Social Media.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
sociale media: de nieuwe realiteit
Advertisements

Formule vindjeklanten.nl Voor het vinden en werven van klanten.
23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs
Estro Educatie / 13 januari 2012 / 1 Talking about my generation.
Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
ASCC clubmiddag 19 maart 2013 Ruud Vloeimans 2013 © R.P.Vloeimans, Amstelveen, Netherlands Cookies.
De zin en onzin van social media SNF JAARDAG 7 NOVEMBER 2011.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 2: Doelen en doelgroepen.
Social Media (Wat is dat & Wat kan de kerk daar mee?)
Social Media Audit.
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
 Themadag Onderzoek 2010 Mark JulsingMark Julsing 28/7/14  Ben Baarda 1 Workshop Mark Julsing Themadag Onderzoek 18 november 2010, Amsterdam.
PRESENTATIE: IRIS KUSTER EN MARTE TRA DATUM: 22 OKTOBER 2009 Wat Zou Google Doen?
Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 1: Wat is Google Analytics?
Crowdsourcing Tim Versluijs. Inhoud Motivatie Wat is crowdsourcing? De acht stappen De vormen van crowdsourcing Voorbeelden Voordelen en gevaren Rol van.
De trend Duurzame verandering PRINT 2.0 Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TRENDHET CONCEPTHET BOEKPR.
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Social Media Audit. Deel 3 Concurrenten – XXXLutz Group.
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Aan de slag met Stelselpedia
Wees slimmer dan de machine
Ondernemenincool Groepsbijeenkomst 2 juli. Voorstellen Liz Pelupessy John Autar Vertel in het kort: - Wie je bent - waarom je ondernemer wilt worden -
CRM H7 Webcare Commercieel medewerker. ‘Luisteren’ naar wat er op internet over je bedrijf of product wordt gezegd Interactie met de klant via het web.
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
Projectwijzer 8/9 H5 Webcare Middenkader Engineering.
WOW: enqueteren bij Jumbo
1 1 Phone Challenge Workshop Mbo niveau 3-4. l Jouw telefoonkosten l Film ‘Een dag vol data’ l Dataquiz l Abonnementen vergelijken l De Mobiel Profiel.
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Training voorbeeld voor
Iedereen gebruikt social media.
Even voorstellen: Docent Internet Marketing Internetmarketeer
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
UVW LinkedIn Presentatie
Social media.
1 Phone Challenge Workshop 2015 Niveau 1+2 mbo. Introductie.
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Sessie 3: Je bent wat je publiceert 1. Programma De kracht van weblogs Praktijkoefening: Zelf een weblog maken met Blogger Wat kan ik ermee? 2.
stap 6: Unieke toegevoegde waarde bepalen
Waarom? Iedereen heeft sterke en zwakke punten. Met je sterke punten kun je heel ver komen en het is dan ook van belang om deze in te zetten.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Kies voor respect | Presentatie Eerbied voor God, respect voor elkaar.
Zakelijk twitter inzetten Zakelijk Twitter inzetten.
Verbeter de vindbaarheid van je verenigingswebsite Samantha van der Werf.
5 praktische tips voor een betere vindbaarheid van uw bakkerij.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Profileren via sociale media Anita Boerema. Sociale media is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst.
Voorkom deze bedreigingen voor jouw website. Je hebt de kenmerken kunnen zien. Ze zijn niet erg duidelijk, maar toch zijn ze duidelijk genoeg voor jouw.
Inspirazio Door Aniek, Eva en Sylvana. Inhoud -Wie zijn wij? -Waarom de naam Inspirazio? -Welk moodboard hebben jullie gekozen? -Wat is jullie logo? -Hebben.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Hoe profileer ik mezelf digitaal? -minilecture-.
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
Introductie social media
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Online Marketing voor het MBO
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Ook wij als Wijkracht!?.
Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

Social Media

Programma Introductie Wat is Social Media? Wat gebruik je waarvoor? En waarom? Oefening Lunch Eigen site: tips en trucs

Introductie Wie ben je? Wat voor bedrijf heb je? Wat doe je al met Social Media?

Je bedrijf online Website Online aanwezigheid Hoe vinden klanten je? Weblog Aanvulling op site Nieuws Persoonlijk

Waarom Social Media? Iedereen is gelijk Gemeenschap Interactie Merkbeleving Publiciteit: “Word of keyboard” Investering in lange relatie

Voorbeeld Twitter

De Social Media Trechter

Luisteren Wat wordt er over je bedrijf gezegd? Wat wordt er over je product of dienst gezegd? Wat wordt er over je concurrent gezegd? Waar worden deze dingen gezegd? Wat wordt er nog meer door deze personen gezegd?

Zelf aan de slag Oefening: Welk merk/bedrijf is goed vertegenwoordigd online? Zoek 3 voorbeelden. Houd de volgende vragen in gedachten: Hoe kwam je bij dit voorbeeld? Waarom viel dit merk/bedrijf op? Wat vind je er goed aan? Wat kan jij hieruit gebruiken voor je eigen bedrijf?