het formuleren van je eigen kernwaarden
Profilering Design MBO. “Ik ben op aarde om een omgeving vol liefde te creëren, met passie te leven en mijn meest opwindende dromen waar te maken”
Waarom? Iedereen heeft sterke en zwakke punten. Met je sterke punten kun je heel ver komen en het is dan ook van belang om deze in te zetten.
Kiezen voor keuzedelen
Welkom bij de gastles !. Even voorstellen…. Ik ben …… Mijn vooropleiding ……. Mijn werkervaring …… Wat doe ik nu …..
Bijeenkomst 3. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Huiswerk  Hoe is het huiswerk gegaan?
Bijeenkomst 5.  Doelen  Wat hebben jullie bij thema vanmorgen gedaan?  Feedback geven en ontvangen op huiswerkopdracht  Van doelen naar leeractiviteiten.
Les 5 gamen CLIËNT EN MEDIA WIJSHEID//. Wie gamet er regelmatig? Ken je mensen die verslaafd zijn aan gamen? Wat zijn de gevolgen van game verslaving?
GROEIEN MET JE IDENTITEIT. EVEN VOORSTELLEN… WAT IS EEN KLANT?
Thema Roos van Leary in de klas
Duurzaamheid in Gennep
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
LinkedIn – Je carriere start nu!
Les 1 Doelgroep: mbo niveau 4 – taalreferentieniveau 3F Docent: Anja Vergeer-Negenman Nederlands leesvaardigheid.
Circulaire economie in onderwijs en mkb “Parels zonder ketting”
Taalontwikkelend lesgeven: een didactische methode voor álle docenten!
Duurzame inzetbaarheid
Duurzame inzetbaarheid
Training Presenteren Een project van: In opdracht van:
Docentstages, smeerolie tussen bedrijf en school Presentatie Praktijkopleidersdagen
Duurzame inzetbaarheid
Actieleren.
vragen over, van en aan God
Transcript van de presentatie:

…… kennisterrein ….. ……naam en functie ……. …… naam bedrijf …….

Specifieke deskundigheid: ……. (trefwoord) _____________________________ Kennisterrein …. (omschrijving van het onderwerp en van jouw specifieke deskundigheid) Relatie met duurzaam bouwen ……. (waarom is deze kennis nodig voor duurzaam bouwen) Doelgroep(en) ……. (aangeven voor welke beroepsgroep deze kennis belangrijk of interessant is)

Relatie onderwijs (MBO/HBO/WO) (1) _____________________________ Moet opgenomen zijn in: –MBO: –HBO: –WO: (studierichtingen noemen)

Relatie onderwijs (MBO/HBO/WO) (2) _____________________________ Wordt al aandacht aan besteed in – …. (studierichtingen noemen) Niet opgenomen in …. (studierichting(en))…., omdat ….

Wat zou verbeterd moeten worden en wat heb jij dan te bieden (1) _____________________________ Wat – …. ( noem concrete acties die volgens jou nodig zijn) Hoe (suggesties en ideeën) Wie –… (wie heb je daarbij nodig, of wie zijn degenen die dat moeten doen; noem namen van werkgroepleden) Wanneer –…. (wat moet op welk moment gedaan zijn)

Wat zou verbeterd moeten worden en wat heb jij dan te bieden (2) _____________________________ Eigen bijdrage – …. ( noem concrete acties; wat kun je leveren) Beschikbare tijd –.. (hoeveel tijd kun je hieraan besteden per week/maand)

Actie ! _____________________________ Voorstellen/ideeën voor projecten en andere samenwerkingsvormen … (ideeën voor projecten noemen, toelichten tijdens bijeenkomst)