ICT-COMPETENTIES in het basisonderwijs van ICT-integratie naar ICT-competentie
ICT adequaat en verantwoordelijk gebruiken Apparatuur hanteren Voorstellen van informatie Zelfstandig leren m.b.v. ICT Oefenen m.b.v. ICT Creëren m.b.v. ICT Communiceren van informatie Zoeken en verwerken van informatie Samenwerken aan een opdracht
ICT adequaat en verantwoordelijk gebruiken Apparatuur hanteren Zelfstandig leren m.b.v. ICT Samenwerken aan een opdracht kleuters p. 12 en 20 IN HET BOS…
ICT adequaat en verantwoordelijk gebruiken Apparatuur hanteren Creëren m.b.v. ICT Samenwerken aan een opdracht ‘k ZAG 2 BEREN… 2de graad p. 46
ICT adequaat en verantwoordelijk gebruiken Apparatuur hanteren Voorstellen van informatie Creëren m.b.v. ICT Communiceren van informatie Zoeken en verwerken van informatie Samenwerken aan een opdracht EEN EINDWERKJE MAKEN 3de graad p. 68
ICT adequaat en verantwoordelijk gebruiken Apparatuur hanteren Zelfstandig leren m.b.v. ICT Oefenen m.b.v. ICT LUISTEREN, LEZEN, SCHRIJVEN lager p. 36
ICT adequaat en verantwoordelijk gebruiken Apparatuur hanteren Creëren m.b.v. ICT Communiceren van informatie Zoeken en verwerken van informatie Samenwerken aan een opdracht lager p. 42 KINDEREN ZIJN DE TOEKOMST
ICT adequaat en verantwoordelijk gebruiken Apparatuur hanteren Communiceren van informatie Zoeken en verwerken van informatie Samenwerken aan een opdracht 2de – 3de graad i.s.m. gymleerkracht p. 42 BLOEDSOMLOOP
ICT adequaat en verantwoordelijk gebruiken Apparatuur hanteren Zelfstandig leren m.b.v. ICT Oefenen m.b.v. ICT Creëren m.b.v. ICT Samenwerken aan een opdracht CONSTRUCTIES IN 5D… kleuter en lager p. 64
ICT adequaat en verantwoordelijk gebruiken Apparatuur hanteren Creëren m.b.v. ICT Communiceren van informatie Samenwerken aan een opdracht 1ste graad p. 34 IK WENS JOU…
ICT adequaat en verantwoordelijk gebruiken Apparatuur hanteren Creëren m.b.v. ICT Communiceren van informatie Samenwerken aan een opdracht 2de – 3de graad p. 42 STAPELVERHALEN