Titelblad Affiliate Marketing Affiliate marketing www.NederlandInternet.nl.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Strijd mee tegen digibetisme! In 15 vragen weet u waar u staat! Gebaseerd op studies van M. Prensky, CEO Games2train Uitgewerkt door prof. Dr. Knoikl,
Advertisements

Trends in Dienstenmarketing
1  Stagevoorlichting Stage 2 Personen:  SLC 2-de jaar INF/TI:  Stage/afstudeercoördinator INF/TI: A. van Raamt  kamer K.1.07 tst  (
1  Stagevoorlichting Stage 2 Personen:  SLC 2-de jaar INF/TI:  Stage/afstudeercoördinator INF/TI: A. van Raamt  kamer K.1.07 tst  (
Klaar voor de toekomst? MKB Lenteborrel donderdag 22 mei Cees Verkuyl
Wij, in een veranderende markt Platform Wonen Leeuwarden Ger W. Hukker, 5 april 2012.
Totaljobs.nl Olivier van Duijn. Totaljobs Group Snelste groei • 5 miljoen bezoeken van 3.2m kandidaten per maand • Iedere 2 seconden een sollicitatie.
Woensdag, 27 juni 2007 Presentatie Snakeware New Media / MerkMakers Nieuwe Media.
City Campus Almelo CCA City Campus bv i.o. November 2013 [presentatie]
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
Website usability Door Dyonne en Yanthe.
Truus Rietdijk, november 2011
MMT.
Wegwijzerdementie.
WEBCARE BIJ.
De verschillende fasen in de elektronische noterings- procedure.
Afschrijvingen.
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
Sportmarketing vs.Internet Resultaten onderzoek Resultaten onderzoek Sportmarketing vs. Internet PauwR Internetmarketing wie wat.
Sociale Netwerksites Summerschool Social Media – Augustus 2010.
Hitec Media Welkom. Inhoud: Wie is Hitec Media Wanneer is Hitec Media van start gegaan Waar houdt Hitec Media zich mee bezig Links Contact Hitec Media.
 Online marketing Affiliatie = filiaal samenwerkingsverband Adverteerder geeft vergoeding aan affiliate (uitgever / publisher) voor elke bezoeker, lead.
Dokter Klik BV Algemene presentatie Dokter Klik We kunnen u heel goed vertellen wie we zijn en wat we u kunnen bieden. Maar liever nog presenteren.
Topic 1: Social Media Innovative Generations © Innovative Generations.
Maak het ze makkelijk. U wilt uw woning zo snel mogelijk verkopen. De manier daarvoor is online. U moet dan wel daar aanwezig zijn waar uw potentiële.
Minicollege Bedrijfsbezoek
Op weg naar een dementievriendelijke gemeenschap
Communicatie in de Aanval op Schooluitval
Subsidies? Ligt het geld op straat?. Doelstellingen vandaag U nieuwsgierig maken naar subsidies U bewust maken van de vele mogelijkheden van subsidies.
Studeren in het buitenland
Agenda  Lessen (6)  tot  hs 30
Presentatietitel: aanpassen via Beeld, Koptekst en voettekst 1 VOORLICHTING B3 KEUZERUIMTE 04 maart 2013.
Goedemorgen H3b.
Febelfin – Studiedag “De beurs vandaag” Leen Van Wambeke Retail Marketing Services Euronext Brussels.
Hoe wordt de ranking bepaald?. 3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 hoofdfactoren die de Ranking bepalen 2. Duur op website + social.
STUDIEDAG VLO: SCHULDBEHEER PRAKTISCH BEKEKEN Rekenblad typebestek leningen 2009.
Werkgroep Kavel overschrijdende investeringen
HR Marketing: probleem & oplossing tegelijkertijd
KZ: Platform / Incentives / Rapportage
Social Media Les 4: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Europalaan 24 | 6199 AB Maastricht-Airport | T | www
Bijeenkomst colleges 15 februari 2011
De Internationale activiteiten van De Post Peter Somers 5 september 2007.
2011 International Year of Chemistry Het bestuur van het departement Scheikunde laat een scheikunde game ontwikkelen voor 2011 International Year of Chemistry.
Canvasmodel Bol.com.
Kenmerken van de huurmarkt in Vlaanderen
Breda MENSEN Organisatie Gemeente GEBRUIKER Portal Bezoeker STAD Ondernemers.
Welkom De techniek van websites

Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid
Waar één + één meer is dan twee
Webmaster ToolsWebmaster Tools Google Webmaster Tools Gedetailleerde rapporten over uw pagina's in Google. Weet wat google van u vind! Ontdek.
Webinar 22 april 2011 start: uur fondsenwervende internet tools Stichting GeefGratis gratis* aangeboden (gedoneerd) en te gebruiken door non-profits.
(Naam bedrijf & logo) Lost het product/dienst een bestaand probleem op? 1.1 Zo ja, welke? 1.2 Zo, nee wie gaat dit product/dienst kopen? 2. Waaruit maak.
Algemene Ondernemersvaardigheden
ESF Regiobijeenkomst september Programma 10:00Opening en inleiding 10:15Projectadministratie deel 1 11:15Pauze 11:30Projectadministratie.
Crowdfunding en subsidies
KRACHT VAN AANBEVELING DOOR VRIENDEN 1. 2 het bereiken van héle specifieke doelgroepen anonieme organisatie toegankelijk en ‘menselijk’ maken verspreiden.
NETWORK MARKETING. KOPER Aangebracht 1 ste level Aangebracht 2 e level Aangebracht 2 e level 3e level Aangebracht 2 e level Aangebracht 2 e level Aangebracht.
Marketing dag 1 Naran Bekh-Ochir, Lisa Hofman, Thomas Hermans
Actief: 2 Pack als Automatische Bestelling elke maand Omgerekend maar +/- €4,- per dag! JE HEBT 3 VARIANTEN OM TE STARTEN! Hoe Start Je Jouw Vemma Business?
Bibliotheek Instructie
Accountmanagement H4 Kengetallen Junior accountmanager.
Inleiding Concept Product Marketing Vragen? INLEIDING.
Zelfgemaakte wafel en appelcake Groepsopdracht “Marketing” 1 e semester.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 3. Affiliate Marketing.
Adviesrapport Rabobank Affiliate marketing
 Zoekmachine marketing  Zoekmachine optimalisatie  Affiliate marketing  marketing  Mobile marketing  Display advertising  Real targeting.
Les 3 Affiliate Marketing
Transcript van de presentatie:

Titelblad Affiliate Marketing Affiliate marketing

1. Platformen (Daisycon, Tradetracker, TradeDoubler) 2. Kortingssites (Groupon, Vakantieveilingen, Sweetdeal) 3. Lead-generatoren (Emedia, Prospex, Companeo, D&B, M-Connect, DataQ) Verschillende affiliate programma’s

Inhoud 1. Affiliate marketing 2. Netwerken 3. Verschillende affiliate programma’s 4. Daisycon 5. Tradetracker 6. Tradedoubler 7. Affiliate4You 8. PayPro 9. AdQuick 10. Digimo Media 11. Groupon 12. Vakantieveilingen.nl 13. Sweetdeal 14. Buitenlandse partijen

Affiliate marketing Laat anderen uw product of dienst verkopen Kies:  Nederland  Internationaal

Netwerken Voor welk netwerk heeft u een voorkeur?

(B2B, no cure, no pay) Lead-generatoren

Daisycon Branches: heel breed Regionaal: nee Internationaal: ja Contact: goed Beginners: goed Kosten deelname: Opstartkosten: € 365,- Maandelijkse kosten € 70,- 30% op opgegeven provisie Minimumbudget: € 575,- (Gebaseerd op 3 maanden looptijd) Marketing: Ja SEA: Ja Aantal publishers: velen tienduizenden Aantal sites: (Nederland + buitenland) Link:

Tradetracker Branches: heel breed Regionaal: nee Internationaal:ja Contact: goed Beginners: goed Kosten deelname: Opstartkosten: € 600,- Maandelijkse kosten: € 60,- Op opgegeven provisie: 30% Minimumbudget: € 780,- (Gebaseerd op 3 maanden looptijd) Marketing: ja SEA: ja Aantal publishers: vele duizenden Aantal sites: vele duizenden Link:

Tradedoubler Branches: heel breed Regionaal: nee Internationaal:ja Contact: slecht Beginners: goed Kosten deelname: Opstartkosten: € 500,- Maandelijkse kosten: € 200,- 30% op opgegeven provisie Minimumbudget: € 1100,- (Gebaseerd op 3 maanden looptijd.) Marketing: ja SEA: ja Aantal publishers: Aantal sites: vele duizenden Link:

Affiliate4You Branches: jonge gezinnen Regionaal: ja Internationaal:nee Contact: goed Beginners: goed Kosten deelname: Opstartkosten: € 495,- Maandelijkse kosten: € 35,- Op opgegeven provisie: Verschilt per resultaat. Minimumbudget: € 600,- (Gebaseerd op 3 maanden looptijd) Marketing: ja SEA: ja Aantal publishers: 200 Aantal sites: Link:

PayPro Branches: vooral e-books Regionaal: ja Internationaal:nee Contact: goed Beginners: goed Kosten deelname: Opstartkosten: geen Maandelijkse kosten: geen Op opgegeven provisie: 8,5% + € 1,- per verkocht product Minimumbudget: geen Marketing: ja SEA: ja Aantal publishers: vele duizenden Aantal sites: vele duizenden Link:

AdQuick Branches: ? Regionaal: ? Internationaal:? Contact: matig Beginners: goed Kosten deelname: Opstartkosten: ? Maandelijkse kosten: ? Op opgegeven provisie: ? Minimumbudget: ? Marketing: ja SEA: ? Aantal publishers: ? Aantal sites: ? Link:

Digimo Media Digimo media Branches: B2C Regionaal: nee (landelijk) Internationaal:nee Contact: goed Beginners: goed Kosten deelname: Opstartkosten: onbekend Maandelijkse kosten: In afspraak met klant Op opgegeven provisie: onbekend Minimumbudget: onbekend Marketing: ja SEA: nee Aantal publishers: onbekend Aantal sites: Link:

Groupon Branches: alles Regionaal: nee Internationaal:ja Contact: goed Beginners: goed Kosten deelname: Opstartkosten: geen Maandelijkse kosten: geen 80% op opgegeven provisie Minimumbudget: geen Marketing: ja SEA: ja Aantal publishers: geen Aantal sites: 1 Link:

VakantieVeilingen.nl Branches: dagjes uit Regionaal: nee Internationaal:nee Contact: goed Beginners: goed Kosten deelname: Opstartkosten: geen Maandelijkse kosten: geen Op opgegeven provisie: € 8,- per verkocht product Minimumbudget: geen Marketing: ja SEA: ja Aantal publishers: geen Aantal sites: 1 Link:

SweetDeal Branches: alles Regionaal: ja Internationaal:nee Contact: matig Beginners: goed Kosten deelname: Opstartkosten: geen Maandelijkse kosten: geen Op opgegeven provisie: 30% Minimumbudget: geen Marketing: ja SEA: nee Aantal publishers: geen Aantal sites: 1 Link:

Met Nederlandse producten: Buitenlandse producten: (marktleider ebooks e.d) (marktleider fysieke producten) Buitenlandse partijen